• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PE 3.7. Moottoripyörän takaa-ajo helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pakko vielä vähän avautua.

Tuo uutisen kommentti: Poliisin wanha tuttu....

A. Kaveri on liimatehtaalla hommissa ja ajelee aina ylinopeutta vaikka kortti on hyllyllä ja minkä sitä ihminen itselleen voi...

B. Kaveri välittää "liimaa" ja osti itselleen pyörän koska sillä on kiva kaahata, aiempiin rötöksiin verrattuna kortitta ajo ei ole mitään, kuten ei kyttiä pakeneminenkaan, jos vaikka pääsis karkuun...

C. Kaveri käyttää "liimaa" ja tätä pyörää ei saatu myytyä, niin pienet ajelut on aina paikallaan koska liimankäyttöön kuolee kuitenkin, ja elämä on lyhyt.

Oikea vaihtoehto?

Kunhan vain mietiskelin....

Ohi topicin

Kellään hajua, mitä tapahtui eilen 3.7.2009 alku illasta Viikintien ja Viilarintien risteyksessä, kun oli pun./har. (muistaakseni) Suitza keula lytyssä ja kuski keskellä risteystä kypärä päässä selällään, liikenne poikki Itäväylälle ja hoitureita paikalla?
Olin paikalla pari kolme minuuttia tapahtuman jälkeen.
Paikallaolijat ohjasivat liikennettä, kunnes prätkäpoliisi tuli paikalle. Zirra tuli heti perään. Kuski oli maassa makaamassa paikoillaan kypärä päässään, ja puna-harmaa Susna(GSR?) kyljellään keskellä risteystä. Oli lehden mukaan paku kääntynyt eteen...
crazy.gif

Mulla oli perhe kotilossa kyydissä. Katsoin tilanteen olevan hallinnassa ja jatkoin Viilaritielle. Hieman bussivarikon jälkeen tuli kyttä-mondeo ja paloauto vastaan.

Lehtitiedon mukaan kuski hengissä...

Ps. Ettet vaan itse olisi jo ylintä ja parasta kastia, eli äijä...
Olen aina 7-8 tuntia vuorokaudessa... kunnes herään.
Vastaappa nyt kunnolla siihen jauliksen kysymykseen nii tiedetää sitte.
Syytön minä olen siihen jos pyytämättä joku äijän arvonimeä ojentaa. En ole muita parempi tai huonompi, kaikki ollaan ihmisiä. Peräänkuulutan sitä että ei kai kukaan voi ihannoida kännissä kaupungissa ylinopeutta ajavaa.

Että eikun arvonimet vapaaseen jakoon, ja ajelua
062802moto_prv.gif

herätkää hei pahvit!
jos ajaa kännissä kyttiä karkuun niin oli elämäntilanne miten huono tahansa tai kotiolot huonot niin ei sitä voi puolustella millään.mikä vittu ihmisiä vaivaa!!!!!!!!!

herätkää hei pahvit!
jos ajaa kännissä kyttiä karkuun niin oli elämäntilanne miten huono tahansa tai kotiolot huonot niin ei sitä voi puolustella millään.mikä vittu ihmisiä vaivaa!!!!!!!!!
Aika erikoista että joutuu "selittelemään", jos tuomitsee kännissä kaupungissa ylinopeutta ajamisen. Mitäköhän liikkuu noiden tämän ihannoijien päissä? No, eipä juuri mitään.

herätkää hei pahvit!
Aika erikoista että joutuu "selittelemään", jos tuomitsee kännissä kaupungissa ylinopeutta ajamisen. Mitäköhän liikkuu noiden tämän ihannoijien päissä? No, eipä juuri mitään.
Eipä siinä mitään selittelemistä olekkaan. Varastelevilla narkeilla (joutaisivat hiacen kylkeen kaikki) ei ole mitään tekemistä meidän ns.motoristien kanssa. Oli kysessä sitten yber paha bomberi tai sokea kukkahattukotipoliisi joka ei nää muuta kuin oman ehdottoman totuutensa. Tietysti myös meitä loppuja 99% mopoilijoista unohtamatta...  
biggrin.gif

