Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bolt sanoi:Procycle dry lube kettenspray. kuivavoitelu ei roisku. ketjua ei tarvi ikinä pestä, koska niihin ei tartu mitään.
Bolt sanoi:Procycle dry lube kettenspray. kuivavoitelu ei roisku. ketjua ei tarvi ikinä pestä, koska niihin ei tartu mitään.
jlik sanoi:Kuinkas usein kannattaa tuo kettinkien kuivavoitelu sitten tehdä tällä ihmeaineella?
.Bolt sanoi:Purkissa sanotaan että 400km välein. Ja rankoissa olosuhteissa 200km. Ton aineen ongelmahan on se että lisäystarvetta ei näe samalla tavalla kuin perinteisillä öljyillä. Olen ratkaissut ongelman lisäämällä sitä joka Perjantai.
jlik sanoi:Ok kiitoksia. Googlella sitten varmaankin löytyy ostopaikka.
Bolt sanoi:louis.de.
Ei oo kukaan kokeillu teräketjuöljyä?
Bolt sanoi:louis.de.
jlik sanoi:Joku kirjoitteli ettei vaarallisten aineiden kuten esim. kettinkisprayn toimitus enää onnistu Saksasta. Entäs Eidem joka kuulemma myy Louisin kamaa?
specka sanoi:Vastaavia kuivavoiteluaineita saa Suomestakin, toi Sonax toimii vastaavasti, on vähän paksumpaa, näkyy helpommin et mihin on suihkinu, mut ei silti kerää paskaa erityisemmin.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/603057/MP-Sonax-PTFE-kuivavoitelu-ketjuspray-400ml
J@ck sanoi:.
Vetopyörästö-öljy SAE 80W-90 vastaa viskositeetiltaan kutakuinkin SAE 20W-50 moottoriöljyjä. Tavallista moottoriöljyä paksumpaa pahanhajuinen peräöljy ei siis ole ja sen suhteen on ihan sama kumpaa käyttää.
Pilvi Liimatta sanoi:Mä oon käyttäny moottorisahan teräketjuöljyä.
Ei maksa paljon. Sotkee(?) takavanteen mutta putsaa ketjun. Vanne on helpompi putsata kuin ketju.
Euron hintasella pensselillä oon sutinu neljä vuotta 500 km:n välein (tai sateen jälkeen) ketjun sisäpuolelle ja kuivannu ylimääräiset rievulla. Keskipakoisvoima huolehtii muusta.
Nyt on Busan orggisketjuilla rullailtu 52 tkm(!), välillä rivakastikin, eikä ole näkyvää venymää eikä jumiutuneita lenkkejä.
Suosittelen!
HondaCebari sanoi:en suosittele juuri tuon sotkemisen vuoksi.
kun kerta säkin läträät niin testaa atf:ää.
jlik sanoi:Kertokaas ny mullekin mikä tuo ATF on. Onkos se jokin läträttävä öljy? En oikein viitsis ruveta öljyjen kanssa läträämään, olen enemmän noita dry lube miehiä.