• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! Tampere Goes Pynsä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Holtsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oli kyllä pienoinen pettymys minulle ankea parkkipaikka keskellä ei mitään ja sisälle en edes viitsinyt lähteä jonottamaan:p Mustassalahdessa ja varsinkin pyynikillä on sitä jotain fiilistä. Ja kun paikka on noin syrjässä ei perille eksy kuin niitä goldwingi pariskuntia ja jotain riisikuppicustomeita
baaa.gif

Oli kyllä pienoinen pettymys minulle ankea parkkipaikka keskellä ei mitään ja sisälle en edes viitsinyt lähteä jonottamaan:p Mustassalahdessa ja varsinkin pyynikillä on sitä jotain fiilistä. Ja kun paikka on noin syrjässä ei perille eksy kuin niitä goldwingi pariskuntia ja jotain riisikuppicustomeita
baaa.gif
juu kaikki bomberit saa mun puolesta jatkossakin pysyä pynsällä
baaa.gif

biggrin.gif
tounge.gif

Voishan sitä joku kerta vaik hieman kasaantua pynsälle,ratinan shellille tjsp ja sit lähtee pienel porukalla kattoo sitä mikä lie tuulantabua. Ku ei muakaa niin innosta lähtee suunnisteleen karttojen ja kompassien kans tonne lehmien keskelle.
062802moto_prv.gif

Jahas, tänään voisi koittaa ehtiä juomaan vuoden toiset Pyynikki-kaffet ja sieltä jotain reittiä (tod.näk vanha säijäntie) katsastamaan mikä on meininki Tuulantuvalla.

062802moto_prv.gif
jahas... sitähän vois vaikka lähteä mukaan jos sut sieltä tornin juurelta löytää ja seura kelpaa.
e: mut tunnistaa oranssista hornetista ja alpinen nahoista.
Hyvin näytit osuvan oikeaan pöytään Pynsällä
biggrin.gif

Sopii liittyä jonon jatkoksi toistekin.

Tuulantupa on keskellä ei mitään, ei mitään virikkeitä. Lähde siitä sitten cruisaa kaupunkiin
wink.gif
Lenpäälä
biggrin.gif

Kyllä mustassalahdessa on hyvä meininki, eilenkin veti joku bändi. Kahvia saa ja sisätiloihinkin pääsee.

Pynsä ei ole muuttunut vuosiin, paitsi että pyörät vähenee.

Pah keteellisten yrittäjien mustamaalausta
crazy.gif

Tuulantuvalle ehdoton ei!!!

Mieluummin kierrän kaukaa kaikki mestat missä soittaa jonkinsortin bändi jotain ikivihreitä tms.
biggrin.gif
. Eipä sitä oo ennenkään kaivannu mitään musisointia prätkäkavereita tavatessa. Mopojen ääni käy musiikista
smile_org.gif
.

Jahas, tänään voisi koittaa ehtiä juomaan vuoden toiset Pyynikki-kaffet ja sieltä jotain reittiä (tod.näk vanha säijäntie) katsastamaan mikä on meininki Tuulantuvalla.

062802moto_prv.gif
jahas... sitähän vois vaikka lähteä mukaan jos sut sieltä tornin juurelta löytää ja seura kelpaa.
e: mut tunnistaa oranssista hornetista ja alpinen nahoista.
Hyvin näytit osuvan oikeaan pöytään Pynsällä
biggrin.gif

Sopii liittyä jonon jatkoksi toistekin.
Vahingossa pääs lipsahtaan.
omg.gif

enpä ollu sitä tietä ajellu ennen, hyvä pätkä varsinkin ku vaihtoehto olis motari.

Mieluummin kierrän kaukaa kaikki mestat missä soittaa jonkinsortin bändi jotain ikivihreitä tms.
biggrin.gif
. Eipä sitä oo ennenkään kaivannu mitään musisointia prätkäkavereita tavatessa. Mopojen ääni käy musiikista
smile_org.gif
.
No mikä vika siinä mustassa ja pynsässä sitten on?

Kahvi maistuu samalta kuin tuulantuvalla. Onko siellä jotenkin paremmat tarjoilut, paikat pyörille, parempi meininki?

Minusta on kuitenkin muutaman kateellisen yrittäjän takia aivan turha ottaa kantaa ja vaihtaa paikkaa
wink.gif

Edelleen sitä moottorin melua saa pynsällä ja mustassa kuunnella niinkuin motoristien jauhantaakin.

Nostellaanpas taas tätä, tiistai kun on.  
062802moto_prv.gif
18.00 ja pyynikki, sieltä sitten luonnollisesti mustaanlahteen. Tuulantuvalle saa minun puolestani kerääntyä ne motoristit jotka haluavat sitä palvelua niin kiihkeästi... Ei ole ikinä häirinnyt jonottaa kahvia muutamaa minuuttia. Mihin tässä on kiire valmiissa maailmassa?
Niimpä
cool.gif

Taidan kans käydä, tulis sitte käytyä edes kerran tänä kesänä.

Tuli ajeltua tuulantuvalle alku illasta kahville ja sieltä mustalahteen jäätelölle. Mukavasti oli porukkaa liikkeellä
sport05.gif

Oli varsin hiljaista Pynsällä ja Mustassalahdessa. Pynsällä olin ilmeisesti hetken aikaa ainoa tamperelainen, kun ei siellä juuri muita ollut kuin sateessa kastuneita motoristeja kauempaa
sport05.gif

t.T

Oli varsin hiljaista Pynsällä ja Mustassalahdessa. Pynsällä olin ilmeisesti hetken aikaa ainoa tamperelainen, kun ei siellä juuri muita ollut kuin sateessa kastuneita motoristeja kauempaa  
sport05.gif

t.T
Mikäli olen oikein käsittänyt on porukka hylännyt Mustanlahden ja siirtynyt Tuulan Tuvalle Lempäälään.
no ei varsinaisesti, osa porukasta käyvät sielä kun ajavat mielummin 20km motaria kuin jonottavat vartin kahviaan mutta kyllä normi tiistaina mustassalahdessakin ihan hyvin pyöriä vielä pitäisi käydä.

No sittenhän se on parempi. Tulee enemmän ajelua ja vähemmän patsastelua kun suhaa tuota väliä.
tounge.gif
062802moto_prv.gif

Ja siinä motarin vieressä menee se toinenkin tie...
wink.gif

Back