• Alkukesän ratapäivät tulevat myyntiin 1.4. klo 18 jäsenille!

Paras moottoripyöräelokuva?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Paras moottoripyöräelokuva? -

• Easy Rider

Ääniä: 1 100,0%
  • Hunt for Easy Rider

Ääniä: 0 0,0%
  • Torque

• World Fastest Indian

• Stone

• Wild Hogs

• Wild One

• Ghost Rider

• Harley Davidson and Marlboro Man

• Iron Horsemen

• Ääniä yhteensä
    1
Hitto ku en muista mikä sen nimi oli mis ne piti niit turnajaisii niil motskareil...joskus pienen sen näin...
Knightriders, (Asfaltti palaa) 1981

sanoi:
Enpä ole suurinta osaa noista edes nähny... Tai sit oon mut nimiä en muista
033102ass_1_prv.gif
Paras mopedileffa minkä oon nähny on se missä Charlie Sheen näyttelee mp-rikollisjengiin soluttautuvaa koukkua, sotkeutuu siellä huumeisiin jne. jne., eikä jossain vaiheessa tiedä enää itekään kumpaa lain puolta edustais. Jengin pomoa näyttelee Michael Madsen. Ja leffan nimee en tietenkään muista
kaboom.gif

Kuten tossa mainittiinkin niin Suomessa Arizonan kyttä, tunnetaan tosin myös Fixing Shadow, Made of Steel ja Beyond the law

Jolle munkin ääni menis
smile_org.gif

**EDIT

Stone Cold (Syntynyt vaaralliseksi) 1991 ois toinen samaa sarjaa.

inkkarille ääni, vaikka easy riderin näin jo 80-luvulla
(ja tilasin inttiinkin. ei oikein mennyt jakeluun sodankylässä)
ennenkuin pyöristä oli havaintoakaan. easy rider meni
musaa diggaillessa.
cool.gif

-eeko

Ääni Intiaanille. Erinomainen tositapahtumiin perustuva tarina ainutlaatuisesta hepusta aivan loistavan näyttelijän esittämänä - mitä muuta siihen enää voisi lisätä?
thumbs-up.gif

World fastest indian oli oikein motoristihenkinen leffa, jos listalla olisi ollut se joku moottoripyöräpäiväkirja, niin sen olisin varmaan valinnut, mutta noista tuo. Taino, vaikea valita noiden kahden välillä, on tuo indian sen verran loistava, oikein tunteita herättävä, koskettava ja viihdyttävä elokuva yhtä aikaa. Näyttelijäkin sopii rooliinsa juuri eikä melkein
062802jumpie_prv.gif
. Läheskään kaikkia en tosin ole nähnyt.

Sensijaan tuo wild hogs oli aivan täyttä paskaa, pisti vihaseks moinen leffa, liittynyt moottoripyöräilijöihin oikein mitenkään, pisteenä i:n päälle näyttelijät oli ihan muutaku sitä mitä piti.

Kun en ole kaikkia nähnyt, niin voin vain sanoa, että se ei missään tapauksessa ole Wild Hogs. Vaikka se olisi ainoa ikinä tehty prätkäleffa.

joskus pentuna näin sen nimisen leffan muisaakseni ku silver dream racer vanha rr henkinen pätkä ja se on jääny mieleen!oon yrittäny ettii sitä dvd versiona mut en oo vielä löytäny!mut noista valittavista jos pitää ottaa ni maailman nopein inkkari.
Näyttää löytyvän jopa region 2 versiona (eli näkyy suomessa myytävissä dvd soittimissa) ainakin amazon.co.uk:sta. Suomitekstejä ei kannata toivoa. Toivottavasti linkki toimii.

.

Kyllähän se se mailman nopein inkkari on ja jos joku tietää mistä saa ostaa niin ostan pois.

easyrider nähty silloin vuonna miekka ja kypärä kotipaikkakunnan leffateatterissa. Silloin iski Hd ja chopper.
Katseli tuon Wild Hog - pätkän ja onhan se hauska. Ei paras mutta ei huonokaan. Uskallan jopa suositella.
Olen keräillyt noita prätkäleffoja viimeiset 7 vuotta ja monta ennemmin mainittua löytyy hyllystä. Itse asiassa kaikki.

Torque, iha ykköne.
tounge.gif

En oo oikeestaan muita kauheesti kattellukkaan. Joku kunnon mutkapätkä elokuva, siis tälläsen stunt videon tyyliin olis hieno.
Ei kaipais mitään juonta.
Tietenkin Torquen Kissatappelu kohtauksesta vois ottaa mallia. Vois tosin viedä sitä vielä enemmän Lentävä miekka puukotettu lohikäärme elokuvan suuntaan.

Fixing the shadow ehdottomasti.
Oon yrittäny väijjyä et jos olis jossain poistokorissa, ku mun mielestä siinä oli törkeen hyvän näköne simppeli maalaus tankissa mitä vois itekki plagioida, tai saada ainaki kimmarin johonki muuhun.

Back