• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päiväkodille pyörät näytille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feenikz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt joutuu harmiksi skippaan tämän, piällikkö haluaa mun tekevän töitä klo 17 asti koko ens viikon..
sad_orig.gif

Tsorry. Pakko peruu, tosin ilmoittautumisenikin oli alustava. Toivottavasti kuitenkin saatte edustavan porukan paikalle.
nixweiss.gif

Laittaisiko kaikki huomenna päiväkodille päristelevät vielä kerran viestiä tänne, niin saan vähän laskettua moniko on oikeasti tulossa..

Näyttää siltä, että paikkakin löytyy, lisään sen hetken päästä tänne, kun saan vahvistuksen  
smile_org.gif

Valitettavasti itse olen saikulla enkä pääse huomenna mukaan katsomaan lasten ilmeitä, kun komeilette pyörienne kanssa siellä  
sad_orig.gif

Iso kiitos ja kumarrus teille jo nyt!

Minä tulen, työnantajallakaan ei ole asiaan mittää sanomista, mutta jos esteri availee niin en tule. Tuliks tää nyt tarpeeks sekavasti
tounge.gif
Ouzasta en tiedä ehtiikö se loppupeleissä paikalle. Mutta yks pyörä meijän taloudesta kuitenkin.

tulen jos ei vettä sada eikä flunssa nosta päätään enää (viikon loppu mennyt kipeenä makoillessa)

Edit: en pääse tulemaan
sad_orig.gif
flunssa ei vaan hellitä.

Haluaiskohan päiväkodin lapset nähdä crossipyöriä?
Mulla olis autossa 65cc, 85cc, 125cc ja 250cc pyörät.

Tällä hetkellä näyttäisi että olen huomenna tuolla autolla liikenteessä koska illalla on sarjacrossit joihin lapset pitää vielä ajamaan.

Vois tuo 65cc crossi olla aika kokemus vesseleille, kun on aika passelin kokoinen.

Kaikki pärisevät vekottimet ovat varmasti enemmän kuin tervetulleita näytille!
biggrin.gif

Laitoin ekaan viestiin "osoitetiedot", toivottavasti löydätte perille noilla surkeilla ajo-ohjeilla
smile_org.gif
Koittakaa porukalla suunnistaa..
tounge.gif

Harmi, kun en itse pääse pomppimaan sinne tien varteen..

Kaikki pärisevät vekottimet ovat varmasti enemmän kuin tervetulleita näytille!  
biggrin.gif

Laitoin ekaan viestiin "osoitetiedot", toivottavasti löydätte perille noilla surkeilla ajo-ohjeilla
smile_org.gif
Koittakaa porukalla suunnistaa..  
tounge.gif

Harmi, kun en itse pääse pomppimaan sinne tien varteen..
Voithan lisätä ohjeisiin linkin Googlen Streetview näkymällä oikeasta kääntymis kohdasta
smile_org.gif

Tulossa, jollei taivas putoa niskaan (tai mopo hajoa, tms) ennen sitä.  
smile_org.gif

Back