• Alkukesän ratapäivät tulevat myyntiin 1.4. klo 18 jäsenille!

.Org! Sinkkuajot (Etelä-Suomi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitais olla tarvettä järkätä vastaavat ajot johonkin tähän keskisempään Suomeen  
smile_org.gif
Ensi viikolla sekin onnistuisi. Esim. Jossain Pieksämäki - Varkaus -akselilla.
?? Olet silloin tuollapäin?
Jos jotain tällaista saadaan sovittua, niin onhan se tultava paikalle, kunhan vaan ei ole keskiviikkona.
Pieksämäki ok paikkana, inhimillinen matka Jkl:stä, Kuopiosta ja Mikkelistä

Ainahan soveltaminenkin on mahdollista, tarkoitus pyhittää keinot. Ymmärtääkseni Posarissakin oli osa porukasta autoillen  
smile_org.gif

Uskoisin meitä autoilevia mopoilijoita olevan sen verran, että on mahdollista pitäytyä kaikessa muussa suunnitellussa, mutta liikkua kotilolla. Puusilmäisyyttäkään et tarvii nii älyttömästi pelätä, ku esteri on poistanu mopot tieltä. Taukopaikoilla vois aina sekottaa matkustajat kotilosta toiseen, ei tarvis saman kuskin jorinoita kuunnella koko matkaa. Ja jos ujostuttaa, ni ainahan saa laittaa kypärän päähän  
biggrin.gif

Taas mä vaan ittekseni "ääneen" ajattelen...
Ois voinu lähtee autolla "kiusaa" letkaa
smile_org.gif

Tais olla teidän porukka kun tuli n. varttia yli 12 Vihti-Jokikunta tiellä vastaan. Yli 10 pyörää taisi olla. Itse painelin tosi motoristina tietenkin autolla Vihtiin kun oli ihan vähän kostea ja kolea sää.

No niin terveisiä vaan täältä Tammisaaresta reitin varrelta. Kivaa on ollut roppakaupalla ja ei ole sadekaan liiemmälti kastellut. Oisitte lähteny mukaan vaan, niih.
biggrin.gif

Ja näemmä ensimmäinen koneelle ehtinyt sitten tässä, tulipahan päivälle aika passelisti pituutta, jos ei muuta. Nyt sauna lämpiämässä ja kylmä olut kädessä.

Tulipahan syötyä hyvin Tammisaaressa, nautittua munkkikahvit Upinniemen Sotilaskodissa ja siitä vielä pieni ryhmä riipastiin Nihtisillan aakkosasemalle turisemaan hetkeksi, loppuporukka tuolta vielä taittaa matkaa kotio, itse asustelee lähimaastossa...
Eiköhän Upinniemestä suoraankin jatkanut porukka kohta linjoille heräile, jos jaksaa.
smile_org.gif

Kiitokset kaikille mukanaolleille, aamupäivällä liikenteeseen starttasi 11 pyörää ja 12 ihmistä, pari jäi jo starttipaikalle ;)
Rauhallista ajelua ja todella hyvää seuraa, allekirjoittanut ainakin viihtyi mainiosti.

Sadetta toki oli, mutta hyvinkin kohtuullisissa määrin pieniä kuuroja. Aurinkoakin nähtiin Fiskarissa.

Kiitos ja anteeksi, seuraavaan kertaan!

Nyt
033102beer_1_prv.gif

--
Perälauta

Hienoa oli kyllä ajella. Ilma oli hyvä ja mukavaa seuraa. Niin mikäs siinä
062802moto_prv.gif
. Oli meitä kuitenkin 12 lenkillä. Ja naiskauneuttakin kolmen kaunottaren voimalla.
smile_org.gif

Tässä vielä reitti.

Ajojen jälkeen kaupassa joku mies tuli sanoo, että mopon takarengas vuotaa. No kyllähän se vuotaa, kun on naula keskellä rengasta.  
sad_orig.gif
Onko vinkkiä mitä sille vois tehdä? Paikkausvaahtoa, vai uus rengas?

sinkkuajot ja kumit vuotaa
biggrin.gif

ei ainakaan millään vaahdoilla kannata yrittää. semmosella kamelinpaskalla voi yrittää paikata, mutta itse kyllä vaihtaisin uuden gummin

Ajojen jälkeen kaupassa joku mies tuli sanoo, että mopon takarengas vuotaa. No kyllähän se vuotaa, kun on naula keskellä rengasta.  
sad_orig.gif
Itse en koskaa ole paikannut tälläistä rengasta ja niitä on monta.
Koska en enään luota paikkaukseen (jattää jonnekin korpeen tai tyhjenee äkkiä yllättäin)
Olen laittanut 1000 km ajetun renkaan roskiin  
bawling.gif

Olen kokenut nopeasti puhjenneen renkaan mutkassa ja oli tosi lähellä ettei lähtenyt lapasesta  
crazy.gif

Pienestä säästöstä tulee iso vahinko..

Tääkin ois kyl ollu jo toista tuntia kotona, jäi vaan talliin ihmettelemään (lue: ihastelemaan) noita uusia mökäpönttöjä...oisko ne jo seuraavalla kerralla kiinni. Sauna ja huurteinen kutsuu kummasti jebu...

Kiitoksia vaan kaikille loistavasta seurasta! Vaikkei nyt lempi ihan roihahtanutkaan, sentään jotain kourimista havaittu joten ei ihan täysi katastrofi :P

sad_orig.gif
Itse en koskaa ole paikannut tälläistä rengasta ja niitä on monta.
Koska en enään luota paikkaukseen (jattää jonnekin korpeen tai tyhjenee äkkiä yllättäin)
Olen laittanut 1000 km ajetun renkaan roskiin  
bawling.gif

Olen kokenut nopeasti pyhjenneen renkaan mukasssa ja oli tosi lähellä ettei lähtenyt lapasesta  
crazy.gif

Pienestä säästöstä tulee iso vahinko..

Mä jouduin tossa just viime viikolla ostamaan uuden renkaan naulan vuoksi. 1500 kilsaa ehdin ajamaan vain sillä edellisellä, joten hieman huono tuuri matkassa. Soitin muutamaan liikkeseen ja paikkaamista ei tosiaan suositeltu ja ymmärtääkseni moni liike ei sellaista suostu edes tekemään.

Kiitokset vaan kaikille vielä munkin puolesta matkaseurasta
smile_org.gif

Back