• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG Tampere baari-ilta 20.9. lauantai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iama
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
voihan piru joutuu perumaan
shaun.gif

No phärskätti. Oli kyllä vahva ehkä, mut pakko peruu. Ei pysty jäämään yöks, kun olin just aika pal reissussa, ja kotonakin pitäis kuulemma välillä yöpyä, joten meen ajeleen. Pitäkää pirun hauskaa ja ottakaa munkin puolesta pari
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
Petri, Yammutar, ja Rimmon (mikäli tulevat) voivatten juoda sen mun vakiovähintäin annoksen mun puolesta, eli kuus tuoppii.
bowdown.gif

Kävinpä harjoittelemassa salaa jo... Jos vielä tästä työpäivästä selviän niin oon jo todella vahvoilla!
tounge.gif

No phärskätti. Oli kyllä vahva ehkä, mut pakko peruu. Ei pysty jäämään yöks, kun olin just aika pal reissussa, ja kotonakin pitäis kuulemma välillä yöpyä, joten meen ajeleen. Pitäkää pirun hauskaa ja ottakaa munkin puolesta pari
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
Petri, Yammutar, ja Rimmon (mikäli tulevat) voivatten juoda sen mun vakiovähintäin annoksen mun puolesta, eli kuus tuoppii.
bowdown.gif
Mekään ei tulla - koska mä en tuu ja Rimmon ei uskalla ilman mua tulla
smile_org.gif
siispä me lahjotetaan noi sikivikin pakkoviinat ja meidän juomattomat Petrille
033102beer_1_prv.gif
-Hyvä mies, sulla on iso duuni ja sulta odotetaan lähes mahdottomia suorituksia...mutta kyllä sä pärjäät, meillä on vahva usko siihen
bowdown.gif

Ai jumakaude, nyt kotona. Hyvät bileet. Yllättävintä oli se, että ravintolapäällikkö lähtiessä toivotteli uudestastaan tervetulleeksi. Kuulemma "kaikki meni aivan nappiin".

Taisi puhua kassavirrasta.
tounge.gif

Jaaha excursio mopokerhon maisemiin on suoritettu ja jalat on turvallisesti takaisin Turun kamaralla. Olipas loistava ilta  
smile_org.gif

Päällimmäisenä jäi mieleen uskomaton väkimäärä (iso käsi kaikille paikalla olleille mun puolesta!), Vahvajussin uudet Kiss-tulkinnat, Rammuksen tyylikäs exit, flyerin into kilpurin puikoissa siirtymällä Infernoon ja paikalla olleiden kesken käyty värikäs sananvaihto. Jos Lunastar olisi vielä kiskaissut uhoamansa stuntshown, olisi ilta ollut niin täydellinen, että olisin voinut vaikka kuolla pois
thumbs-up.gif

Vitsi että oli kivaa
smile_org.gif

EDIT: perkule melkein unohdin iaman eri hienon paidan
biggrin.gif
Iso käsi iamalle muutenkin järkkäilystä!

Back