Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajele, ja totuttele aivan vakio pelillä alkuunsa.
Tuossakin on tehoja aloittelijalle enemmän kuin tarpeeksi.
Joo samaa mieltä, ei kannata laittaa niitä minivilkkuja ja tuplakuplaa. Sliparista nyt puhumattakaan, lähtee varmasti kokemattoman käsistä sellasten teho/hipo osien asennuksen jälkeen.Tää oli hyvä kommentti. Ihan varmasti riittää ekalle kesälle tehot tuossa pyörässä ja tuunamaan kerkee kesänkin aikana jos innostusta on.
Ajat vaan vakiolla. Kannattaa muuten käyttää ainoastaan ykköstä ja kakkosta ekat pari kesää.
Menes nyt takaisin oppitunnille siitä sotkeutumasta aikuisten juttuihinAjele, ja totuttele aivan vakio pelillä alkuunsa.
Tuossakin on tehoja aloittelijalle enemmän kuin tarpeeksi.
Joo samaa mieltä, ei kannata laittaa niitä minivilkkuja ja tuplakuplaa. Sliparista nyt puhumattakaan, lähtee varmasti kokemattoman käsistä sellasten teho/hipo osien asennuksen jälkeen.Tää oli hyvä kommentti. Ihan varmasti riittää ekalle kesälle tehot tuossa pyörässä ja tuunamaan kerkee kesänkin aikana jos innostusta on.
Ajat vaan vakiolla. Kannattaa muuten käyttää ainoastaan ykköstä ja kakkosta ekat pari kesää.![]()
mp.orgin vakiovastaus jokaiselle pyörän ostoa suunnittelevalle tuntuu olevan: osta tonninen tai Hayabusa, ettei tarvi heti vaihtaa...No jos ihan alusta lähetään niin mene suoraan vaitamaan busaan tai kilogixeriin, ihan turha tommosta vajaatehosta ruveta tuunailemaan ku tehot kuukauden sisällä kuitenki loppuu kesken...
mkoo puhuu asiaa... kunnon renkaat, jos ei jo ole sen jälkeen itse tuhlaisin ylimääräiset rahat kunnon ajovermeisiin, vaikka EAK -kurssiin ja sitten ratapäiviin. Vaan toisaalta ei se kivaa ole snagarille kurvata, jos mopo kuulostaa ompelukoneeltaSijoita tärkeämpään, esim. uusiin renkaisiin ja ajokamoihin kuin ökykalliiseen mölyvaimentimeen.
Yllättäen .orgin ketju menee tehoväännöksi.näen pyörän vasta, kun kevät koittaa. Mitä tarvitsee ottaa huomioon, kun otan pyörän käyttöön ekan kerran? Kyseisellä pyörällä ei ole ajettu pitkään aikaan ja sille on tehty tänä talvena 12 tonnin huolto.
+1mkoo puhuu asiaa... kunnon renkaat, jos ei jo ole sen jälkeen itse tuhlaisin ylimääräiset rahat kunnon ajovermeisiin, vaikka EAK -kurssiin ja sitten ratapäiviin. Vaan toisaalta ei se kivaa ole snagarille kurvata, jos mopo kuulostaa ompelukoneeltaSijoita tärkeämpään, esim. uusiin renkaisiin ja ajokamoihin kuin ökykalliiseen mölyvaimentimeen.![]()
Honda on ihan hyvä mopo. Tuo kusiainen on mainio peli ja riittää semmoisenaan pidemmäksikin aikaa, jos vain korvien väli on kunnossa. Mutta, kun ajan kanssa sitä yleensä alkaa kaipaamaan isompaa. Vaikkei oikeasti tarvitsisikaan.No jos ihan alusta lähetään niin mene suoraan vaitamaan busaan tai kilogixeriin, ihan turha tommosta vajaatehosta ruveta tuunailemaan ku tehot kuukauden sisällä kuitenki loppuu kesken...
Uskon itsekin, että honda on huoleton ja hyvä prätkä. Takuunkin sain tekniikalle tälle kesälle, vaikka pyörä onkin jo niinkin vanha! Hyvä että jengillä on lähinnä hyvää sanottavaa itse valinnasta!
näin täällä
Kyllä tuo Hondakin alkaa kiihtyä vasta isommilla kierroksilla mutta mitä olen muilla 600cc:illä ajanut niin tuo on niistä selkeästi tasapainoisin. Teho tulee tasaisemmin ulos eikä keulakaan hyppää syliin ilman yrittämistä. Ohjausiskariakaan se ei välttämättä vaadi.Yks asia, joka kannattaa pitää mielessä on se, että ärräpyörissä tehoalue alkaa yleensä jostain 7000 rpm jälkeen. Just sun pyörästä mulla ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta se tehopiikki saattaa yllättää ikävästi varsinkin kokemattoman kuskin.
Ai, onks sullakin bemari?Edit. Niin ja tosimies ei sitten aja metriäkään pyörällä, jos takapallolta ei irtoa vähintään 200 kaakkia. Eturengas on täysin turha vehje, ja on nöyrää jos se koskee tiehen. Alle 200 km/h taajamassa on mikkihiirille.