• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Orggilaisia Porista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja YARSKA
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Länsipyörä otti sitten 30e irtovanteelle asennuksesta. En ees viitti kuvitella mitä hinta olis ollu alta alle.

No, rengas ei ollut niiden hyllystä mut silti mun mielestä hinta on kallis.

Eiks Top-Motor tarjoa vaihdon kaupan päälle kaikkiin heiltä ostettuihin renkaisiin? Hintatasosta mulla ei sitten kyllä ole tietoa.

Juu ne kitisee kun jengi ostaa muualta renkaat... ihme kun vertailee hintoja esim. org. web shop vs. muut kauppiaat
biggrin.gif
Sit ne rokottaa asennuksesta ihan hunajaa.

Vianor Satakunnankadulla. 15 egee irtovanteelle ilman naarmuja. Näin ainakin vielä kesäkuussa.

Itse ostin renkaan Teknisiltä ja vaihto tietysti kuului hintaan. Ja oli vannekin vielä ehjä ja maaleissaan....

Vähän huhu puhetta että tuo Länsi-pyörän sillon tällöin kuuluva huono maine johtuisi siitä "tallipäälliköstä" eli omistajan pojasta, joka siellä huseeraa ja korjailee pyöriä. Tiedä sitten tosiasioita.

Edelliseen pyörään kun vaihdatin siellä vanteella etu ja takarenkaan, niin parin viikon päästä ajoin motoraumaan ja vaihdoin uudet kumit siellä. Länsi-pyörässä tämä kyseinen nuori sälli laitto kumit alle ja oli sitten niin järkyttävä ajaa maantiellä, veteli minne sattui. Motorauman kaveri sano että taitaa olla tautisen vanhat renkaat tai sitten survottu väkivalloin paikalleen. Olen sittemmin jättänyt Länsi-pyörän ihan oman onnensa varaan....

Ja lisää väkeä kaapista ulos. Porista ja ylpeä siitä. BMW K1100 RS ja Länsipyörän tyytyväinen asiakas. On onnistuneet niin huollot kuin renkaatkin ja hinta kohdallaan, oli kyseessä ollut sitten isä tai poika.

Kaapista ulos vuonna '07. Sinimusta 750 gixxeri. Jaksaa tuo käsi kiitettävästi nousta Porin poijillakin ylös, kun toinen motoristi kohdalle sattuu.

Heh, taitaa olla ikuisuuskysymys...
tounge.gif

Niin, siis täällä yksi sellainen, paljasjalkainen ja kaikilla mausteilla
033102bebe_1_prv.gif

Yksi lisää ilmottautuu Porilaisten hurjaan joukkoon.
062802jumpie_prv.gif

Tosin vielä piikkisellä, mutta vuoden päästä jo isommalla. ;)

Porilaisilla käsi nousee todella kiitettävästi, jopa kevareille, siitä kiitosta.
bowdown.gif

Ja välillä tulee myös moikkailtuja noita moottoripyörän näkösiä mopoja kun eihän niitä tunnista
biggrin.gif

Itte kanssa tulee Porissa pyörittyä opiskeluiden takia, Raumalla myös... Varsinais-Suomessa asuskelen muuten...

Ja mulle vois kanssa laittaa PIN-koodia Satakunta-palstalle!!! Joskus vuosi sitten jo sellaista pyysin, mut eipä ole ikinä perille tullut mulle vastausta...
confused_orig.gif

Back