Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wanico sanoi:Mulla kun on ens talvena aikaa, ni ajattelin huoltaa nuo ketjut kunnolla.
wanico sanoi:Mä käytän ajokauden aikana myös tuota Würthin ketjucleaneria. Pitääkö ne X-tiivisteet suojata jotenkin puhdistuksen ajaksi? Tuossa aineessa kun tuntuu olevan aika ärhäkät nuo liuottimet.

jlik sanoi:Entas ajokauden aikana, kun kaytat tuota kliineria? Onkos ketjut paikallaan ja jynssaat jollakin harjalla?
wanico sanoi:Harjaa ei tarvita.
Suihkutan sitä cleaneria siihen ketjun kylkeen. En siis rullalle, rullan alle enkä väliin.
30 sekkaa kun aine on vaikuttanut pyörittää tallipäällikkö rengasta käsin hurjaa vauhtia ja minä pidän Tenaa siinä ketjun alla takarattaan kohdalla. Skeidat suorastaan linkoutuu Tenaan. ( huomioi pyörimissuunta, muuten saat erikoisen väriset pisamat.)
Ai miksi kylkeen eikä päälle?
No onhan tää harrastus mulla enemmän Bling Bling kuin prum prum.
Rakennusmetsuri sanoi:Onkos tästä D.I.D:n tuotteesta kokemuksia? Että miten toimii muihin verrattuna?
Itse en osaa verrata mihinkään, koska muista tuotteista ei ole kokemuksia.
Tuolla noita olis tallissa edelleen 4 avaamatonta purkkia tarpeettomana, kun rataspeli vaihtui keppivetoon.
![]()

Orange sanoi:Tulipa ostettua ihan mielenkiinnosta purkillinen. Ja kokeiltu siiten tänään.
+ Suuttimessa kiinni oleva pilli on metallia eikä muovia.
+ Metallinen pilli on helppo suunnata kohteeseen ja annostella rullille.
+ Ei "räkinyt" , ainakaan minulla. Rätti kumminkin suojana varmuudeksi.
+ 300 km:n lenkin jälkeen rasvaa oli vielä rullissa ja mikä hienointa sitä ei ollut katteissa, vanteessa eikä rekisterikilvessä.
Väriltään tuo on vaalean harmaata ja ensin tuli mieleeni että tämä on samanlaista kun esim. Motorexin Chain Lube Strong. Ei ollut... Olisikohan samanlaista kamaa kuin Wurth HSP 1400![]()
Lyhyen kokeilun perusteella ihan toimivaa tavaraa![]()

J@ck sanoi:Joskus olen itsekin huoltanut ketjuja näin. Ei taida olla enää nykypäivää.. Tuo on siis kiinteää vahaa, joka sulatetaan kuumentamalla juoksevaksi.
![]()
Biketeam ainakin myy. Raisiossa taitaa olla. Toinen vaihtoehto on laittaa mulle YV:tä, mulla jäi tätä tavaraa 4 koskematonta purkkia kun luovuin ketjuvetoisesta. 50 eeroa postikuluineen koko satsi.Jan76 sanoi:Mist kaupast ostit? Meinaan mahtaaks saada täält seudult kokeiluun....![]()
Rakennusmetsuri sanoi:Biketeam ainakin myy. Raisiossa taitaa olla. Toinen vaihtoehto on laittaa mulle YV:tä, mulla jäi tätä tavaraa 4 koskematonta purkkia kun luovuin ketjuvetoisesta. 50 eeroa postikuluineen koko satsi.
mico sanoi:http://www.motonet.fi/fi/tuote/603078/CRC-Voiteluspray-sitkea-500ml
Toi on paras, tuota käytän jos en käytä Oscoa ja peräöljyy.
collikka sanoi:Minkälaisille ketjuille olet tuota käyttänyt... ?
Jan76 sanoi:Mist kaupast ostit? Meinaan mahtaaks saada täält seudult kokeiluun....![]()
Bh5891 sanoi:Bel-Ray Super Clean käytössä, ei sotke, ja on helppo annostella, koska on valkoista. Ketjukin tuntuu rullaavan ihan kivasti. 300km välein olen tykännyt voidella. Aika näyttää onko tästä sitten mihinkään.