• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päivän lenkki mopolla - kamera mukana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänää tuli muutama kuva
thumbs-up.gif

jups.jpg

jaalai.jpg

Tutumpiahan nuo Nurmeksen maisemat on kuin Vantaan..siellä Nurmeksessa kun suurimman osan elämääni olen asunut
smile_org.gif

Että voi kaatuneen bemarin kuvaaminen olla hankalaa...
Ekalla reissulla loppui kamerasta sähkö, seuraavalla hajosi muistikortti...
tounge.gif

Nyt oli varasähköt ja kortti mukana
033102bebe_1_prv.gif

mies_mopo_maki.jpg

sanoi:
Taidan vuokrata ensi kesänä mökin jostain Puumalasta ja tahkoan vaikka yhden viikonlopun Puumala-Sulkava väliä. Vai kannattaako kuitenkin jatkaa sinne Imatran suuntaan?

Kyllä muuten kannattaa. Älä aja kuitenkaan Sumatralle asti vaan koukkaa tuota aiemmin mainittua tietä 4063 kohti. Sen kun olet ajanut loppuun, käänny kohti Punkaharjun keskustaa ja heti sen jälkeen vasemmalle Harjuntielle. Vaikka vähän kotiin päin vedänkin niin väittäisin että kotimaan oloissa melko ainutlaatuinen pätkä. Siitä Savonlinnaan onkin enää poronkusema (erittäin suositeltava reittivalinta on Moinsalmentie Punkaharjun Kulennoisista Savonlinnaan), sataman lippakioskilla käyt patsastelemassa ja torilla haukkaamassa lörtsyt ja sitten Sulkavan kautta takaisin Puumalaan. Etelä-Savon parhaat reitit.
Jep, kävinpä heittää suurinpiirtein tämän lenkin. Ensin Sulkavalta Puumalaan ryssän kirittämänä. Kaffen jälkeen kohti Punkaharjua. Tuo 4063 on vähän fifty-sixty pakkopullaa-kivaa pikkutietä, mut nyt sekin on sitten nähty. Punkaharjulle etelän suunnasta suunnasta tullessa kannattaa kiertää Putikon kautta. Siellä on sellanen jännä pikkukylä ja siitä pääsee kivaa pikkutietä Punkaharjulle. Harjutie olikin vanha tuttu ja must juttu noilla kulmilla. Moinsalmentie voittaa 10-0 ison tien puskemisen, ihan jees. Ja sitten lörtsylle Savonlinnaan. Ja sen jälkeen alkoikin möyrytä mahassa siihen malliin että suorinta tietä kotia ja ripeästi sittenkin...Onneks ei tarvinnu pysähtyä enää tankkaamaan.

Suizalemiz.jpg

Route.jpg

Routalempi.jpg

Ennen viime tiistaita pisin päivässä ajettu lenkki oli noin 350km ja ajattelin että nyt pitää ajaa "vähän" reilumpi lenkki.

Kyllähän sitä 1639km vuorokaudessa tuli heitettyä ja oli mahtavaa, lukuunottamatta sakkoja.
biggrin.gif
(no, ihan syystä tuli ja vähällä pääsin)

No niin tämän vuoden eka osallistuminen kuva threadiin. Valitettavasti kalustona ei ole mitään järkkäriä koska oon köyhä Itävantaalainen. Kuvassa silti mukava tunnelma ja oma rengas sponsorikin näkyy, eikai kukaan ilmaseks ajele tuolla  
nixweiss.gif

Lätinät sikseen:

dscn4113p.jpg

Sit vielä toinen mun mielestä huippukuva(ei siks et oon ite kuvassa
biggrin.gif
)
Ystäväni nimimerkillä "sunshine" osallistuu myös.

dscn0177.jpg
Mistäs nimimerkki "sunshine" on hankkinut kyseisen Icon suojaliivin?

No niin tämän vuoden eka osallistuminen kuva threadiin. Valitettavasti kalustona ei ole mitään järkkäriä koska oon köyhä Itävantaalainen. Kuvassa silti mukava tunnelma ja oma rengas sponsorikin näkyy, eikai kukaan ilmaseks ajele tuolla  
nixweiss.gif

Lätinät sikseen:

dscn4113p.jpg

Sit vielä toinen mun mielestä huippukuva(ei siks et oon ite kuvassa
biggrin.gif
)
Ystäväni nimimerkillä "sunshine" osallistuu myös.

dscn0177.jpg
Mistäs nimimerkki "sunshine" on hankkinut kyseisen Icon suojaliivin?
Ei mistään, koska kuvassa on nimimerkki "Kummisetä"
biggrin.gif

auringonpaiste on kuvaaja.

Back