Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa takavuosina kerran eräs mamma peruutti yhtä äkkiä mun auton keulaan (-85 toyota) ja sit kun se oli korjaamolla vaihtoivat siihen uuden etupuskurin... olin sitä mieltä että käytetty olisi kelvannut sanoi korjaamon omistaja että he ei ala tappelemaan purkaamojen kanssa kun niillä on ihan eri käsitys "ehjästä", niistä kun välillä puuttuu jopa palasia....Olen autokorjaamossa töissä ja kyllä virheetön vaatimus on asiakkaalta lähtöisin. Kulkupelin pitää tosiaankin olla parempi kuin uusi ja ne kulkupelissä jo olleet naarmut on "yllättäen" tulleet siinä mällin yhteydessä.
Asikas odottaa odotukset ylittävää korjaussuoritusta, koska on vakuutuksia maksava osapuoli.
Käytettyjä- ja tarvikeosia käytetään reilusti yli 10v autoihin. Tietenkin sillä edellytyksellä, että niitä löytyy helposti.
Mikä se on?Miksi Teillä on kaskot pyörissä![]()
Äärimmäisen hyvä kysymys jota kannattaa pohtia syvällisesti ja pikkaisen laskea eikä vain vakuuttaa tavan vuoksi.Miksi Teillä on kaskot pyörissä![]()
Osamaksulla ostettu pyörä? Eikös sellaiseen vaadita kasko?Äärimmäisen hyvä kysymys jota kannattaa pohtia syvällisesti ja pikkaisen laskea eikä vain vakuuttaa tavan vuoksi.Miksi Teillä on kaskot pyörissä![]()
Sulla on hyvin suunniteltu pyörä - tuohon ei edes saa tatteja kiinni, ellei riko katteita. Tuossa Bemussa on selkeä suunnittelu moka.Kaatumatatit oon kivat, ei tullut kuin naarmu tangon painoon...ainiin, pikkurillin pää oli vähän arka. Aika saavutus kun tämä ruho kellahtaa![]()
Jovvain..Miksi Teillä on kaskot pyörissä![]()
Hintaero on niin pieni. Liikenne + täyskasko Trumppaan maksaa aika tarkkaan 400e / vuosi ilman seisonta-aikoja. Osakaskolla olisi vuodessa vain n. 75e halvempi.Miksi Teillä on kaskot pyörissä![]()
Vaaditaanhan se jos on rahoitettu pyörä ja olet haltija, mutta jos saat osamaksulla pyörän liikkeestä saat todnäk myös kulutusluottoa pankista ehkä vielä halvemmallakin ja pyörän suoraan omiin nimiisi.Osamaksulla ostettu pyörä? Eikös sellaiseen vaadita kasko?Äärimmäisen hyvä kysymys jota kannattaa pohtia syvällisesti ja pikkaisen laskea eikä vain vakuuttaa tavan vuoksi.Miksi Teillä on kaskot pyörissä![]()
Tulihan se selväksi että minkälaisia nuo bemarit todellisuudessa ovat....Esim mulla nyt sattuneesta syystä viikonloppureissulla JKL-Gamvik, pärrä halusikin jäädä Inariin, no, hinausautolla Ouluun = 1500 € jonka vakuutusyhtiöni kustantaa. Tässä yksi esimerkki![]()
1500 eurolla prätkä Inarista Ouluun? Halpaa kuin saippua, kerro kun prätkäsi tarvii seuraavan kerran kuljetusta, voin hoitaa homman 1400 egeen...pärrä halusikin jäädä Inariin, no, hinausautolla Ouluun = 1500 € jonka vakuutusyhtiöni kustantaa.
JOvain...Jos mopon kuljetus Inarista Ouluun maksaa 1.500,-€.... niin sanoisin ettei sitä moni omasta kukkarostaan maksaisi mukisematta. Varmaan samalla 1.500,-€ mopo menisi Inarista hieman pitemmällekin.
Lienee hinuriyrityksillä jonkinlainen vakuutusyhtiökerroin jonka asiakkaat todellisuudessa maksavat.
Jos tulee tarvetta moista hinauspalvelua/siiropalvelua käyttä niin vaikuttaako asiakkaan bonuksiin ja onko jutussa myös omavastuu ?
Tässä yhtälössä on turha luulla, että vakuutusyhtiön intresseissä olisi maksaa ylisuuria korjauskustannuksia vai luuletko, että se haluaa maksaa niitä, jotta voi sitten suurilla korjauskustannuksilla perustella vakuutusmaksujen tasoa? Jos vastaat kysymykseen kyllä, niin on syytä herätä.Tuohan on se korjaamojen ja vakuutusyhtiöiden yhteinen sampo jolla rahat kerätään vakuutusmaksujen muodossa pois uusien autojen- ja mp-omistajilta. Pienikin kolhu ja muka tonneja maksaa, hehehe. No kun piikki on auki niin maksaahan se (siis se kuluttaja aina lopulta...).kysyin, että paljonko homma olisi maksanut minulle, jos siinä ei olisi ollut kaskoa.