• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päiväkodille pyörät näytille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feenikz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pyöriä oli pitkä rivi ja enemmänkin lapsukaisia olisi mahtunut niitä ihmettelemään. Kiva fiilis kuitenkin, kun sattui nätti sää  
smile_org.gif

^^ Kiitos ja mukava kuulla, että porukkaa oli!
thumbs-up.gif

Itseltä kyllä kans iso miinus tupakoitsijoille, jos ette jaksaneet odottaa sen aikaa, että poistutte "tapahtumasta" joka järjestettiin päiväkodin lapsille...

Jään mielenkiinnolla odottelemaan palautteita työpaikalta ja teiltä
062802jumpie_prv.gif

Siellähän oli pyöriä enemmän kuin lapsia
biggrin.gif
Tosi mukavaa oli kun lapset innostu oikein silmissä.

Toivottavasti joku postaa nopee kuvia tänne  
062802moto_prv.gif
Sainkin jo yhdet kuvat s-postiini ja toivoisinkin, ettei niitä laitettais nettiin nähtäville, kun siellä on tosiaan toisten lapsia kuvissa.. Kaikki ei välttämättä tykkää..  
nixweiss.gif

Mutta inboxiin tai salasanalla suojattuna kuvia kiiiiitos  
biggrin.gif
Minulle voi myös laittaa inboxiin jos joku olisi niin ystävällinen. Etenkin pyöräjonosta olisi mukava saada kuvia. Toki myös jos sininen pikkuz eksyi kuviin niin niitäkin saa laittaa.

Jos joku haluaa nähdä kuvia, niin laittakaa mulle privaa. Paluupostissa saa tiedot mistä ja miten kuvat pääsee näkemään.

Olin laskevinani 15.45 yli viidenkymmenen pyörän riviä .
kukaan ei vaan tuntunut tietävän mitään , tuleeko vielä vai oliko se jo tässä . Joku olisi voinut päiväkodin taholta informoida . Mutta kiva oli jutella ja kuunnella . Varsinkin yksi
herra joka moitti moto gutsiaan
bowdown.gif

Seppo yamaha xjr 1300

kukaan ei vaan tuntunut tietävän mitään , tuleeko vielä vai oliko se jo tässä  . Joku olisi voinut päiväkodin taholta informoida .
Täytyy sanoa, että päiväkoti oli hyvin vähän osallisena tähän juttuun...se oli vaan tämä yksi hoitotäti joka innostu järkkäämään ja sit meni sairastumaan itse!!
omg.gif

Mutta minulla oli tieto n. 20-30 pyörän saapumisesta.. eli ei näistä tiedä!
Loistavia kuvia sain paikanpäältä ja eräs hoitohenkilökunnasta kiitteli jo kovasti! Sanoi että silmä lepäsi...en sit tiiä missä se niitä lepuutti
wink.gif

kukaan ei vaan tuntunut tietävän mitään , tuleeko vielä vai oliko se jo tässä  . Joku olisi voinut päiväkodin taholta informoida .
Täytyy sanoa, että päiväkoti oli hyvin vähän osallisena tähän juttuun...se oli vaan tämä yksi hoitotäti joka innostu järkkäämään ja sit meni sairastumaan itse!!  
omg.gif

Loistavia kuvia sain paikanpäältä ja eräs hoitohenkilökunnasta kiitteli jo kovasti! Sanoi että silmä lepäsi...en sit tiiä missä se niitä lepuutti  
wink.gif
Pääasia, jos yhdelläkin lapsella on hauskaa.
biggrin.gif

Kuitenkin vastaisuuden varalle; jos joku järkkäilee näitä tapahtumia ja itse järjestäjänä ei pääsekään paikan päälle, niin delegoikaa ihmeessä juttu jollekin muulle tai peruuttakaa homma. Luulen, että 50 mopon kuskitkin ovat tehneet jonkun verran "järjestelyjä" jotta tonne pääsivät tulemaan.

Älkää siis käsittäkö väärin; kivaa oli ja paikalla olleilla lapsilla oli hauskaa ja sehän siis on pääasia. Ja ainahan on mukava tavata kanssamopoilijoita.
biggrin.gif
sport05.gif

omg.gif

wink.gif
"Kaukaa Hyvinkäältä"oltiin tultu paikalle!
Sanoisin,että noin 40:n mopon rivistö oli edustettuna.
biggrin.gif

Kyllähän siinä tätin silmä lepäsi. Mm komeita nuoria mp-kuskeja! Ai,että,,,,,,,,

omg.gif
Tämä varmaan näkyi organisoinnin puutteena, mutta kiva iltapäivä oli joka tapauksessa. Aika moni lapsi selkeästi halusi tulla mopojen päälle istumaan, mutta ujous vei voiton. Toiset sitten olikin hyvin innokkaita.

