Tai yritetään langettaa jopa vankeustuomiota.Kun sitten ajaa esim. motarilla vähän reilummin yli rajoituksen eikä vaaranna ketään, lähtee kortti ja annetaan kovat sakot. Homma on liikenneturvallisuuden kannalta suoraan:![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai yritetään langettaa jopa vankeustuomiota.Kun sitten ajaa esim. motarilla vähän reilummin yli rajoituksen eikä vaaranna ketään, lähtee kortti ja annetaan kovat sakot. Homma on liikenneturvallisuuden kannalta suoraan:![]()
Okei, pakuja ei siis pidä varoa.Loistavaa yleistystä jälleen kerranJuu noi pakukuskit on kyllä jotain ukomatonta sakkia,mulla on kaikki läheltäpititilanteet Tällä kaudella ollu just pakukuskien toimestase yleinen Toyota hiacea kannattaa varoa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voisitko vielä kertoa minkä väriset hiacet ovat erityisen vaarallisia![]()
Saakos tänne jo killfilejä?Okei, pakuja ei siis pidä varoa.Loistavaa yleistystä jälleen kerranJuu noi pakukuskit on kyllä jotain ukomatonta sakkia,mulla on kaikki läheltäpititilanteet Tällä kaudella ollu just pakukuskien toimestase yleinen Toyota hiacea kannattaa varoa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mites tuo nyt liittyy aiheeseen?Saakos tänne jo killfilejä?Sais toimia omana modenaan....![]()
Jake
Emmä sun tekstiä ois halunnut olla näkemättä, vaan erään aiemman kirjoittajan....muuten ihan asiallinen keskustelu.Mites tuo nyt liittyy aiheeseen?Saakos tänne jo killfilejä?Sais toimia omana modenaan....![]()
Jake
Toimi omana modenasi ja jätä kirjoittamatta.
Ei muuta kuin samantien soitto Tapiolaan. Omalla kokemuksella noin kaksi kolmesta keissistä hoituu hitaasti, jollet itse hoputa.Kaverilla oli vakuutukset Tapiolassa josta sanottiin aamulla että tarkastaja soittaa vähintään sulle tämän päivän aikana vielä ja sovitaan tarkastus mutta mitään ei ole kuulunut..?
Sekin vielä..
Paska homma, pääasia kumminkin, että kuski selvisi ilman pahempia vammojaNo niin nyt se sitten tapahtui! Nimittäin eka pikku mälli.. kolme kaistaa rinnakkain keskustassa (50 km/h), ajoin oikeapuolimmaista ja keskikaistalla tuli pakettiauto joka yhtä äkkiä oli halukas mennä johonkin porttikongiin suojatien kautta!!!!! Vittu mikä spede!!!!no minä ja moottoripyörä siitä sitten sinkouduttiin parin tolpan kautta jalkakäytävälle!! Katteet särkyi, vilkut paskana ja änkkäriin tuli ihan vitusti naarmuja. Mitäs luulette mitä vastapuolen vakuutus-setä tykkää? Lunariin?![]()
Tällaisessa liikennejutussa etuliike "törkeä" yleensä tarkoittaa teon tahallisuutta ja siitä tässä tuskin on kyse. Ja lehdistä saa jatkuvasti lukea RYÖSTÖISTÄ, kun kyseessä on ollut murto tai varkaus.Tuli tässä vaan alkuperäistä juttua lukiessa mieleen, että kovin kevyesti näitä päälleajoja tulkitaan: Törkeä päälleajo ja henkilövahinkojen aiheuttaminen -> peräti kirjallinen huomautus?![]()
Joops, kävin eilen näyttämässä pyörää suomen ajoneuvovahinko keskuksessa ja tarkastaja katteli pyörän läpi. Ukkeli kattoi ännkäriä ja tuumaili että eikö näitä naarmuja saisi millään hiottua pois.. meinasi että ei ois tarvinnu uutta änkkäriä laittaa. Pyörä nyt liikkeellä remontissa ja soittelin omaan vakuutukseen josta sanottiin että vastapuolen vakuutus korvaa seisontapäivät. Nyt ootellaan että saan taas pyörän alle.. onhan tässä jo pari päivää oltukin ilman fillaria.Paska homma, pääasia kumminkin, että kuski selvisi ilman pahempia vammojaMutta ei eikö vastapuolen vakuutus myös korvaa ns. seisontapäivistä jotain??![]()
![]()
Valkoiset ja siniset olemmilla ajan ainaskin itseLoistavaa yleistystä jälleen kerranJuu noi pakukuskit on kyllä jotain ukomatonta sakkia,mulla on kaikki läheltäpititilanteet Tällä kaudella ollu just pakukuskien toimestase yleinen Toyota hiacea kannattaa varoa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()