Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saako kys. öljyä muualta kun maahantuojalta. Olen kys monesta pk-seudun shelliltä ja tarjoo vaan EIOOTAVarmaan 15W-50. Vähän makuasia.
TÄNKS
Eiköhän tuommoinen 5W-50 moniasteöljy mene vähän överiksi, kun moottorin käyttölämpötila voi sillä olla -40 - 150 astetta. Kuka ajaa pyörällä tuommoisessa pakkasessa ja lämpötiloilla? Tehdas suosittelee 10W-40 öljyjä, jolloin käyttölämpötila on -10 - 130 astetta ja se taatustu riittää useimmille. Minä olen ajanut omalla mopolla -7 asteen pakkasessa ja yli 40 asteen helteessä italiassa ja hyvin on 10W-40 riittänyt...No tuossa tapauksessa sillä öljyn viskositeetillä ei ole merkitystä![]()
ELF merkkistä 100% täyssynt öljyä viskositeetiltaan 10W-50 saa mm allekirjoittaneelta edukkaasti, itse sillä tykitellyt nyt menemään ja kaverin millessä myös skulaa hyvin ja ökäsuodin dukeen 8e
Sama ongelma10W-50 tuo onItse ainakin oon huomannut eroa kuin yöllä ja päivällä 40 ja 50 öljyjen välillä, erityisesti vaihteiden päälle menossa (kuivalla kykällä).![]()
Synteettinen 5W50 ohenee yhtä paljon kuin mineraali 20W50. 5W50 öljyjä ei suositella jatkuvaan korkeiden kierroslukujen ajoon.Ja nämä alaviskositeetithan ei sekoita yhtään tuota yläpäätä, eli 20w-50 ei ole sen vahvempaa kuumana kuin 5w-50![]()