Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä johtui vaan siitä, etten itse ollut töissä... Jotenkin arvasin, että luistavat koko hommastaSiellähän oli pyöriä enemmän kuin lapsiaTosi mukavaa oli kun lapset innostu oikein silmissä.![]()
Sainkin jo yhdet kuvat s-postiini ja toivoisinkin, ettei niitä laitettais nettiin nähtäville, kun siellä on tosiaan toisten lapsia kuvissa.. Kaikki ei välttämättä tykkää..Toivottavasti joku postaa nopee kuvia tänne![]()
Minulle voi myös laittaa inboxiin jos joku olisi niin ystävällinen. Etenkin pyöräjonosta olisi mukava saada kuvia. Toki myös jos sininen pikkuz eksyi kuviin niin niitäkin saa laittaa.Sainkin jo yhdet kuvat s-postiini ja toivoisinkin, ettei niitä laitettais nettiin nähtäville, kun siellä on tosiaan toisten lapsia kuvissa.. Kaikki ei välttämättä tykkää..Toivottavasti joku postaa nopee kuvia tänne![]()
![]()
Mutta inboxiin tai salasanalla suojattuna kuvia kiiiiitos![]()
Täytyy sanoa, että päiväkoti oli hyvin vähän osallisena tähän juttuun...se oli vaan tämä yksi hoitotäti joka innostu järkkäämään ja sit meni sairastumaan itse!!Olin laskevinani 15.45 yli viidenkymmenen pyörän riviä .
kukaan ei vaan tuntunut tietävän mitään , tuleeko vielä vai oliko se jo tässä . Joku olisi voinut päiväkodin taholta informoida .
Pääasia, jos yhdelläkin lapsella on hauskaa.Täytyy sanoa, että päiväkoti oli hyvin vähän osallisena tähän juttuun...se oli vaan tämä yksi hoitotäti joka innostu järkkäämään ja sit meni sairastumaan itse!!Olin laskevinani 15.45 yli viidenkymmenen pyörän riviä .
kukaan ei vaan tuntunut tietävän mitään , tuleeko vielä vai oliko se jo tässä . Joku olisi voinut päiväkodin taholta informoida .![]()
Mutta minulla oli tieto n. 20-30 pyörän saapumisesta.. eli ei näistä tiedä!
Loistavia kuvia sain paikanpäältä ja eräs hoitohenkilökunnasta kiitteli jo kovasti! Sanoi että silmä lepäsi...en sit tiiä missä se niitä lepuutti![]()
"Kaukaa Hyvinkäältä"oltiin tultu paikalle!Täytyy sanoa, että päiväkoti oli hyvin vähän osallisena tähän juttuun...se oli vaan tämä yksi hoitotäti joka innostu järkkäämään ja sit meni sairastumaan itse!!Olin laskevinani 15.45 yli viidenkymmenen pyörän riviä .
kukaan ei vaan tuntunut tietävän mitään , tuleeko vielä vai oliko se jo tässä . Joku olisi voinut päiväkodin taholta informoida .![]()
Mutta minulla oli tieto n. 20-30 pyörän saapumisesta.. eli ei näistä tiedä!
Loistavia kuvia sain paikanpäältä ja eräs hoitohenkilökunnasta kiitteli jo kovasti! Sanoi että silmä lepäsi...en sit tiiä missä se niitä lepuutti![]()
Tämä varmaan näkyi organisoinnin puutteena, mutta kiva iltapäivä oli joka tapauksessa. Aika moni lapsi selkeästi halusi tulla mopojen päälle istumaan, mutta ujous vei voiton. Toiset sitten olikin hyvin innokkaita.Täytyy sanoa, että päiväkoti oli hyvin vähän osallisena tähän juttuun...se oli vaan tämä yksi hoitotäti joka innostu järkkäämään ja sit meni sairastumaan itse!!![]()
Pakko kysästä, että oliko siellä sitten jotain hämminkiä? Kun tosiaan kyseessä oli "vain" se, että halukkaat saapuu paikalle, ottavat lapset mopon päälle istumaan jos haluavat, ei muuta.. Kuten ensimmäisessä viestissä lukee..Kuitenkin vastaisuuden varalle; jos joku järkkäilee näitä tapahtumia ja itse järjestäjänä ei pääsekään paikan päälle, niin delegoikaa ihmeessä juttu jollekin muulle tai peruuttakaa homma. Luulen, että 50 mopon kuskitkin ovat tehneet jonkun verran "järjestelyjä" jotta tonne pääsivät tulemaan.
Joo, ei millään pahallaPakko kysästä, että oliko siellä sitten jotain hämminkiä? Kun tosiaan kyseessä oli "vain" se, että halukkaat saapuu paikalle, ottavat lapset mopon päälle istumaan jos haluavat, ei muuta.. Kuten ensimmäisessä viestissä lukee..Kuitenkin vastaisuuden varalle; jos joku järkkäilee näitä tapahtumia ja itse järjestäjänä ei pääsekään paikan päälle, niin delegoikaa ihmeessä juttu jollekin muulle tai peruuttakaa homma. Luulen, että 50 mopon kuskitkin ovat tehneet jonkun verran "järjestelyjä" jotta tonne pääsivät tulemaan.
Toki yritin delegoida (ei onnistunut) ja peruuttaminen olisi mielestäni ollut melko julmaa lapsia ajatellen...![]()
Pahoitteluni, jos joku sai traumoja![]()
Juu kiitos, risut ja ruusut on aina tervetulleitaeikä mitään traumoja tullut, ite vaan pyysit palautetta. Minusta tuossa oli ihan normikäytännön mukaiset positiiviset ja negatiiviset; ei sen kummempaa![]()
Täällä viimeinenkin?Pakko kysästä, että oliko siellä sitten jotain hämminkiä?