herätkää hei pahvit!
Eipä siinä mitään selittelemistä olekkaan. Varastelevilla narkeilla (joutaisivat hiacen kylkeen kaikki) ei ole mitään tekemistä meidän ns.motoristien kanssa. Oli kysessä sitten yber paha bomberi tai sokea kukkahattukotipoliisi joka ei nää muuta kuin oman ehdottoman totuutensa. Tietysti myös meitä loppuja 99% mopoilijoista unohtamatta...  
biggrin.gif
Eli kukkahatut kuuluukin siihen 1% -osastoon
smile_org.gif
Mitä oikein tapahtui?
biggrin.gif

biggrin.gif
[/QUOTE]
Silti on niinkin, että osa motoristeina itseään pitävistä ajelee myös kännissä. Ei jokainen kännissä moottoripyörällä ajeleva ole vain ja ainoastaan pelkästään kännissä varastetulla moottoripyörällä ajeleva henkilö tai narkki. Moottoripyöräilijöihinkin kuuluu porukkaa laidasta laitaan. Sellaisiakin löytyy, jotka selvinpäin (alkoholi/huumeet) eivät mitenkään erotu muusta joukosta, mutta kuitenkin saattavat pöllyssä keksiä idean, että nytpä käyn mopolla heittämässä lenkin. Tämä ei todellakaan ole mustavalkoista...

Itsellä oli aikanaan tuollainen kaveri. Selvänä ihan järkiheppu, mutta kännissä siinä oli pitelemistä. Ei tarvi pidellä enää. Enkä silti ei voi sanoa, että oli pelkästään känniääliö. Ihan tavan sälli, mukava ja reilu kaikinpuolin. Mutta viinaspäissään täysin sekaisin. Ja taas toisaalta...en mitenkään keksi miten voisi perustella, että kännissä tehdyt tyhmyydet olisi pitänyt hyväksyä siksi, että selvänä oli ihan toinen ihminen.

Kylläpä täällä on annettu taas viisaita ehdotuksia!täällä meidän kaupungissa on erään autokaupan pihassa viiden kilometrin nopeusrajotus ja esim mun volkkari kulkee n.7km/h ykkösellä tyhjäkäynnillä!sehän on jo mieletön ylitys!ei muutakun auto valtiolle ja 10 tuhannen euron sakko päälle!vähintään 10v linnaa ja munat poikki ku tulee kumminki viel raiskaaja!sekö olis hyvä?tästäkin porukasta varmaan puolet maksais mukisematta kun se nyt vaan on laki jota pitää noudattaa!ei muutakun kaikki samaan yhteiskunnan muottiin ja rahat pois niiltä kellä sitä on!mä ainakin koitan vähän kapinoida joitain typeriä lakeja vastaan vaikka ei siitä mitään hyötyä ole!mun puolesta vois kyllä leikellä ne munat raiskareilta ja ehkä ratti tapaukses vähä kovempia rangaistuksia!mut tolkku se on talkkunan syönnissäkin
smile_org.gif

Ohi topicin

Kellään hajua, mitä tapahtui eilen 3.7.2009 alku illasta Viikintien ja Viilarintien risteyksessä, kun oli pun./har. (muistaakseni) Suitza keula lytyssä ja kuski keskellä risteystä kypärä päässä selällään, liikenne poikki Itäväylälle ja hoitureita paikalla?
Olin paikalla pari kolme minuuttia tapahtuman jälkeen.
Paikallaolijat ohjasivat liikennettä, kunnes prätkäpoliisi tuli paikalle. Zirra tuli heti perään. Kuski oli maassa makaamassa paikoillaan kypärä päässään, ja puna-harmaa Susna(GSR?) kyljellään keskellä risteystä. Oli lehden mukaan paku kääntynyt eteen...
crazy.gif

Mulla oli perhe kotilossa kyydissä. Katsoin tilanteen olevan hallinnassa ja jatkoin Viilaritielle. Hieman bussivarikon jälkeen tuli kyttä-mondeo ja paloauto vastaan.

