Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helpottaa ainakin mulla. Tulee vaan jotenkin... hintahtava olo.. kun ajeleeTuosta kyykkypyörällä alaselän kipeytymisestä voisi kokeilla ihan tietoisesti kääntää lantiota eteenpäin eli pyrkiä korostamaan lannerangan lordoosia (elikkäs siis sitä kurvaa).
M2RMikä?uusi kypärä uusine tuulen ohjaimineen ja spoilereineen menee kuin 20 hengen kirkkovene
ei vatkaa sitten yhtään.. kiitos snellman racing![]()
Ei pyörässä mitään vikaa ole... Vanha jumi vain liekeissä kun ajaa väärässä asennossa eikä ole tullut käytyä aikoihin salilla. Sitäpaitsi pyörä ei tod. ole ostettu ulkonäön perusteella - muutenhan olisin ostanut jonkin muun kuin Thundercatin... Ei ole ikinä ollut tarkoituskaan alkaa ajaa 1000 km päivässä vaan katsoa että minkälaista mp:llä ajaminen on ja että jaksaako tämä alkaa kiinnostaa. En mä jaksa ajaa edes autolla 1000 km päivässä. 400 km jo tekee tiukkaa... Kaapissa on ties minkämoista harrastusvälinettä mitkä voisi laittaa huutokauppaan, saa nähdä käykö pyörälle samoin. Aikoinaan mopo oli kuin vartalon jatke, saa nähdä tuleeko mp:stä.Jos sulla paikat puutuu noin lyhyen ajon jälkeen....sulla on selkeästi väärän mallinen pyörä.
Meistä osa ajaa 1000 km päivässä ja sen jälkeen alkaa hieman paikkoja puuduttaan.
On minun mielest ymmärrettävissä.
Tänä päivänä kait sit pyörät valitaan ulkonäön perusteella, ei sillä, mikä olis tarpeellisin sellaiseen ajoon, mitä meinaa harrastaa?
Tuttavapiiris on näitä ihmisiä myös.
Sit kun pyörää joudutaan laittaan sellasieks et on hyvä ajaa, itketään, että ulkonäkö huononi.![]()