Jukka.h sanoi:Mulle passa kyllä. Illasta näyttää satava oulussa, joten kannattas tässä kohtapuolin läteä, jos tänään meinaa.
Mä ehtisin yhdeksi valmiiksi haapalehdon sellille. Miten muut?
Hyvin ehin klo 13 Haapalehdon Shellille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jukka.h sanoi:Mulle passa kyllä. Illasta näyttää satava oulussa, joten kannattas tässä kohtapuolin läteä, jos tänään meinaa.
Mä ehtisin yhdeksi valmiiksi haapalehdon sellille. Miten muut?
paveq sanoi:Milloinkas tuo olis seuraavaa letkaa tiedossa? Lomat pyörii joten mikä päivä vaan kävisi itselleni.
N.tikkarin mukaan taas meneskeltäis ja uudetkin letkailijat olisivat tervetulleita mukaan..kallokas sanoi:No, olisikos tuo sitten Ti. 7.7 klo 18.00 ja Kaakkurin Teboililta? Töiden jälkeen vasta pääsee..N.tikkarin mukaan taas meneskeltäis ja uudetkin letkailijat olisivat tervetulleita mukaan..
Semmonen paritiimaa tuolla on aikaa yleensä mennyt.

paveq sanoi:Tämähän passaa.![]()

Kiitos kaikille! 
kallokas sanoi:Mukavaa, että uusiakin letkailijoita oli lähtenyt völijyyn.![]()
JSK sanoi:Kiitokset vaan kaikille osallistujille!
Iin sorasurautus oli suunniteltu enduromiehille, jotta jää kaikille hyvä mieli...![]()
kallokas sanoi:Haloo! Onkos porukaa maisemissa? Mites olisi huomiselle sunnuntaille letka-ajelut? Klo 16.00. (tai jokin muu aika)? Lähtöpaikkana voisi olla tällä kertaa Shell Haapalehto.
kallokas sanoi:Haloo! Onkos porukaa maisemissa? Mites olisi huomiselle sunnuntaille letka-ajelut? Klo 16.00. (tai jokin muu aika)? Lähtöpaikkana voisi olla tällä kertaa Shell Haapalehto.

Romso sanoi:Voispa tuota ollakki![]()
JSK sanoi:Hepsis...?