• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Orggilaisia Porista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja YARSKA
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Porista ollaan. Onhan tuolla tuo Satakunta foorumi(kin)

<= Tuossa pyörä
Missäs toi Satakunta-foorumi on? En löytänyt...
Satakunta foorumi löytyy foorumit -> foorumit jotka suojattu salasanalla (ihan alimmainen) -> Satakunta. Salasanan saa yv:nä Sebulta , joka on myös moderaattorina siellä.
Mielenkiintoista... ei näkynyt mulla kyllä listassa.

Porista ollaan. Onhan tuolla tuo Satakunta foorumi(kin)

<= Tuossa pyörä
Missäs toi Satakunta-foorumi on? En löytänyt...
Satakunta foorumi löytyy foorumit -> foorumit jotka suojattu salasanalla (ihan alimmainen) -> Satakunta. Salasanan saa yv:nä Sebulta , joka on myös moderaattorina siellä.
Mielenkiintoista... ei näkynyt mulla kyllä listassa.
Hmm... Oiskohan tuossa syynä se, ettei sulla ole 100 viestiä täynnä, eli sen jälkeen saa "täyden" jäsenyyden. Ihan veikkauksena, en mene vannomaan.

Tästä melko läheltä. 30-60min ajomatkan päästä...riippuen poliisien toimista ja muusta liikenteestä.
biggrin.gif

Katohan.... lukaise se eka jos siellä on jotain aiheesta?! En ole törmänny tähän ennen!

Joka maanantai klo 18 on vissiin Tikkulan ABC:llä veteraanimoottoripyöräporukkaa, uudempiakin pyöriä siellä pyörähteli. Siis ainakin viime kesänä, tänä kesänä en ookkaan käyny...

Muutenkin Tikkulan ABC on kehittynyt jonkinlaiseksi kohtaamispaikaksi, joka kuukauden viimeisenä perjantai-iltana siellä on amerikanautoporukkaa siinä klo 20 etiäppäin.

Tarttis saada tohon Itäkeskuksen Prismaan tuloliittymät Tampereen valtatieltä, siis tie nro 11:lta ja iso kahvio terasseineen just sinne Prisman Ulvilan päähän. Vaikka kohtahan sinne nousee vissiin Citymarketti, että ehkä se korjaa puutteet...

Sanokaas ny missä vaihdetaan edullisesti odotellessa oma rengas irtovanteelle.

Joskus käytin jossain joka oli Teljänkadulla sisäpihalla mut ilmeisesti sitä paikkaa ei enää ole, ei ainakaan siinä. Muita en sit tiedäkään ku Euromasterin.

Niin juu tällä viikolla saattaa spotata meikäläisen keltasen dertsin Porin seudulla. Tai siis ti-to -välillä. Itse asiassa sen on voinu spotata jo aiemminkin kun pikkuveli on sillä surraillut sillä seudulla.

Joskus käytin jossain joka oli Teljänkadulla sisäpihalla mut ilmeisesti sitä paikkaa ei enää ole, ei ainakaan siinä. Muita en sit tiedäkään ku Euromasterin.

Niin juu tällä viikolla saattaa spotata meikäläisen keltasen dertsin Porin seudulla. Tai siis ti-to -välillä. Itse asiassa sen on voinu spotata jo aiemminkin kun pikkuveli on sillä surraillut sillä seudulla.
En nyt hinnoista osaa sanoa, mutta ainakin itsenäisyydenkadulla Motoxi, ruosniemen suunnassa länsi-pyörä ja myös Prisman vieressä Teknisillä onnistuu....

Juuh siellä Teknisen takana on Timpan huolto. oliko 10 vai 15 irtovanteelle.

En suosittele teknisiä...Äijä oli oikeen riehunut rengasraudan kassa kumassakin vanteessa 25cm raapaleet!Voin sanoo et vitutti...

Niin ja länsi-pyörästa oon kuullut pelkkää paskaa.......

Back