- Sijainti
- Helsinki
Mulla rengas ongelma en saannut uutta kumii ajoissa =(
toinen kerta sitten.
toinen kerta sitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
?? Olet silloin tuollapäin?Ensi viikolla sekin onnistuisi. Esim. Jossain Pieksämäki - Varkaus -akselilla.Taitais olla tarvettä järkätä vastaavat ajot johonkin tähän keskisempään Suomeen![]()
Ois voinu lähtee autolla "kiusaa" letkaaAinahan soveltaminenkin on mahdollista, tarkoitus pyhittää keinot. Ymmärtääkseni Posarissakin oli osa porukasta autoillen![]()
Uskoisin meitä autoilevia mopoilijoita olevan sen verran, että on mahdollista pitäytyä kaikessa muussa suunnitellussa, mutta liikkua kotilolla. Puusilmäisyyttäkään et tarvii nii älyttömästi pelätä, ku esteri on poistanu mopot tieltä. Taukopaikoilla vois aina sekottaa matkustajat kotilosta toiseen, ei tarvis saman kuskin jorinoita kuunnella koko matkaa. Ja jos ujostuttaa, ni ainahan saa laittaa kypärän päähän![]()
Taas mä vaan ittekseni "ääneen" ajattelen...
Niinhän sitä ois voinu ja ois lähtenytkin, mut ilmeisesti peitto ja leffa oli parempi vaihtoehto, ku mun kyytiniOis voinu lähtee autolla "kiusaa" letkaa![]()
Voihan riivattu sentään kun en päässyt mukaan, kun olin kerenny sopia jo menoa. Nyt sitä joutuu tämänki kesän ajeleen sinkkuna.
Nooh... Meil oli Kattisen kanssa vähän privaatimmat ajelut, eikä muuten sade kastellut lainkaan!No niin terveisiä vaan täältä Tammisaaresta reitin varrelta. Kivaa on ollut roppakaupalla ja ei ole sadekaan liiemmälti kastellut. Oisitte lähteny mukaan vaan, niih.![]()
Itse en koskaa ole paikannut tälläistä rengasta ja niitä on monta.Ajojen jälkeen kaupassa joku mies tuli sanoo, että mopon takarengas vuotaa. No kyllähän se vuotaa, kun on naula keskellä rengasta.Onko vinkkiä mitä sille vois tehdä? Paikkausvaahtoa, vai uus rengas?![]()
Itse en koskaa ole paikannut tälläistä rengasta ja niitä on monta.Ajojen jälkeen kaupassa joku mies tuli sanoo, että mopon takarengas vuotaa. No kyllähän se vuotaa, kun on naula keskellä rengasta.Onko vinkkiä mitä sille vois tehdä? Paikkausvaahtoa, vai uus rengas?![]()
Koska en enään luota paikkaukseen (jattää jonnekin korpeen tai tyhjenee äkkiä yllättäin)
Olen laittanut 1000 km ajetun renkaan roskiin![]()
Olen kokenut nopeasti pyhjenneen renkaan mukasssa ja oli tosi lähellä ettei lähtenyt lapasesta![]()
Pienestä säästöstä tulee iso vahinko..