Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vi****aa nää tyhmät **-kuskit jotka ei muuta tiedä eikä siedä kuin oma rakas kutosen kiinto, minua ei huolto ole ikinä kiinnostanut ja teetän sen muilla niin kauan kuin lompakossa virtaa vähänkään riittää !Vituttaa nää tyhmät äänestykset, jos et osaa korjata niin pysy kotona![]()
![]()
Ei mulla rahastaole huolto kiinni, rahaa on ja ammattitaitoaVi****aa nää tyhmät **-kuskit jotka ei muuta tiedä eikä siedä kuin oma rakas kutosen kiinto, minua ei huolto ole ikinä kiinnostanut ja teetän sen muilla niin kauan kuin lompakossa virtaa vähänkään riittää !Vituttaa nää tyhmät äänestykset, jos et osaa korjata niin pysy kotona![]()
![]()
![]()
Vois veikata että kaveri saapui B-foorumilta..Vituttaa nää tyhmät äänestykset, jos et osaa korjata niin pysy kotona![]()
![]()
Mitenkäs tää nyt menee virallisen kaavan mukaan? Muistan jostain lukeneeni, että myyjän on osoitettava mopon rikkoutumisen johtuneen tai sitä on edesauttanut väärin tehdyt huoltotyöt, niiden laiminlyönti tai ei-alkuperäisosien käyttö. En löydä tota nyt googlettamallakaan.. Ite käytin takuuajan merkkihuollossa.Normaalisti huoltanu ite mutta nytkun on ekaa kertaa tehdastakuun alainen peli alla, joutunee käyttämään huoltoliikkeen palveluja.
On jäänyt sinulta sitten väliin TM:n moottoripyörien huoltovertailu jonka mukaan joidenkin huoltoliikkeiden jäljiltä pyörä oli suorastaan hengenvaarallisessa kunnossa.Ei ole ottanut huolto päähän. Huollon jälkeen voin olla 99% varma että pyörää on kunnolla huollettu ja pyörään voi enemmän luottaa. Ei myöskään jännitä että mahtaako pyörä hajota alle.
Mikset sitten ole ammattitaidolla sitä pyörää rassaamassa? Vaan täällä kommentoimassa. Turha tänne on tulla avautumaan. Jokainen tekee sen mitä pystyy, kykenee, ehtii, haluaa, osaa, viitsii, jaksaa tai pystyy, kykenee, ehtii, haluaa, osaa, viitsii tai pystyy, kykenee, ...Ei mulla rahastaole huolto kiinni, rahaa on ja ammattitaitoaVi****aa nää tyhmät **-kuskit jotka ei muuta tiedä eikä siedä kuin oma rakas kutosen kiinto, minua ei huolto ole ikinä kiinnostanut ja teetän sen muilla niin kauan kuin lompakossa virtaa vähänkään riittää !Vituttaa nää tyhmät äänestykset, jos et osaa korjata niin pysy kotona![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei ole osunut kohdalle TM testiä noista huolloista koska en ole TM:n tilaaja. Bike forum jkl on ainoa liike missä minun pyörät ovat olleet huolloissa, mitään ongelmia ei ole tullut.On jäänyt sinulta sitten väliin TM:n moottoripyörien huoltovertailu jonka mukaan joidenkin huoltoliikkeiden jäljiltä pyörä oli suorastaan hengenvaarallisessa kunnossa.Ei ole ottanut huolto päähän. Huollon jälkeen voin olla 99% varma että pyörää on kunnolla huollettu ja pyörään voi enemmän luottaa. Ei myöskään jännitä että mahtaako pyörä hajota alle.
E: huoltovertailut TM 2/2005 ja 3/2003