• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Summermeeting 28.-30.8.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kesäpäivillä on mukana mm. Kari Vehniäinen Racing Oy.
KVR tarjoaa meille erittäin laadukasta alustan säätöä, eli jos epäilet ettei moposi alusta ole "ihan balanssissa" niin Vehnä auttaa.
Säätö kannattaa varmasti ja takaisinmaksuaika on usein yllättävän lyhyt esim. pienentyneinä rengaskuluina. Unohtamatta tietenkään turvallisempaa ajoa.

http://www.kvr.fi/content/fi/1/10005/Etusivu.html

Lisäksi on viitteitä vakuutusyhtiön edustajien läsnäolosta... paremmin asiasta tietävät kertokoot tarkemmin...

Hei!

Olen ensimmäistä kertaa kiihdytysajoissa mukana. Pitääkö mun tehdä pyörälle jotain? Mitä luin jossainvaiheessa kesää foorumia, niin siellä osu silmiin peilien, vilkkujen ja lamppujen teippausta. Päteekö nuo tähän myös ja muuta ei varmaan tarvi huomioida. Ajovarusteet tietty kunnolliset.

Karkov sanoi:
Mä voisin vetästä lauantai aamuna kans jonkun letkan pk-seudun nurkilta lähtöpaikalle.

Olen mukana, jos päätät vetää. Ilmankin toki pääsen :)

ps. Olen aika hidas mutkateillä vs kokeneempaan kaartiin.

Anzsi sanoi:

Ehkäpä sit kannattaa odotella jotain muuta letkaa kuin Karkovin rykäsyä ? :;):
Vai meinasitko Karkov vetästä "rookiet"?

Karkov? Rookiet? :)-

Vielä ehtii tulevana viikonloppuna Kemoran moottoriradalle hakemaan varmuutta kaarreajoon ajotaito II -kurssilta. Letkaan ei kannata lähteä puutteellisilla ajotaidoilla tuskailemaan. Lippuja Kemoralle saa vielä kaupasta.

Anzsi sanoi:
Hei!

Olen ensimmäistä kertaa kiihdytysajoissa mukana. Pitääkö mun tehdä pyörälle jotain? Mitä luin jossainvaiheessa kesää foorumia, niin siellä osu silmiin peilien, vilkkujen ja lamppujen teippausta. Päteekö nuo tähän myös ja muuta ei varmaan tarvi huomioida. Ajovarusteet tietty kunnolliset.

Ei sille pyörälle tarvi mitään tehdä. Lasiset osat teipataan tai irrotetaan. (uudemmissa pyörissä valot ja vilkut on muovia eli niihin ei tarvi koskea). Karkovin letkat ei sovi heikkohermoisille, eikä oikeestaan kenellekkään:grin:

Anzsi sanoi:

Juu Karkovin letka ei ole sua varten! (Sähän olit kevätkokous TouRinki-letkassa maaliskuussa?)

Pysykää kanavalla. Huomenna saattaa tulla tai olla tulematta lisätietoa tapahtumaan osallistuvista tahoista :thumbup:

Bolt sanoi:
Karkovin letkat ei sovi heikkohermoisille, eikä oikeestaan kenellekkään:grin:

Eksyin pari vuotta sitten Bike Pokerissa Karkovin letkaan vahingossa Porkkalantien ajaksi. Vauhti oli oikein lupsakkaa. Mutta kai se on niistä ajoista oppinut ajamaan kovempaa ja nopeampi pyörä sillä nykyään ainakin on...

Pitkiss sanoi:
Ja meluisampi, mutta omistajan mielestä mieluisampi :D

Jos meinaa eksyy letkasta niin kuuleepaha millä suunnalla veturi ajaa. :häähää:

Karkov sanoi:
Mä voisin vetästä lauantai aamuna kans jonkun letkan pk-seudun nurkilta lähtöpaikalle.
Nyt kun alkaa sumeasti näyttämään siltä, että saatan päästä näihin kemuihin mukaan, niin hep tälle!
Startti siis herrasmiesten aikoihin (?): ~ kasi - kasi:kolkyt... :smoking:

Tässä 788. syy saapua paikalle:

Mukana tapahtumassamme on myös Team 67 Racing.
Kyseessä on yhdistyksemme kummikuskin eli perhe Nurmen RääRää-talli.
Kalusto ja touhu on näkemisen arvoista, kannattaa tulla tutustumaan ja kyselemään.

Paikalle tulee viisi kevyttä kilpuria, vaunu sekä teltta.
- Mika Nurmi, Honda CRF 150 R, MiniSuperMoto Open
- Janne Nurmi, Honda RS 125 R, Moto 3
- Janne Nurmi, Honda NSF 100, Mini GP
- Jarkko Nurmi, Suzuki R80, Junior harraste
- Jarkko Nurmi, Polini X1p 50, Junior harraste

Lupasivat samalla näyttää meille närhen munat.
Nimittäin kolme suurinta kilpuria asettuu myös stripille, ihan vaan jotta me muut saadaan perspektiiviä, vertailtavaa ja ehkä hävettävääkin. :D

Viimeksi muokattu:
789. Mä rekrysin tänään lähes orkkiskuntoista Widowmakeria stripille. Eli H2 Kawa, metelin laadussa voittanee kaikki muut. Nykkun pysys kuivana keli.

Back