Lehtitiedon mukaan kuski hengissä...
Tais olla kuitenkin joku wanha Yammun kyykky tms...GSR:ssä on tuplaputket penkin alla. Jos nyt asialla on jotain merkitystä...
sad_orig.gif

Loppuviimein, miksi? Ei kai ole muuta kuin typerien sattumusten summa, viina huomioonottaen voisi kai todeta että "elämä on" tjsp. Venäläistä rulettiakin voisi jonkun mielestä olla jännä kokeilla, ennen pitkää nalli napsahtaa...kenen "vika"? Turhaa...
033102ass_1_prv.gif

^^ tsemppikset vaan työkaverilles. paska mäihä kun joutu ottaan kylkeensä sen mikä oikeastaan oli tarkoitettu valtion liisamondeon kylkeen/takakonttiin. ja vielä lunariin, ei saa edes omiaan pois,, näissä tapauksissa pitäis vetomiesten vakuutusyhtymän korotettu lunariturva olla suojaamassa yhteiskunnan yleisen jatkuvuuden puolesta uhrautuvien yksilöiden omaisuutta.

Jotenkin tuntuu että eikö sitä mondeon kylkeä vois ihan oikeasti tämmöisissä tapauksissa käyttää? tai mattoa.

Kylläpä täällä on annettu taas viisaita ehdotuksia!täällä meidän kaupungissa on erään autokaupan pihassa viiden kilometrin nopeusrajotus ja esim mun volkkari kulkee n.7km/h ykkösellä tyhjäkäynnillä!sehän on jo mieletön ylitys!ei muutakun auto valtiolle ja 10 tuhannen euron sakko päälle!vähintään 10v linnaa ja munat poikki ku tulee kumminki viel raiskaaja!sekö olis hyvä?tästäkin porukasta varmaan puolet maksais mukisematta kun se nyt vaan on laki jota pitää noudattaa!ei muutakun kaikki samaan yhteiskunnan muottiin ja rahat pois niiltä kellä sitä on!mä ainakin koitan vähän kapinoida joitain typeriä lakeja vastaan vaikka ei siitä mitään hyötyä ole!mun puolesta vois kyllä leikellä ne munat raiskareilta ja ehkä ratti tapaukses vähä kovempia rangaistuksia!mut tolkku se on talkkunan syönnissäkin
smile_org.gif
Se on just oikia rangaistus, jos et osaa ajaa mopollas hiljempaa, kuin se kulkis tyhjäkäynnillä vaihde päällä.
Ota muutama tunti, autokoulussa niin opit hidasajon
062802jumpie_prv.gif

Kurjaa kaverilla varmaan jossain vaiheessa voi paikkoja kivistää
tounge.gif
sen siitä saa itte suosin maksa sakot menttaliteettiä kun pyörällä ajosta ei teholla ollessa tuu juuri mitään
cool.gif

Karrikoitu juonenkulku mutta mahdollinen...

-koitanpa pikkasen tyhjällä moottoritiellä, prkl, siellä olikin tutka.
Nytpä meni kortti ja kun autokuski olen niin myös työ... Eukkokaan ei jaksanut kattella työtöntä, vedänpä lärvit ja onhan mulla pyörä vielä... "mä oon vetomies, oon hitto soikoon!".

Tervetuloa.

Mielestäni kuski teki erittäin typerästi, mutta myös toisten kuoleman toivominen on erittäin typerää...
Minä en tiedä minkälaisessa unelmakodossa sinä asustelet, mutta täällä pääkaupunkiseudulla, jossa ko. tapahtumakin sattui, liikkuu paljon sellaista porukkaa, jotka vaarantavat toilailuillaan muiden kansalaisten päivittäisen olemassa olon. Väkisin tulee ajatelleeksi sitä mahdollisuutta, että asia korjautuisi " luonnollisen poistuman kautta". Toivon hartaasti, että kukaan viaton sivullinen ei loukkaantuisi tai menehtyisi vastaavanlaisissa tilanteissa jatkossa, ei edes tuollaisen paskasakin hyysääjät.

Back