• Alkukesän ratapäivät tulevat myyntiin 1.4. klo 18 jäsenille!

Paras moottoripyöräelokuva?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Paras moottoripyöräelokuva? -

• Easy Rider

Ääniä: 1 100,0%
  • Hunt for Easy Rider

Ääniä: 0 0,0%
  • Torque

• World Fastest Indian

• Stone

• Wild Hogs

• Wild One

• Ghost Rider

• Harley Davidson and Marlboro Man

• Iron Horsemen

• Ääniä yhteensä
    1
Ääni documenteille Long way Round on hyvää viihdettä, hyvä reissutarina, hienoja maisemia ...

Easy Rider on elokuvana aika
033102ass_1_prv.gif

Enpä ole suurinta osaa noista edes nähny... Tai sit oon mut nimiä en muista
033102ass_1_prv.gif
Paras mopedileffa minkä oon nähny on se missä Charlie Sheen näyttelee mp-rikollisjengiin soluttautuvaa koukkua, sotkeutuu siellä huumeisiin jne. jne., eikä jossain vaiheessa tiedä enää itekään kumpaa lain puolta edustais. Jengin pomoa näyttelee Michael Madsen. Ja leffan nimee en tietenkään muista
kaboom.gif
Tarkoitat varmaan --> Fixing the Shadow / Arizona kyttä...
Aivan oikein, Arizona kyttähän se oli suomennettuna!!
bowdown.gif
Pitäis penkoo kaikki dvd-firmat, jos jostain löytyis... Aikoinaan oli vhs:llä, ja vähän väliä tuli kyseinen raina kuikattua, on se vaan niiiiiin hyvä!

ajoin pyörällä pieneen Makuuniimme. Ei löytynyt kuin Wild Hogs - kyllä ne ziigasivat vuokraajaa nahkaliiveineen.... hehe  
cool.gif

ps. hyvä leffa oli

Ghost rider taitaa olla ainoo minkä oon kattonu noist
biggrin.gif
Easy rider on varmaa hyvä kun monella se on suosikki.. mä haluan kattoo sen
biggrin.gif
:baahaahaa:pakko
shaun.gif

no vihdoin katoin maailman nopeimman inkkarin ja täytyy sanoa et lukeutuu parhaimpiin elokuviin mitä olen kattonu
062802jumpie_prv.gif
ei mitään suurta sankaritarinaa vaan ukko millä oli unelma ja jonka toteutti.täytyy sanoa et säväytti sen verran et nyt oon muutaman tunnin selaillu nettiä ja lukenu juttuja munrosta ja hänen tekemistä ennätyksistä,hienoa luettavaa.SUOSITTELEN.

Onks tässä tullu jo "Moottoripyöräpäiväkirja" ja "Fistfull off Dynamite"?'

Ghost Riderissä on parasta ne valtavat kökkönaurut vrt. "HD-miehen seikkailut". Easy Rider tympii, koska huumausainekauppiaiden ihmeelliset seikkailut ei mitenkään putoo sankaritarinana. Rebel ei kanna, vaikka heroiini olisi HD:n bensatankissa. Kuuskytluvulla kiva, muuten ihan paskaa.

Jos vaikka Aki Kaurismäki tekis ja rooleissa: ainakin Trump 2,3 HD pari jaawaa ja tietysti Tunturi Pappis.

Aika heikot ovat vaihtoehdot, mihin on jäänyt esim. Robert Gordonin ja Willem Dafoen tähdittämä The Loveless?

Toisaalta, eihän se o ees mikään prätkäleffa vaan kertoo enemmänki amerikkalaisista maamoottoreista ja niiden aina niin elämänmyönteisistä haltijoista.
kaboom.gif

Ääni documenteille Long way Round on hyvää viihdettä, hyvä reissutarina, hienoja maisemia ...
Long way round on ehdoton! Vielä on Boormanin "race to dakar" kesken (johtuen varmaan tekstityksen puuttumisesta), mutta viakuttaa hyvältä sekin.

Pitänee alottaa kattomaan LWR 3. kerran...Boorman/McGregor vaikuttavat hyviltä tyypeiltä, oltais varmaan parhaat kamut jos tunnettais
smile_org.gif

Easy Rider on paras mun näkemä prätkäleffa... tuo nopea inkkari on ollut katsottavien listalla jo tovin, ehkä mieli muuttuu sen jälkeen. Ghost Rider oli ihan ok myös mutta ääni klassikolle.

huomenna tulee muuten Teemalta se Che Gevaran moottoripyöräpäiväkirja...ku muistas laittaa nauhalle.

Back