Laskin jossain vaiheessa 35 mopoa, silloin oli jo monta kadonnut paikalta.

Kuitenkin vastaisuuden varalle; jos joku järkkäilee näitä tapahtumia ja itse järjestäjänä ei pääsekään paikan päälle, niin delegoikaa ihmeessä juttu jollekin muulle tai peruuttakaa homma. Luulen, että 50 mopon kuskitkin ovat tehneet jonkun verran "järjestelyjä" jotta tonne pääsivät tulemaan.
Pakko kysästä, että oliko siellä sitten jotain hämminkiä? Kun tosiaan kyseessä oli "vain" se, että halukkaat saapuu paikalle, ottavat lapset mopon päälle istumaan jos haluavat, ei muuta.. Kuten ensimmäisessä viestissä lukee..

Toki yritin delegoida (ei onnistunut) ja peruuttaminen olisi mielestäni ollut melko julmaa lapsia ajatellen...
nixweiss.gif

Pahoitteluni, jos joku sai traumoja
wink.gif

Joo... oli mukava puolitoistatuntinen ja mikä oli ollessa, kun aurinkokin lämmitti mukavasti.
Lapset tais tykätä ja jäi hyvä mieli itsellekin
smile_org.gif

Terkut Moto Guzzi -miehelle... hauskat oli jutut
biggrin.gif

Mä taisin muute olla lapsien jälkeen nuorin siellä
062802moto_prv.gif
Ainakin mut teki iloseksi ja osittain yllättikin, että tytöt olivat innokkaampia kyselemään kylmätyyppejä. Yllättävän nätisti lapset olivat myös mopojen selässä ainakin siltä osin kuin itse näin.

Pakko kysästä, että oliko siellä sitten jotain hämminkiä? Kun tosiaan kyseessä oli "vain" se, että halukkaat saapuu paikalle, ottavat lapset mopon päälle istumaan jos haluavat, ei muuta.. Kuten ensimmäisessä viestissä lukee..

Toki yritin delegoida (ei onnistunut) ja peruuttaminen olisi mielestäni ollut melko julmaa lapsia ajatellen...  
nixweiss.gif

Pahoitteluni, jos joku sai traumoja  
wink.gif
Joo, ei millään pahalla
smile_org.gif
eikä mitään traumoja tullut, ite vaan pyysit palautetta. Minusta tuossa oli ihan normikäytännön mukaiset positiiviset ja negatiiviset; ei sen kummempaa
wink.gif

Oikeesti ihan mukavaa oli
biggrin.gif

eikä mitään traumoja tullut, ite vaan pyysit palautetta. Minusta  tuossa oli ihan normikäytännön mukaiset positiiviset ja negatiiviset; ei sen kummempaa
wink.gif
Juu kiitos, risut ja ruusut on aina tervetulleita
biggrin.gif

Siksi kyselen, kun en itse päässyt paikalle..
wink.gif

Ja olen 100% varma, että lapset ja vanhemmat tykkäsi!
bowdown.gif

Pakko kysästä, että oliko siellä sitten jotain hämminkiä?
Täällä viimeinenkin?  
062802moto_prv.gif
 palannut vihdoinkin mutkien (ja Mutterin) kautta kotiin 
biggrin.gif

Ei siellä mitään hämminkiä ollut, ihmeteltiin varmaan vähäistä kävijämäärää.
Heti kolmen jälkeen kävi hieman suurempi ryhmä lapsia hoitajiensa kanssa, oisko ollut joku reilu parikymmentä lasta.
Tämän ryhmän käynnin jälkeen homma tavallaan lässähti, vain yksittäisiä lapsia vanhenpiensa kanssa kävi paikalla,
odoteltiin kai että ryhmiä olisi ollut enemmänkin
eek.gif

Eikä tungokseen asti myöskään näkynyt niitä ajelulle halukkaita hoitotätejä  
nixweiss.gif

Tämän arvelinkin jo paikanpäällä - jopa puoliääneen maininneena - johtuneen siitä
ettei Johanna itse ollut mukana tapahtumassa  
pftroest.gif

Ja tuohon tupakointiin liittyen mainitsen, että olisi ollut suotavaa olla tupakoimatta siellä kentällä.
Tupakoitsijat olivat kylläkin sivummalla tupruttelemassa, eivätkä mopojensa ääressä,
tuskinta lapsukaiset edes huomasivat moista pahuutta, heillä oli varmaan parempaakin katseltavaa...

Kaikenkaikkiaan tapahtuma oli varmaan mielenkiintoinen siellä veiraille lapsille ja aikaisillekin.
Sekä myöskin meille motoristeille mukava ja leppoisa irtiotto arjesta.
Valtaosa olikin tuttuja jo ennestään, joskin joku uusikin naama siellä näkyi.
Ja sääkin suosi meitä oikein kunnolla  
062802jumpie_prv.gif

- Kari

Back