• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päiväkodille pyörät näytille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feenikz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei!

Saattasinpa osallistuakin
biggrin.gif

Mun 20 minuutin pika-asennushomma johti tänään siihen että pyörä on puoliksi levällään ja ajokelvoton. Työkalutkin loppui kesken ja savu rupesi nousemaan korvista. Joutuu siis feidaamaan, sorry
nixweiss.gif

Tulossa, joutuu vaan lähtee siten että ehtii oman tarhan vanhempainiltaan klo17:ksi. Eli lähtö jossain klo 16.30 paikkeilla.

Mulla jää väliin. Koulutus kestänee iltapäivällä sen verran ettei sieltä pääse livahtamaan :/

Kannattaa varmaan ottaa joku alusta jalan alle mukaan. Kyseessä varmaankin hiekkakenttä. Muksut kiipeilee mopojen päällä, niin voi päästä jalka uppoamaan hiekkaan pikku hiljaa huomaamatta. Ei ne mopot mitään, mutta ettei joku muksu satuta itseään kaatuvan mopon kanssa. Tai onko jollain tietoa kuinka "tiivistä" hiekkaa kentällä on?

Kannattaa ottaa joku lätkä jalan alle mukaan. Se on jalkapallokenttä, missä hiekka on tiivistä, mutta kaponen jalka sinne voi upota. Tilaa on reilusti.

Kannattaa ottaa joku lätkä jalan alle mukaan. Se on jalkapallokenttä, missä hiekka on tiivistä, mutta kaponen jalka sinne voi upota. Tilaa on reilusti.
Eli sinä tiedät paikan? Kiva, varmaan voit opastaa toisiakin paikalle
thumbs-up.gif

Tosiaan, nyt ei ole kyseessä se iso kenttä jonka näette, kun ajatte Isonnevantietä, vaan pienempi löytyy koulun takaa..

Ja juu, ottakaa ihmeessä jalan alle jotain ja pitäkää pyöristänne huoli!! Jos jollakin sattuu olemaan kamera mukana, niin tosi mielellään ottaisin kuvia vastaan, kun en itse pääse niitä räpsimään
smile_org.gif

Mä oon tosi pahoillani mutta joudun perumaan. Tää flunssa mikä on vaivannu puolta Helsinkiä iski sitten vihdoin. Luulen että mun liikkuminen tänään jää jääkaappi-sohva-välille... Onhan sinne monta pyörää jo ilmottautunutkin.

Kuten todettu, olen tulossa ja kamerakin on matkassa. Olen varmaan ennen 15:30 paikalla ja joutunen poistumaan about 16:20 seuraavaa kinkereitä varten.

Valitettavasti en pääse. Työnantajani on järjestänyt ohjauttua ohjelmaa koko illaksi
sad_orig.gif

Toivottavasti seuraavalla kerralla sitten...

Oliks siellä ketään..? Kertokaa nyt "jo"
tounge.gif

Kamalaa olla kotona, kun ei tiedä mistään mitään
biggrin.gif

Itse kävin paikan päällä parin muksun kanssa mopoja ihmettelemässä ja neljän aikoihin pyöriä oli vajaat 30 paikalla. Ystävällisiä, kärsivällisiä ja mukavia kuskeja, eikä kenelläkään näyttänyt menevän hermot ympärillä pyöriviin lapsiin.
smile_org.gif

Ainoa miinus täytyy antaa siitä, että jotkut tupakoivat lasten nähden... Ei kovin hyvää esimerkkiä lapsille. Mutta muuten isot kiitokset kaikille paikalla olleille!
smile_org.gif

Back