Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En varmaan ymmärtänyt oikein, siis aikuisen ihmisen, jopa miehen luut painaisivat VAIN 4kg. Itelläni on aina ollut 'raskasluisena' urheilijana arvattu paino samankokoisten ja näköisten tyyppien rinnalla n. 10kg alakanttiin kuin oikea painoni. Pojallani aivan sama juttu. Osteoropoosiliiton sivuilta yksi referaatti:Normaali miehen luut painaa noin 4kg yhteensä kaikki.Tosin olen aina painanut vähän, kevyet luut
Kuulemma 5kg on jo todella harvinaisuus. Omat painaa mitatusti 4,15kg. Et aika kevyet ne on itse kullakin.![]()
![]()
Mulla kanssa juokseminen kuuluu harrastuksiin. 4-5x viikossa.
hmm... no nyt riittää vielä paremminAlle 75kg - eikai tuo kusiainen muuten riittäisikään.
Ohjekirjan mukaan 600:ssa Fazerissa oli suositeltu paino pyörän päällä alle 187kg... Faijan kanssa tuo ylitetty, pari satakiloista päällä niin syvällä uitiin^^onko mopoissakin "kantavuusraja"![]()
Oli ihan pakko kaivaa rekkariote ja kattoo ja ei siel kyl mitään siitä lukenu![]()
Mut joku kohta oli, et "Tieliikenteessä sallittu suurin kokonaismassa" ja se kohta oli tyhjä![]()
Joten eikun matka jatkuu![]()
kyllä mun otteessa lukee ainakin ja oikein kahdessa kohtaa, sekä tekn.suurin sallittu kok.massa että tieliikenteessä sallittu suurin kok.massa.. molemmat sama 375kg...^^onko mopoissakin "kantavuusraja"![]()
Oli ihan pakko kaivaa rekkariote ja kattoo ja ei siel kyl mitään siitä lukenu![]()
Mut joku kohta oli, et "Tieliikenteessä sallittu suurin kokonaismassa" ja se kohta oli tyhjä![]()
Joten eikun matka jatkuu![]()
Pakko lainata tätä wanhaa kommenttia... Ei tää painontiputuskaan IHAN halvaksi käy... Toki teho/painosuhde menee kivasti parempaan suuntaan, mutta nyt edessä kaikkien varusteiden hankintaedullisin pyörän viritys keino on painostaan tinkiminen.....
Kehonkoostumusmittauksessa saadaan yleensä noita 4-5kg lukemia.En varmaan ymmärtänyt oikein, siis aikuisen ihmisen, jopa miehen luut painaisivat VAIN 4kg. Itelläni on aina ollut 'raskasluisena' urheilijana arvattu paino samankokoisten ja näköisten tyyppien rinnalla n. 10kg alakanttiin kuin oikea painoni. Pojallani aivan sama juttu. Osteoropoosiliiton sivuilta yksi referaatti:Normaali miehen luut painaa noin 4kg yhteensä kaikki.Tosin olen aina painanut vähän, kevyet luut
Kuulemma 5kg on jo todella harvinaisuus. Omat painaa mitatusti 4,15kg. Et aika kevyet ne on itse kullakin.![]()
![]()
Mulla kanssa juokseminen kuuluu harrastuksiin. 4-5x viikossa.
"Ihmisen luusto sisältää 237 yksittäistä luuta. Luu on tiivistä ja
painavaa kudosta: luut muodostavat 25 % kehon painosta,
mutta vain 10 % sen tilavuudesta. Luun kovuus johtuu pehmeään
muottiin sitoutuneista kalsiumpitoisista mineraaleista.
Täysikasvuisen ihmisen luustossa on noin 1 kg kalsiumia."
Niettä 4kg... aika lintu miehex.
pari lainaustaSe ainakin on aikalailla tutkittu että aikuisessa ihmisessä on 60% vettä. Sinussa on sitten 60% vettä, 25% luita ja muulle jääkään enää 15% ??