Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitto noihi ötököihi menee hermo, ei mitää näkyvyyttä kun niitten päälle pitää lentää, ei voi lentää metriä korkeemmalla nii selviäis hengisBalatonilla ruuhkaa lentoliikenteessä.
Kuis se Vantaalainen on Jurtin huipulle löytänyt? Tuolla samalla paikalla on tullut kuvattua useampaakin pyörää, moottorikelkkaa etc. Paistoitko kodassa kyrsät?Muutama otos Nurmeksen reissulta, Jurttivaaran huipulta, maisemien kauneus eihan täysin välity kuviin..
![]()
![]()
![]()
Jep, kävinpä heittää suurinpiirtein tämän lenkin. Ensin Sulkavalta Puumalaan ryssän kirittämänä. Kaffen jälkeen kohti Punkaharjua. Tuo 4063 on vähän fifty-sixty pakkopullaa-kivaa pikkutietä, mut nyt sekin on sitten nähty. Punkaharjulle etelän suunnasta suunnasta tullessa kannattaa kiertää Putikon kautta. Siellä on sellanen jännä pikkukylä ja siitä pääsee kivaa pikkutietä Punkaharjulle. Harjutie olikin vanha tuttu ja must juttu noilla kulmilla. Moinsalmentie voittaa 10-0 ison tien puskemisen, ihan jees. Ja sitten lörtsylle Savonlinnaan. Ja sen jälkeen alkoikin möyrytä mahassa siihen malliin että suorinta tietä kotia ja ripeästi sittenkin...Onneks ei tarvinnu pysähtyä enää tankkaamaan.sanoi:Taidan vuokrata ensi kesänä mökin jostain Puumalasta ja tahkoan vaikka yhden viikonlopun Puumala-Sulkava väliä. Vai kannattaako kuitenkin jatkaa sinne Imatran suuntaan?
Kyllä muuten kannattaa. Älä aja kuitenkaan Sumatralle asti vaan koukkaa tuota aiemmin mainittua tietä 4063 kohti. Sen kun olet ajanut loppuun, käänny kohti Punkaharjun keskustaa ja heti sen jälkeen vasemmalle Harjuntielle. Vaikka vähän kotiin päin vedänkin niin väittäisin että kotimaan oloissa melko ainutlaatuinen pätkä. Siitä Savonlinnaan onkin enää poronkusema (erittäin suositeltava reittivalinta on Moinsalmentie Punkaharjun Kulennoisista Savonlinnaan), sataman lippakioskilla käyt patsastelemassa ja torilla haukkaamassa lörtsyt ja sitten Sulkavan kautta takaisin Puumalaan. Etelä-Savon parhaat reitit.
Ei ihan yhtä hyvä kuva, mutta laitetaan kuitenkin.Viitapohjan tiellä tänään
![]()
Mistäs nimimerkki "sunshine" on hankkinut kyseisen Icon suojaliivin?No niin tämän vuoden eka osallistuminen kuva threadiin. Valitettavasti kalustona ei ole mitään järkkäriä koska oon köyhä Itävantaalainen. Kuvassa silti mukava tunnelma ja oma rengas sponsorikin näkyy, eikai kukaan ilmaseks ajele tuolla![]()
Lätinät sikseen:
![]()
Sit vielä toinen mun mielestä huippukuva(ei siks et oon ite kuvassa)![]()
Ystäväni nimimerkillä "sunshine" osallistuu myös.
![]()
Ei mistään, koska kuvassa on nimimerkki "Kummisetä"Mistäs nimimerkki "sunshine" on hankkinut kyseisen Icon suojaliivin?No niin tämän vuoden eka osallistuminen kuva threadiin. Valitettavasti kalustona ei ole mitään järkkäriä koska oon köyhä Itävantaalainen. Kuvassa silti mukava tunnelma ja oma rengas sponsorikin näkyy, eikai kukaan ilmaseks ajele tuolla![]()
Lätinät sikseen:
![]()
Sit vielä toinen mun mielestä huippukuva(ei siks et oon ite kuvassa)![]()
Ystäväni nimimerkillä "sunshine" osallistuu myös.
![]()
Pientä tutkimustyötä tehneenä löysin TÄN mestan.Oolrait "Kummisetä"...no ...kerro kerro...mistä?
Kiitos.Pientä tutkimustyötä tehneenä löysin TÄN mestan.Oolrait "Kummisetä"...no ...kerro kerro...mistä?
Mä kävin ite amerikasta hakee, ei jaksa ootella mitää 4 viikkoo. Ihan perseestä noi ahneet(suurin osa) Suomikauppiaat...Kiitos.Pientä tutkimustyötä tehneenä löysin TÄN mestan.Oolrait "Kummisetä"...no ...kerro kerro...mistä?