• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oulun seudulla letka-ajoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Antero
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tiistaille 2.6:tta näyttäisi Foreca ensiviikon ainoaa sateetonta päivää. (Tiiä häntä?):D Olisikohan Kaakkurin Teboililta n.tunnin/parin mutkaletka paikallaan? Jos startti olisi Klo 18.00 niin kerettäisiin "sorvin" äärestä itsekukin ja n.tikkarin mukaan ajellaan... Veturit pähkäilee sitten lopullisen reitin lähtöpaikalla. Tervetuloa uudetkin letkailijat tutustumaan reiluun porukkaan...:orgmp: Itse ajelen persmiehenä ja hieman vähempi ajaneet perämiehen eteen niin siitä se lysti alkaa. http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/247306-PK-ryhmäajo-ohje

Viimeksi muokattu:
JSK sanoi:
Olisiko huomenna su. 31.5 kiinnostusta ajeluun?

Ehdotus Haapalehto Shell klo 12:00 => Tannila-Pudasjärvi-Oulu.

Eli samaa mutkaa mitä oli viime syksynä... :orgmp:

Veturi kiittää, 220 km töräytys takana!

Ilmakin suosi, ~70 % matkasta kuivaa... :orgmp3:

Jos te noin pitkiä retkiä teette niin ainakin kerran pitäis pysähtyä rankille :grin:
eikäkö tankille:)-
ehkäpä hoksaan ens kerralla katella millon mennään :bye:

karppa71 sanoi:
Jos te noin pitkiä retkiä teette niin ainakin kerran pitäis pysähtyä rankille :grin:
ehkäpä hoksaan ens kerralla katella millon mennään :bye:
Älä huoli. Jos oon mukana niin tankataan ainakin kerran ja reitin ollessa avoinna ainaki kahesti [emoji1]
Ja muutenki koitetaan huomioida porukan kulkupelit taukoja suunnitellessa.

RotuVaari sanoi:
Vois kyllä tiistaina lähteä ajelemaan.
Tiistai ilta näyttäisi Forecan mukaan edelleen kuivalta, joten jos tungettaisiin siihen rakoon. Elikkä klo. 18.00 ja Kaakkurin Teboil.

Jeswe sanoi:
Älä huoli. Jos oon mukana niin tankataan ainakin kerran ja reitin ollessa avoinna ainaki kahesti [emoji1]
Ja muutenki koitetaan huomioida porukan kulkupelit taukoja suunnitellessa.
Ei hätää.Ollaan menty "meidän" pieni tankkisten mukaan:orgmp:

kallokas sanoi:
Tiistai ilta näyttäisi Forecan mukaan edelleen kuivalta, joten jos tungettaisiin siihen rakoon. Elikkä klo. 18.00 ja Kaakkurin Teboil.

Strömsö. Mikä ihana paikka. Onneksi en ole siellä. Hotelli on täynnä joten joudun palaan takas Ouluun tiistaina. Jos vain ehdin niin mukaan tuun :orgmp:

Letkareissu heitetty ja aivorasiat tuuletettu. :D RotuVaarin loihakalla veturoinnilla ja 11 pyörän letkalla mentiin Muhos-Ylikiiminki-Kiiminki-Oulu mukavassa kelissä. Ps. Reissukamoja pakkaavalle Marikalle (bikerbabe): Hyvää Man-saarten matkaa! :bye:

Liitetiedostot

• Org 2015 004.jpg
    Org 2015 004.jpg
    90,5 KB · Katselut: 54
  • Org 2015 006.jpg
    Org 2015 006.jpg
    92,6 KB · Katselut: 51
  • Org 2015 002.jpg
    Org 2015 002.jpg
    94 KB · Katselut: 52
Viimeksi muokattu:
Kiva pieni iltalenkki. 11 pyörää mukana ja kaikilla kuskeilla naama virneessä,
ilmeisen onnistunut ajelu. Kiitos kaikille ja erityisesti Kallokkaalle pukaman roolista.

20150602_184410_zpsaxph5zmn.jpg

Onko heinäkuussa porukkaa maisemissa? Vois kokeilla, että saataisko joku päivä yhden letkan verran motoristeja koolle. Edes lyheyn letkan verran :)

Romso sanoi:

Mulle passa kyllä. Illasta näyttää satava oulussa, joten kannattas tässä kohtapuolin läteä, jos tänään meinaa.

Mä ehtisin yhdeksi valmiiksi haapalehdon sellille. Miten muut?

Back