Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sama juttu, oon metsästäny Holtsua ny Vehoniemestä, Lahdesjärven ABC:ltä sekä Pynsältä, koskaan ei oo Orgilaisia näkyny... Tarttis saada noi .org tunnarit mansen valloittajiin...18-? Ite oon ollu aina myöhässä, joskus 21 aikaan eikä ketään näy missään... prkl!
Joo, kieltämättä oon ollu viimeaikoina vähän vaikeesti tavotettava. Talviloma nääs!sama juttu, oon metsästäny Holtsua ny Vehoniemestä, Lahdesjärven ABC:ltä sekä Pynsältä, koskaan ei oo Orgilaisia näkyny... Tarttis saada noi .org tunnarit mansen valloittajiin...18-? Ite oon ollu aina myöhässä, joskus 21 aikaan eikä ketään näy missään... prkl!
Viimeks rupes jo ottaa pannuun niin kävin metelöimässä ja kaahaamassa lempäälän keskustassa keskellä yötä. Mulla on nääs ihan samanlainen XX ku Holtsulla...![]()
UP!Tänään on taas tiistai, joten Org goes Pynsä!![]()
Juuh! Tuli käytyä Pynsällä ja Mustalahdessa. Paljon oli porukkaa ja juttuakin tuli iskettyä mopomatkailusta ihan tuntemattomien kanssa, mutta mopoilijathan tutustuvat nopeasti ja asiasta ja asian vierestä saa juttua väännettyä!UP!Tänään on taas tiistai, joten Org goes Pynsä!![]()
![]()
Onhan se elossa ja huomenna varmasti porukkaa paikalla!vieläkö tämmönä mitti o elossa? meinasin et jos vaikka sais väännettyä ittensä sinne akselille tiistaina jos on nätti keli![]()