• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! Tampere Goes Pynsä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Holtsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oli kyllä mukavaa tiistaina! Kyydistä kiitos pallerolle!
smile_org.gif

Jep, tällä kertaa pääsi parkkiin vähemmällä haparoinnilla, joten kehtasi käydä sumpillakin.
biggrin.gif

Joku puolituttu naamakin tuli pongattua terassilta. Kivasti oli väkeä liikkeellä.

18-? Ite oon ollu aina myöhässä, joskus 21 aikaan eikä ketään näy missään... prkl!
sama juttu, oon metsästäny Holtsua ny Vehoniemestä, Lahdesjärven ABC:ltä sekä Pynsältä, koskaan ei oo Orgilaisia näkyny... Tarttis saada noi .org tunnarit mansen valloittajiin...

Viimeks rupes jo ottaa pannuun niin kävin metelöimässä ja kaahaamassa lempäälän keskustassa keskellä yötä. Mulla on nääs ihan samanlainen XX ku Holtsulla...
biggrin.gif

No mustassalahdessa sit siihen aikaan tiistaisin. Iteki olin tiistaina siellä vasta joskus kasin jälkeen. Lähin pois joskus ennen puolta kymppiä.
tounge.gif

18-? Ite oon ollu aina myöhässä, joskus 21 aikaan eikä ketään näy missään... prkl!
sama juttu, oon metsästäny Holtsua ny Vehoniemestä, Lahdesjärven ABC:ltä sekä Pynsältä, koskaan ei oo Orgilaisia näkyny... Tarttis saada noi .org tunnarit mansen valloittajiin...

Viimeks rupes jo ottaa pannuun niin kävin metelöimässä ja kaahaamassa lempäälän keskustassa keskellä yötä. Mulla on nääs ihan samanlainen XX ku Holtsulla...
biggrin.gif
Joo, kieltämättä oon ollu viimeaikoina vähän vaikeesti tavotettava. Talviloma nääs!
wink.gif

Ens tiistaina on muuten taas Five Comets Mustassalahdessa! Saa nähdä onko se Takapihan Elvis kans siellä heilumassa
biggrin.gif

Ja millaiset kuteet Cometsit nyt on keksineet päälleen!

Jengi on alkanu siirtyyn jo puol seittemän korvilla Pynsältä voimallisesti Mustalahteen.

Eikö vaan juu!!
mad.gif

Takakumi otti ja rupes vuotaan... Joku prkleen naula/niitti kyljestä läpi... Noh huomenna saan pyörän ajoon uuden leveämmän gummin kera.
062802jumpie_prv.gif

Trelaiset ovat ihan nynnysokerisia! Eipä ollut Pynsällä kuin wanhoja rumia miehiä ja hemmetin vähän meitäkin!
tounge.gif
Yksi lady sinne oli eksynyt Hondallaan, mutta epäilen vahvasti hänen olevan pk-seudulta ja hän oli vain harhautunut Pynsälle matkallaan takaisin Hesaan?
tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Eihän tuollalailla saada mittariin yli 20000 km kaudessa, jos sillä mopolla ei ajeta! Nyt kun olen saanut nolata Trelaisia, otan yhden
033102beer_1_prv.gif
ja menen saunaan!
wink.gif

Pyörä sulaa, jos sillä sateessa ajaa
omg.gif
. Pynsälle piti lähteä, mutta toisessa suunnassa oli kirkas ilma, niin sinne tuli ajeltua. Mutta paluumatkalla sade oli edennyt etelämmäs ja joutui sateessa ajamaan
confused_orig.gif
.

vieläkö tämmönä mitti o elossa? meinasin et jos vaikka sais väännettyä ittensä sinne akselille tiistaina jos on nätti keli
sport05.gif

Jeah no sit vois yrittää tul sinne.. mun pitäis vaan tos aamupäiväl maalata vähän aitaa ja leikkaa nurtsii et en tiä onksitä enää iltapäiväl ajokunnos
crazy.gif

Back