Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vuosimalli -88 ja "lähes" 100tkm ajettu ....ooho... no kai noitakin voi olla. "emännällä" on -98 hankittu -97 mallinen jolla on ajettu nyt jotain 130tkm. 2 nokkaketjun kiristäjää ja 1 ketju vaihdettu, muuta ei ole tarvinnut tehdä normi huoltojen ja kulutusosien vaihtojen lisäksi. Eikä edes ongelmia, lukuunottamatta viime kesänä alkanutta akun purkautumis ongelmaa.sanoi:Nyt olis mahdollisuus vaihtaa oma pikku suzuki otsikon mukaiseen CBR:ään jossa kilometrejä takana lähes 100t
Olenko ihan pöljä ja köyhdyn köyhtymistäni tuollaisen pelin kanssa jos vaihdan?
Isompaa tekis vaan niin lujaa mieli, mutta rahaa kun ei nyt ole.. (talonrakentaminen on kallista)
Jos sais perusteltuja mielipiteitä olisin kiitollinen![]()
Varmaan täältä olis aiheesta tekstiä ennestäänki löytyny... mut kun pitäis kiiruusti päättää![]()
![]()
No joo..Vuosimalli -88 ja "lähes" 100tkm ajettu ....ooho... no kai noitakin voi olla.
Helmiä saattaa löytää netin ihmeellisestä maailmasta...No joo..Vuosimalli -88 ja "lähes" 100tkm ajettu ....ooho... no kai noitakin voi olla.![]()
Pyörä on kuitenkin ihan siisti.. että ei sen varmaan väliä vaikka todelliset kilometrit olis jotain ihan muuta, enemmän epäilisin noita samanikäisiä kilometreillä 50-70t...mutta en minä mistään mitään tiedä
olen tyytyväinen kuitenkin hankintaani (vielä ainakin)![]()
![]()
...eikhän se vanaha autokauppiihan toteamus piä tässäki paikkaansa:Vuosimalli -88 ja "lähes" 100tkm ajettu ....ooho... no kai noitakin voi olla. "emännällä" on -98 hankittu -97 mallinen jolla on ajettu nyt jotain 130tkm.sanoi:...CBR:ään jossa kilometrejä takana lähes 100t...
...ellen ihan väärin muista niin 190 oli minulla aikoinhan tuossa -92 mallissa.Vielä olisin tyhmänä kysellyt... tuo normi takananen kun on melkonen kärrynpyörä, onko se siinä hyvä vai kuinka leveitä olette alle laittaneet?
Mulla on normi 170:nen... joku kertoi, että olisi jäykempi käännellä mutkiin leveämmälläMullakin on tossa -90:ssä 180:n, mut en sit tiijä onko tos 21 ja 24 "takapääs" jotain eroo![]()
Viisaammat vastatkoon...![]()
No tota just meinasin, et eks tossa vanhemmassa ole normaalisti paljonkin kaposempi takanakki...Mulla on normi 170:nen... joku kertoi, että olisi jäykempi käännellä mutkiin leveämmälläMullakin on tossa -90:ssä 180:n, mut en sit tiijä onko tos 21 ja 24 "takapääs" jotain eroo![]()
Viisaammat vastatkoon...![]()
![]()
Eikös tuossa vanhemmassa ole kapeampi vanne+kumi, Bikezin mukaan 140:nen, kliks
Eihän siel mitään lokaria oleNii että oisko se sitten joku 150?? vai se 140??![]()
Ei kai siellä mahdu kovin paljon leveämpi lokarin sisässä ees pyörimään?
Ehhehee...Eihän siel mitään lokaria oleNii että oisko se sitten joku 150?? vai se 140??![]()
Ei kai siellä mahdu kovin paljon leveämpi lokarin sisässä ees pyörimään?![]()
Eiköhän se tuo takahaarukan leveys määrää minkä vanteen ja renkaan sinne laitat![]()
![]()
![]()