Olen aina 7-8 tuntia vuorokaudessa... kunnes herään.Ps. Ettet vaan itse olisi jo ylintä ja parasta kastia, eli äijä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen aina 7-8 tuntia vuorokaudessa... kunnes herään.Ps. Ettet vaan itse olisi jo ylintä ja parasta kastia, eli äijä...
Vastaappa nyt kunnolla siihen jauliksen kysymykseen nii tiedetää sitte.Olen aina 7-8 tuntia vuorokaudessa... kunnes herään.Ps. Ettet vaan itse olisi jo ylintä ja parasta kastia, eli äijä...
Olin paikalla pari kolme minuuttia tapahtuman jälkeen.Ohi topicin
Kellään hajua, mitä tapahtui eilen 3.7.2009 alku illasta Viikintien ja Viilarintien risteyksessä, kun oli pun./har. (muistaakseni) Suitza keula lytyssä ja kuski keskellä risteystä kypärä päässä selällään, liikenne poikki Itäväylälle ja hoitureita paikalla?
Syytön minä olen siihen jos pyytämättä joku äijän arvonimeä ojentaa. En ole muita parempi tai huonompi, kaikki ollaan ihmisiä. Peräänkuulutan sitä että ei kai kukaan voi ihannoida kännissä kaupungissa ylinopeutta ajavaa.Vastaappa nyt kunnolla siihen jauliksen kysymykseen nii tiedetää sitte.Olen aina 7-8 tuntia vuorokaudessa... kunnes herään.Ps. Ettet vaan itse olisi jo ylintä ja parasta kastia, eli äijä...
Vaikka olis ollut selvinpäin, niin sitä saa mitä tilaa.Jos kerran päissään ajo, niin siitäs sai...
Aika erikoista että joutuu "selittelemään", jos tuomitsee kännissä kaupungissa ylinopeutta ajamisen. Mitäköhän liikkuu noiden tämän ihannoijien päissä? No, eipä juuri mitään.herätkää hei pahvit!
jos ajaa kännissä kyttiä karkuun niin oli elämäntilanne miten huono tahansa tai kotiolot huonot niin ei sitä voi puolustella millään.mikä vittu ihmisiä vaivaa!!!!!!!!!
Mikä kohta on pöljä?Varmaan siksi että osa on jopa enemmintön mielestä täysin pöljiä.Miksi se on vallitseviakin lakeja niin saatanan hankala kunnioittaa?
Eipä siinä mitään selittelemistä olekkaan. Varastelevilla narkeilla (joutaisivat hiacen kylkeen kaikki) ei ole mitään tekemistä meidän ns.motoristien kanssa. Oli kysessä sitten yber paha bomberi tai sokea kukkahattukotipoliisi joka ei nää muuta kuin oman ehdottoman totuutensa. Tietysti myös meitä loppuja 99% mopoilijoista unohtamatta...Aika erikoista että joutuu "selittelemään", jos tuomitsee kännissä kaupungissa ylinopeutta ajamisen. Mitäköhän liikkuu noiden tämän ihannoijien päissä? No, eipä juuri mitään.herätkää hei pahvit!
jos ajaa kännissä kyttiä karkuun niin oli elämäntilanne miten huono tahansa tai kotiolot huonot niin ei sitä voi puolustella millään.mikä vittu ihmisiä vaivaa!!!!!!!!!
Eli kukkahatut kuuluukin siihen 1% -osastoonEipä siinä mitään selittelemistä olekkaan. Varastelevilla narkeilla (joutaisivat hiacen kylkeen kaikki) ei ole mitään tekemistä meidän ns.motoristien kanssa. Oli kysessä sitten yber paha bomberi tai sokea kukkahattukotipoliisi joka ei nää muuta kuin oman ehdottoman totuutensa. Tietysti myös meitä loppuja 99% mopoilijoista unohtamatta...Aika erikoista että joutuu "selittelemään", jos tuomitsee kännissä kaupungissa ylinopeutta ajamisen. Mitäköhän liikkuu noiden tämän ihannoijien päissä? No, eipä juuri mitään.herätkää hei pahvit!
