Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karkov sanoi:Mä voisin vetästä lauantai aamuna kans jonkun letkan pk-seudun nurkilta lähtöpaikalle.
Anzsi sanoi:Olen mukana, jos päätät vetää. Ilmankin toki pääsen
ps. Olen aika hidas mutkateillä vs kokeneempaan kaartiin.

Anzsi sanoi:Hei!
Olen ensimmäistä kertaa kiihdytysajoissa mukana. Pitääkö mun tehdä pyörälle jotain? Mitä luin jossainvaiheessa kesää foorumia, niin siellä osu silmiin peilien, vilkkujen ja lamppujen teippausta. Päteekö nuo tähän myös ja muuta ei varmaan tarvi huomioida. Ajovarusteet tietty kunnolliset.

Juu Karkovin letka ei ole sua varten! (Sähän olit kevätkokous TouRinki-letkassa maaliskuussa?)Anzsi sanoi:Olen mukana, jos päätät vetää. Ilmankin toki pääsen
ps. Olen aika hidas mutkateillä vs kokeneempaan kaartiin.
Bolt sanoi:Karkovin letkat ei sovi heikkohermoisille, eikä oikeestaan kenellekkään![]()
kum1ankka sanoi:Mutta kai se on niistä ajoista oppinut ajamaan kovempaa ja nopeampi pyörä sillä nykyään ainakin on...
Pitkiss sanoi:Ja meluisampi, mutta omistajan mielestä mieluisampi![]()

Nyt kun alkaa sumeasti näyttämään siltä, että saatan päästä näihin kemuihin mukaan, niin hep tälle!Karkov sanoi:Mä voisin vetästä lauantai aamuna kans jonkun letkan pk-seudun nurkilta lähtöpaikalle.

Go-Za sanoi:Juu Karkovin letka ei ole sua varten! (Sähän olit kevätkokous TouRinki-letkassa maaliskuussa?)