Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En vaan osaa!Ööö, eikai tuo ole hanki eikä mikhän tuollakaan rengastuksella?![]()
Jaa, minä jo kuvittelin että olet oikein ummenajon kurapyörämestari...Haluu itekki kurapyörän..
En minä sillä.., siis pahalla!Jaa, minä jo kuvittelin että olet oikein ummenajon kurapyörämestari...Haluu itekki kurapyörän..
Jaa, minä jo kuvittelin että olet oikein ummenajon kurapyörämestari...Haluu itekki kurapyörän..
Mjoo, yhden umpihankiylämäen tuolla ajoin ja totesin ettei ole taidottomuustasollani mielekästä toimintaa. Tekijämiesten olen nähnyt mainitsevan ettei noilla Karooilla tee lumessa mitään mutta itse en asiasta juuri ymmärrä. Tällaiset lahjattomat joutuvat harjoittelemaan kun ei ole kuravetomieheksi syntynyt.
Tuo on totta, kun ei kilpaa ajeta niin yksin ei kannata ehdoin tahdoin mennä itseään tahi kalustoa särkemään.Jaa, minä jo kuvittelin että olet oikein ummenajon kurapyörämestari...Haluu itekki kurapyörän..
Mjoo, yhden umpihankiylämäen tuolla ajoin ja totesin ettei ole taidottomuustasollani mielekästä toimintaa. Tekijämiesten olen nähnyt mainitsevan ettei noilla Karooilla tee lumessa mitään mutta itse en asiasta juuri ymmärrä. Tällaiset lahjattomat joutuvat harjoittelemaan kun ei ole kuravetomieheksi syntynyt.
Yksin ajellessa ei oo kavereita apuna..joten hankeen ja suohon upottamiset pitää unohtaa...talviaurattuja sorateitä kyllä löytyy..ne on lumetttomia...niitä on muuten enemmän kuin pikiteitä näillä nurkilla..eikä pöly vaivaa..vielä..!
Sori, oon vähän nyyppä vielä!Hyvä meininki, mutta säätäkää se kuvien koko jotain max 800 pikseliä leveyttä, tai sitten linkki. 640 leveyttä on kanssa hyvä. Harvemmin nämä semmoisia taidepläjäyksiä ovat, että pitäisi oikein isommalla tarkkuudela esitellä.
Jos joku ruudulleen haluaa taustakuvan, niin alkuperäinen löytynee kuvaajalta.![]()
Tosta mäki ajoin tänään illansuussa ohi, tosin siihen aikaan se tais jo olla kiinni.Taukopaikka Motoristeille ja Lintubongareille..
Konnunsuon baari
Taukopaikka Motoristeille ja Lintubongareille..
Taukopaikka Motoristeille ja Lintubongareille..
Tuttu paikka. Ja teidän pöytään tultiin Pääsiäilauantaina kahville tuolla. Olin se jolla oli kuminauhavetonen Kawa ja kaverillani oli Yammun XJ 900.