• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päivän lenkki mopolla - kamera mukana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ööö, eikai tuo ole hanki eikä mikhän tuollakaan rengastuksella?
smile_org.gif

Haluu itekki kurapyörän..
Jaa, minä jo kuvittelin että olet oikein ummenajon kurapyörämestari...

Mjoo, yhden umpihankiylämäen tuolla ajoin ja totesin ettei ole taidottomuustasollani mielekästä toimintaa. Tekijämiesten olen nähnyt mainitsevan ettei noilla Karooilla tee lumessa mitään mutta itse en asiasta juuri ymmärrä. Tällaiset lahjattomat joutuvat harjoittelemaan kun ei ole kuravetomieheksi syntynyt.

Mjoo, yhden umpihankiylämäen tuolla ajoin ja totesin ettei ole taidottomuustasollani mielekästä toimintaa. Tekijämiesten olen nähnyt mainitsevan ettei noilla Karooilla tee lumessa mitään mutta itse en asiasta juuri ymmärrä. Tällaiset lahjattomat joutuvat harjoittelemaan kun ei ole kuravetomieheksi syntynyt.

Yksin ajellessa ei oo kavereita apuna..joten hankeen ja suohon upottamiset pitää unohtaa...talviaurattuja sorateitä kyllä löytyy..ne on lumetttomia...niitä on muuten enemmän kuin pikiteitä näillä nurkilla..eikä pöly vaivaa..vielä..!

Yksin ajellessa ei oo kavereita apuna..joten hankeen ja suohon upottamiset pitää unohtaa...talviaurattuja sorateitä kyllä löytyy..ne on lumetttomia...niitä on muuten enemmän kuin pikiteitä näillä nurkilla..eikä pöly vaivaa..vielä..!
Tuo on totta, kun ei kilpaa ajeta niin yksin ei kannata ehdoin tahdoin mennä itseään tahi kalustoa särkemään.

Hyvin pärjäsi sunnuntaina kaveri 690e & 17" sumo kumit yhdistelmällä lumisilla teillä.
Kun oli iso porukka auttamassa pahoissa paikoissa.

Eli lyöttäytymistä paikkakunnan makkaranpaisto-enduro porukan mukaan suositellaan.

Karoot pois vanteilta odottamaan kovempia kelejä ja vaikka ihan bilteman innovat alle.
Toimii tuollaisilla pehmeillä teillä, eikä ole hinnalla pilattu.

Pellinkiin olisi päässyt jäätelölle mutta sen verran vilpoisesti puhalteli jäiseltä mereltä ettei rannan lähistöllä muutenkaan hiki tullut.

smt-pellinki.jpg

Tulvavesille...
vt.jpg

On tilaa Saimaassa...Tierummusta näkee... vedenpinta pudonnut 0,5 m. talven aikana..
vj.jpg

Ei liiku lossi yöllä ...Tilaamalla 45 eur/1h./kerta
ks.jpg

Hyvä meininki, mutta säätäkää se kuvien koko jotain max 800 pikseliä leveyttä, tai sitten linkki. 640 leveyttä on kanssa hyvä. Harvemmin nämä semmoisia taidepläjäyksiä ovat, että pitäisi oikein isommalla tarkkuudela esitellä.

Jos joku ruudulleen haluaa taustakuvan, niin alkuperäinen löytynee kuvaajalta.
tounge.gif

Hyvä meininki, mutta säätäkää se kuvien koko jotain max 800 pikseliä leveyttä, tai sitten linkki. 640 leveyttä on kanssa hyvä. Harvemmin nämä semmoisia taidepläjäyksiä ovat, että pitäisi oikein isommalla tarkkuudela esitellä.

Jos joku ruudulleen haluaa taustakuvan, niin alkuperäinen löytynee kuvaajalta.  
tounge.gif
Sori, oon vähän nyyppä vielä!
withstupid.gif

Taukopaikka Motoristeille ja Lintubongareille..
kb_.jpg

Kotinurkilla Puurekka nurin ohitustiellä...
sl.jpg

Lastaus...seuraavaan..
sl__.jpg

Taukopaikka Motoristeille ja Lintubongareille..
Konnunsuon baari
Tosta mäki ajoin tänään illansuussa ohi, tosin siihen aikaan se tais jo olla kiinni.

Ja sen jälkeen löysin itteni tällasesta paikasta:
bikepics-1953639-800.jpg

Tuolla huomasin sitte että kilpiteline oli vaihteeks menny paskaks ja kilpi roikku ihan miten sattuu, olipa kopsahtanu takarenkaaseenki jossain vaiheessa.
biggrin.gif
Jouduin sitte hetken aikaa siinä ropaamaan mutta onneks oli jesaria matkassa ni sai rojut pysymään mukana.

Back