sähköorava sanoi:Mutta johan tuolla saa aikaiseksi varsin äänekkään miitin vaikkapa kehäkadun teboilille!
Ja lähipitäjästä -07 S2R eksyy myös toisinaan kehän ja motarin TB:lle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sähköorava sanoi:Mutta johan tuolla saa aikaiseksi varsin äänekkään miitin vaikkapa kehäkadun teboilille!
Olisin 1100 evon hommannutkin jos siinä olisi ollut isompi tankki tai edes siedettävä "range" satunnaisia reissuja varten.
GT78 sanoi:Hohoo, no syynsä kullakin mää kirjoittelen tätä Kroatiasta ja tämän kertainen satunnainen reissu on nyt noin 2–3 tkm ajoa, jostain syystä polttoainevalo ei ole syttynyt kovin usein kun haluan itse jo tauon pitää viimeistään 200 km ajettuani.
3JJ sanoi:Nojoo, desmo koneisto nyt vaatii normaalia enemmän huolenpitoa, eikä minulle ainakaan avaudu miksi sellainen on tuollaiseen koneeseen laitettu... Eri asia jos kierroksia lähtisi sellainen määrä ettei venttiilin joudet pysy perässä. Mutta hauska pyörähän se silti on. Olisin 1100 evon hommannutkin jos siinä olisi ollut isompi tankki tai edes siedettävä "range" satunnaisia reissuja varten.
Pakko kommentoida; Ajettu S2R:llä 2 päällä 3000 km keskieuroopan reissu matkatavaroin vuonna 2009. No Problemomopedman sanoi:Ei näytä siltä, että pystyisi ajamaan 2 päällä.

3JJ sanoi:Millaisiin kulutuslukemiin olet päässyt perus matka-ajossa? Ja siis varmistan että pyöränä on 1100 evo ABS ja tankki 13.5 litraa? Ainakaan Suomen maahantuojan listalla ei ole muuta mallia kuin tuo abs malli.
Jotenkin tuo tankin pienentäminen ABS:n tieltä tuntuu ranetus-ratkaisulta, ja toivo elää että jossain vaiheessa tulee ABS-malli "normaalilla" 15 litran tankilla, ja eipä pari lisälitraa vielä haittaisi. Itse laskeskelin että se olisi noin 150km ja seuraavalle huoltoasemalle, kun ei sitä kuitenkaan ihan piripintaan saa tankattua ja vähän pitää olla pohjallakin jos ei meinaa asemaa löytyä, se meinaa jo vähän matkantekoa haitata, varsinkin pohjoisessa. Mutta jos tosiaan menee 200km eikä vielä ole hätää niin kyllähän sillä sitten reissaa.