Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siitä on sitten kauan. Miksi et päivitä tietojasi?Voi muuten olla tottakin, ettei sisällä hiovia aineita- tieto perustuu aikaan jolloin glymin tuotteita sai vaan meikkareilta.
On tosiaan pesuaine parhaasta päästä. Tosi paskainen ja suolainen autokin lähtee puhtaaksi pelkällä AS nelosella (mietonakin liuoksena) ja painepesurilla. Harjaa en ole käyttänyt aikoihin..Pesuaineena lähinnä liuottimen kovaajana AS4 Teho Solmaster - oikein laimennettuna on mainio ja luontoystävällinen muistaakseni sitruspohjainen.
Tulipa ostettua tuota Solmaster AS 40 Tehopesu lientä viiden litran pönikkä kun olen kuullut pelkkiä kehuja kyseisestä aineesta.On tosiaan pesuaine parhaasta päästä. Tosi paskainen ja suolainen autokin lähtee puhtaaksi pelkällä AS nelosella (mietonakin liuoksena) ja painepesurilla. Harjaa en ole käyttänyt aikoihin..Pesuaineena lähinnä liuottimen kovaajana AS4 Teho Solmaster - oikein laimennettuna on mainio ja luontoystävällinen muistaakseni sitruspohjainen.
Mopon pesuun tulee käytettyä samaa ainetta ja myös sitä painepesuria.
Kyllä juu sama vaha kaikkialle. Kannattaa kuitenkin kokeilla aluksi, kaikki vahat ei välttämättä sovellu muoveille.noissa katumallin vehkeissähän valtaosa näkyvistä pinnoista on muovia, niin ootteko surutta vahannu muovitkin? Ite oon niin laiska et etupäässä vedellä ja painepesurilla oon koittanut pärjätä.