• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! Tampere Goes Pynsä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Holtsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään siis taas pynsää ja mustaalahtea tarjolla. Itse tulen noin seiskan aikaan mustaan. Ajelullekin menen. Letkaan saa lähteä
062802moto_prv.gif

Tiedoksi tännekin, että porukka lienee nykyisin myös Tuulan tuvalla. Lisää juttua Aamulehden moro-liitteessä. Itse en ole vielä käynyt ja tänäänkään ei pääse.
edit: Kerkisin sittenkin
smile_org.gif
ja porukkaa oli ihan hyvin paikalla
thumbs-up.gif
.

lempäälähän on sitten vaan kiven heiton päästä valkeakoskesta josta on mukava mutkapätkä kangasalle ja sielä vehoniemeen sitten vielä toisille kahveille
062802moto_prv.gif

Jahas, tänään voisi koittaa ehtiä juomaan vuoden toiset Pyynikki-kaffet ja sieltä jotain reittiä (tod.näk vanha säijäntie) katsastamaan mikä on meininki Tuulantuvalla.

062802moto_prv.gif

Jahas, tänään voisi koittaa ehtiä juomaan vuoden toiset Pyynikki-kaffet ja sieltä jotain reittiä (tod.näk vanha säijäntie) katsastamaan mikä on meininki Tuulantuvalla.

062802moto_prv.gif
jahas... sitähän vois vaikka lähteä mukaan jos sut sieltä tornin juurelta löytää ja seura kelpaa.
e: mut tunnistaa oranssista hornetista ja alpinen nahoista.

Millä aikaa porukka kerääntyy tuulantuvalle? Kävin kattomassa vähän jälkeen kuuden, mutta en huomannut ketään
nixweiss.gif
Ajelin sitten pyynikkiin
sport05.gif

en kattonu kelloo, mutta joskus arviolta puol seiskan aikaan porukaa oli niin paljon ettei sekaan meinannu mahtua
biggrin.gif

Millä aikaa porukka kerääntyy tuulantuvalle? Kävin kattomassa vähän jälkeen kuuden, mutta en huomannut ketään
nixweiss.gif
Ajelin sitten pyynikkiin
sport05.gif
Täh
omg.gif
?!? Missähän mahdoit käydä, kun ite olin paikalla jo 20 vaille 6 ja koko ajan porukkaa lappoi joka tietä pitkin parkkikselle, jossa oli jo hyvin porukkaa. Loppuillasta oli jo tien laidassakin väkeä parkissa, kun eivät vissiin uskaltaneet pihaan asti, vaikka tilaa olis ollu..

Paljon mahdollista, että ajelin väärään paikkaan
withstupid.gif
Vasta muuttanut tälle puolelle suomea. Pitää kattoa kartasta tarkemmin tuo paikka ja ajaa ensi viikolla uudestaan kahvittelemaan.

Melko lähellä olen sitten käynyt. Tulin moottoritieltä tielle 130. Tieltä 130 käännyin marjakaari nimisellä tielle, jota jatkoin marjamäentielle. Siitä käännyin oikealle ideaparkinkadulle 130 tien suuntaan. Sitä on taas ajeltu kunnon turistina ympäriinsä.
omg.gif
Ensi kerralla osaan paikalle
062802jumpie_prv.gif

Melko lähellä olen sitten käynyt. Tulin moottoritieltä tielle 130. Tieltä 130 käännyin marjakaari nimisellä tielle, jota jatkoin marjamäentielle. Siitä käännyin oikealle ideaparkinkadulle 130 tien suuntaan. Sitä on taas ajeltu kunnon turistina ympäriinsä.
omg.gif
Ensi kerralla osaan paikalle
062802jumpie_prv.gif
okei, eli olet pyörinyt tuolla marjamäen nesteen ja ideaparkin kulmilla..

tervetuloa pirkanmaalle!
sport05.gif

Back