jos ajaa kännissä kyttiä karkuun niin oli elämäntilanne miten huono tahansa tai kotiolot huonot niin ei sitä voi puolustella millään.mikä vittu ihmisiä vaivaa!!!!!!!!!![]()
Eipä siinä mitään selittelemistä olekkaan. Varastelevilla narkeilla (joutaisivat hiacen kylkeen kaikki) ei ole mitään tekemistä meidän ns.motoristien kanssa. Oli kysessä sitten yber paha bomberi tai sokea kukkahattukotipoliisi joka ei nää muuta kuin oman ehdottoman totuutensa. Tietysti myös meitä loppuja 99% mopoilijoista unohtamatta...Aika erikoista että joutuu "selittelemään", jos tuomitsee kännissä kaupungissa ylinopeutta ajamisen. Mitäköhän liikkuu noiden tämän ihannoijien päissä? No, eipä juuri mitään.
Tais olla kuitenkin joku wanha Yammun kyykky tms...GSR:ssä on tuplaputket penkin alla. Jos nyt asialla on jotain merkitystä...Olin paikalla pari kolme minuuttia tapahtuman jälkeen.Ohi topicin
Kellään hajua, mitä tapahtui eilen 3.7.2009 alku illasta Viikintien ja Viilarintien risteyksessä, kun oli pun./har. (muistaakseni) Suitza keula lytyssä ja kuski keskellä risteystä kypärä päässä selällään, liikenne poikki Itäväylälle ja hoitureita paikalla?
Paikallaolijat ohjasivat liikennettä, kunnes prätkäpoliisi tuli paikalle. Zirra tuli heti perään. Kuski oli maassa makaamassa paikoillaan kypärä päässään, ja puna-harmaa Susna(GSR?) kyljellään keskellä risteystä. Oli lehden mukaan paku kääntynyt eteen...![]()
Mulla oli perhe kotilossa kyydissä. Katsoin tilanteen olevan hallinnassa ja jatkoin Viilaritielle. Hieman bussivarikon jälkeen tuli kyttä-mondeo ja paloauto vastaan.
Lehtitiedon mukaan kuski hengissä...
Se on just oikia rangaistus, jos et osaa ajaa mopollas hiljempaa, kuin se kulkis tyhjäkäynnillä vaihde päällä.Kylläpä täällä on annettu taas viisaita ehdotuksia!täällä meidän kaupungissa on erään autokaupan pihassa viiden kilometrin nopeusrajotus ja esim mun volkkari kulkee n.7km/h ykkösellä tyhjäkäynnillä!sehän on jo mieletön ylitys!ei muutakun auto valtiolle ja 10 tuhannen euron sakko päälle!vähintään 10v linnaa ja munat poikki ku tulee kumminki viel raiskaaja!sekö olis hyvä?tästäkin porukasta varmaan puolet maksais mukisematta kun se nyt vaan on laki jota pitää noudattaa!ei muutakun kaikki samaan yhteiskunnan muottiin ja rahat pois niiltä kellä sitä on!mä ainakin koitan vähän kapinoida joitain typeriä lakeja vastaan vaikka ei siitä mitään hyötyä ole!mun puolesta vois kyllä leikellä ne munat raiskareilta ja ehkä ratti tapaukses vähä kovempia rangaistuksia!mut tolkku se on talkkunan syönnissäkin![]()
Minä en tiedä minkälaisessa unelmakodossa sinä asustelet, mutta täällä pääkaupunkiseudulla, jossa ko. tapahtumakin sattui, liikkuu paljon sellaista porukkaa, jotka vaarantavat toilailuillaan muiden kansalaisten päivittäisen olemassa olon. Väkisin tulee ajatelleeksi sitä mahdollisuutta, että asia korjautuisi " luonnollisen poistuman kautta". Toivon hartaasti, että kukaan viaton sivullinen ei loukkaantuisi tai menehtyisi vastaavanlaisissa tilanteissa jatkossa, ei edes tuollaisen paskasakin hyysääjät.Tervetuloa.
Mielestäni kuski teki erittäin typerästi, mutta myös toisten kuoleman toivominen on erittäin typerää...