Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huono vertaus, sillä U2 konsertin peruuntuminen olisi palvelus koko ihmiskunnalle.No hei, ei mitää kelivarauksia. Joko mennään tai ei mennä. Jos muksuille luvataan niin sittenhän sinne on mentävä kelillä kuin kelilläKun en viime vuonna tohon naapuriin ehtiny, niin tänä vuonna työkiire ja kelivarauksella mukana!![]()
Toihan on sama ku ostat liput U2 konserttiin, jota ei pidetäkään jos ripottaa....![]()
Voihan sitä itse olla pyörän päällä ja pitää stongista kiinni jos epäilee... Päiväkotitenavat harvoin on mitään neuvolapainon ylittäneitä karpaaseja...Minkäs kokosia tenavat mahtaa olla? Mietityttää vaan että mites tuo sivujalka kestää jos siinä joku meinaa istuu.
TottaVoihan sitä itse olla pyörän päällä ja pitää stongista kiinni jos epäilee... Päiväkotitenavat harvoin on mitään neuvolapainon ylittäneitä karpaaseja...Minkäs kokosia tenavat mahtaa olla? Mietityttää vaan että mites tuo sivujalka kestää jos siinä joku meinaa istuu.
Kaikki alle 0,1 tn punnitaan neuvolassa....Ja neuvolapaino <90kg![]()
Minä jo aattelin, että nyt se alkaa kyselee, että minkä kokosista hoitotädeistä mahtais olla kyseMinkäs kokosia tenavat mahtaa olla? Mietityttää vaan että mites tuo sivujalka kestää jos siinä joku meinaa istuu.
Jos järjestetään tähän kolkkaan suomea niin olen mukana.Minä jo aattelin, että nyt se alkaa kyselee, että minkä kokosista hoitotädeistä mahtais olla kyseMinkäs kokosia tenavat mahtaa olla? Mietityttää vaan että mites tuo sivujalka kestää jos siinä joku meinaa istuu.![]()
Juu tenavat on 1-6v, ja itsekin aattelin, että toki siinä pyörän päällä voi omistajakin istua tai pitää muuten pystyssä...
Toivon, että kenellekään ei tule mieleenkään päästää lasta kiikkumaan yksin pyörän päälle, jos meidän hoitajien silmä ei ehdi ihan joka paikkaan..
Ja tosiaan, suosittelen ottamaan mukaan jonkin alustan jalalle, kun paikasta ei ole vielä tietoa ja jos sattuu sade pehmittämään maata jne jne..![]()
Ja huumorin aste on asteikolla 4-10 luokalle jäänytEli kaikki alle 100kg on pikkulapsia?Kaikki alle 0,1 tn punnitaan neuvolassa....Ja neuvolapaino <90kg![]()
![]()
Suurin osa yli 100kg on ylipainoisia ja em. kommentti on lihavuuden vähättelyä.
Minusta ei ole mitään hienoa olla yli 100kg jos suurin osa on läskiä.
Anteeksi etukäteen.
Pitääkin kysyä Haagalaiselta, tuleeko mieleen hyvää paikkaa mihin kokoontua, joka olis tosi lähellä päiväkotia (Isonnevantie 27)??Tää vois kans ilmestyä Ducsunsa kans paikalle, ku Haagassa itekin asustelen. Toi 31.8. kävis mulle oikein hyvin ja ennusteiden mukaan kelinkin pitäis olla silloin ihan kohillaan![]()
Tässä pohdin ja mietin, mutta en saa päähäni mitään muuta kenttää siinä lähistöllä. Taitaa enemmänkin olla puistoalueita kaikki. Haagan torikin on vähän liian pitkällä. Eikä taida lähistöltä löytyä edes isohkoa parkkipaikkaa, jonka vois valloittaa... vaikeeks menee. Siinähän on muistaakseni joku koulu lähellä, oiskohan sen pihaa mahdollista käyttää. Pohjois-Haagalaisena en kyllä osaa enempää auttaa...Pitääkin kysyä Haagalaiselta, tuleeko mieleen hyvää paikkaa mihin kokoontua, joka olis tosi lähellä päiväkotia (Isonnevantie 27)??Tää vois kans ilmestyä Ducsunsa kans paikalle, ku Haagassa itekin asustelen. Toi 31.8. kävis mulle oikein hyvin ja ennusteiden mukaan kelinkin pitäis olla silloin ihan kohillaan![]()
Kun se Etelä-Haagan kenttä ei nyt sitten tulekaan kysymykseen..
Portit auki ja pihaan ni uppootte turvahiekkaanEikös se olisi kaikista hienointa, että portit auki ja pihaan vaanKyllähän puistoaluettakin saa varmaankin käyttää, jos kysäsee kaupungilta lupaa. Ja vaikka smurffit tulisivatkin paikalle, niin tuskin hirveasti paheksuisivat.![]()
Eli 100kg heppu 49% rasvoilla on vielä ok?Minusta ei ole mitään hienoa olla yli 100kg jos suurin osa on läskiä.