EI PÄÄHÄN, mutta KUKKAROLLE.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No on ne öljynvaihdosta aika suolanen hinta kuitenkinTeetin 1000km huollon Honda SCV 100 skootterille. Mun ja likan yhteinen Tsadimopo! Maksoi JL-bikessa 80e mikä ei ole minusta paljoa. Takuutakin on vielä melkein 3 vuotta jäljellä. Oman K1200S:n ensi huolto Heinolla maksoi vähän yli 150 e mikä oli hyvin kohtuullista. Kaikkihan on suhteellista....![]()
Mainittakoon kuitenkin että kyseisen pelin tonnin huollossa säädetään myös venttiilit, ja käydään läpi koko liuta muita tarkistuksia. Melko kohtuullista.No on ne öljynvaihdosta aika suolanen hinta kuitenkinTeetin 1000km huollon Honda SCV 100 skootterille. Mun ja likan yhteinen Tsadimopo! Maksoi JL-bikessa 80e mikä ei ole minusta paljoa. Takuutakin on vielä melkein 3 vuotta jäljellä. Oman K1200S:n ensi huolto Heinolla maksoi vähän yli 150 e mikä oli hyvin kohtuullista. Kaikkihan on suhteellista....
Ei noissa tonnin huolloissa juuri muuta yleensä tehdä. Katotaan vaan, että mitään osia ei oo tippunu matkan varrelle.![]()
Noinhan se menee mutta silloin takuut säilyy ja minä räppäkäppälänä tykkään takuusta.No on ne öljynvaihdosta aika suolanen hinta kuitenkinTeetin 1000km huollon Honda SCV 100 skootterille. Mun ja likan yhteinen Tsadimopo! Maksoi JL-bikessa 80e mikä ei ole minusta paljoa. Takuutakin on vielä melkein 3 vuotta jäljellä. Oman K1200S:n ensi huolto Heinolla maksoi vähän yli 150 e mikä oli hyvin kohtuullista. Kaikkihan on suhteellista....
Ei noissa tonnin huolloissa juuri muuta yleensä tehdä. Katotaan vaan, että mitään osia ei oo tippunu matkan varrelle.![]()