Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä mihkään pääse!Voishan sitä yrittää ilmaantua paikalle!
Jos ei oo duunia ja kyyti ja majotus järjestyy![]()
Jaahas työt pättivät että en ilmaannukkaan paikalle.Ilmaannun paikalle![]()
jepJanottaa jo!![]()
Mekään ei tulla - koska mä en tuu ja Rimmon ei uskalla ilman mua tullaNo phärskätti. Oli kyllä vahva ehkä, mut pakko peruu. Ei pysty jäämään yöks, kun olin just aika pal reissussa, ja kotonakin pitäis kuulemma välillä yöpyä, joten meen ajeleen. Pitäkää pirun hauskaa ja ottakaa munkin puolesta pari
Petri, Yammutar, ja Rimmon (mikäli tulevat) voivatten juoda sen mun vakiovähintäin annoksen mun puolesta, eli kuus tuoppii.![]()
![]()
Hö! Eihän tää nyt näin voi mennä; "Minen tuu jos tekään ette tuu"..Mekään ei tulla - koska mä en tuu ja Rimmon ei uskalla ilman mua tulla![]()
Ihme lusmuilua! Nyt prkl tänne ja sassiin!Hö! Eihän tää nyt näin voi mennä; "Minen tuu jos tekään ette tuu"..Mekään ei tulla - koska mä en tuu ja Rimmon ei uskalla ilman mua tulla![]()
Kamoon, tänne vaan.![]()
Niin... täällähän on aloitettu joIhme lusmuilua! Nyt prkl tänne ja sassiin!![]()
Mää alotin jovielä reilu tunti töissä ja sit pääsis jo aloittelemaan![]()
![]()
![]()
ihmeitäki tapahtuuYllättävintä oli se, että ravintolapäällikkö lähtiessä toivotteli uudestastaan tervetulleeksi. Kuulemma "kaikki meni aivan nappiin".
Taisi puhua kassavirrasta.![]()