• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paljonko maksat vakuutuksista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wekkuli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Paljonko maksat vakuutuksista? - Tm:n juttu

• yli 4000e / vuosi

Ääniä: 0 0,0%
  • 2000 - 4000e

• 1000 - 2000e

• 750 - 1000e

• 500 - 750e

• alle 500e / vuosi

• Ääniä yhteensä
    0
1300 kuutioinen matkalehmä, 6 kk ajolla ja 150e:n omavastuulla turvasta noin 1000e (liikenne 20%, täyskasko 60%).

Kuskina 27v kloppi Vantaalta.

1300 kuutioinen matkalehmä, 6 kk ajolla ja 150e:n omavastuulla turvasta noin 1000e (liikenne 20%, täyskasko 60%).

Kuskina 27v kloppi Vantaalta.
Samanlainen mopo (FJR) ja JUST sain Pohjolasta tarjouksen ao. bonuksilla 1129.92 koko vuosi kaskolla ja liikennevakuutuksella!
Nojoo, busassa ja FJR:ssä kyllä lienee hieman teho/painoeroa mutta mulla tuntunu olevan hintaa nostavana tekijänä myös ikä ja asuinkunta.

Pohjolan miehen hinta vuoden alussa mulle oli 1300-1400e välillä vuodeksi, jonka katson sen verran kalliiksi että "perinteinen vakuutus sopii minulle paremmin"
smile_org.gif

Tänään tuli Pohjolan virallinen laskelma. Kuski on 33-vuotias äijä Nurmijärveltä ja pyörä on Ducati Monster 1000i.e., käyttöönotettu -05. Bonuksia liikenteeseen 20% ja täyskaskoon 60%.

Liikennevakuutus 521,41e
Isokasko 384,95e
yhteensä 906,36e

ja ei siis mitään seisontoja vaan jatkuvana, mikä mulle on merkittävä seikka kun ajelen jääkelistä jääkeliin mahdollisimman pitkän kauden. Tapiola pääs lähimmäksi kun soittelin noita läpi, n. 50e päähän. If oli yli pari sataa euroa kalliimpi uudellakin hinnoittelulla.

iffin vakuutus tarjous toimi melkein.. pyöränä 600f cbr -05 omistaja GE ja haltija 25v nainen (en minä
tounge.gif
) liikenne bonukset 20 kasko 70 ja maksettavaa koko vuodesta 2678!!! tapiolassa nyt vakuutukset ja vähän yli 1000€ vuosi sisältää liikenteen,peruskaskon sekä lunastamisturvan.

Isokasko 186.- Bonus 70 %
Liikenne 357.- Bonus 25 %

Ja ajaa saa aina, Pohjolassa
Pyörä BMW R1100GS, Raahe, kuski 50 v.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif

Lainaus….TM
”jokainen moottoripyörä maksoi heille(vak.yhtiöille) 1300e .
Samana vuonna yhtiöt saivat moottoripyörästä keskimäärin
noin 1100e. Näillä luvuilla motoristien on melko turha
odotella vak. maksujen alenemista.”
Pakko nostaa tää topicci ylös. Pikakelauksella vuosi eteenpäin, ja nyt vakuutusalalla on alkanut oikea kilpailu ja hinnat ovat laskussa.

Niin se maailma muuttuu, ja kertoo ettei se journalismin taso ole suuressa ja mahtavassa tekniikan maailmassakaan ihan aina kohdallaan. Oisko nyt herkullinen paikka heittää vastine lehden yleisönosastolle.
biggrin.gif
Jep! Tekniikan maailman motoristivihamielinen toimittaja lukekoon ennusteensa uudestaan -ja uudestaan. Oliko hän oikeassa -ja missä määrin?

Just tänään tuli lasku Turvasta. Kaskon bonus on 60% ja liikenteen 70. 6 kk:n lasku on 452€ eli about 75€/kuukausi. Niin ja pärrähän on ZZR 1200. Turvallehan tulee myös toi teho/paino systeemi voimaan toukokuun alusta, mutta siihen ei ole pakko siirtyä. lähettävät siitä tietoa kuulemma huhtikuun alussa.

Turvallehan tulee myös toi teho/paino systeemi voimaan toukokuun alusta, mutta siihen ei ole pakko siirtyä. lähettävät siitä tietoa kuulemma huhtikuun alussa.
Se tuli tosi vanhoille asiakkaille jo (siis tieto hinnoista). Kysykääpä pikku hiljaa muutkin. Ne on keksineet mukavan oletus/hyvityssäännön ja mulle hinta oli hyvin kilpailukykyinen, toivottavasti muillekin. Onneksi en vaihtanu -ainakaan Pohjolaan
lookaround_orig.gif

Back