• Alkukesän ratapäivät tulevat myyntiin 1.4. klo 18 jäsenille!

.Org! Sinkkuajot (Etelä-Suomi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vinkki herroille, teille kuitenkin käy niin että huomaatte olevan siellä ihan vain poikaporukalla, julkaiskaa tuo ajelu jossain suomi 24 ja pyytäkää halukkaita tyttöjä paikalle , lupaatte kypärän ja kyydin mopolla, niin kerrankin saisitte sinkku ajelulle jotain ideaa.. ( ellette sitten tykkää äijä porukasta  
biggrin.gif
)
No perkels, toihan vois toimia. Voisin aktivoitua ja koittaa bongailla
smile_org.gif

Mukana olen.

Joo, tää joutuu peruun, ei vanha aivo muistanu ollenkaan et luvannu mennä jeesaa frendin muuttoon.. Mut jääpähän muille kundeille enemmän saumaa ilmeisesti vähempilukuisempaan naarasosallistujakaartiin.. ;)

Ei pääse. Samaan aikaan pitäis olla Tammisaaressa naisten liikuntatapahtumassa & illanvietossa huolehtimassa 7 naisen skumppatarjoilusta ja yleisestä hyvinvoinnista. Tiedän, paska säkä. Elämä on...  
cool.gif

Lisäsin aloitusviestiin reittiehdotuksen ja tarkistin hieman aikataulua.

HUOM Uusi lähtöaika 10.30!

En tiedä kuinka paljon tuohon Google mapsiin voi luottaa, mutta optimistinen arvio on, että olemme Mäntsälässä kuuden - puoli seiskan aikaan. Ja Iitissä yhden pintaan, mikäli sieltä joku haluaa liittyä letkaan.
oho melko aikasin, noo jos sillon ei vielä ehi niin soittelen vaikka puhelimella että missä ootte menossa.

Pahasti näyttää siltä, että tämä takapenkkiläinen joutuu jäämään pois näistä ajoista, seuraavalla kerralla sitten mukana!
thumbs-up.gif

Koittakaahan pariutua..hyvä herra(s)väki
tounge.gif

Viikonlopun sää näyttää edelleen hieman surkealta... pitää seurata tilannetta, mutta sateella joutuu kyllä jäämään kotiin.

Jaahans. Ihan kiva olisi osallistua tämmöiseenkin, mutta on mulla vähän muutakin mielessä kun Mäntsälä...nimittäin yöpaikka. Mitenkäs muuten tulet jostain 500km päästä käymään sinkkuajoissa? Kaipa siellä etelässä nyt joku motelli majoittaa, ettei tarvitse takaisin lähteä ajamaan?
062802moto_prv.gif

Jaahans. Ihan kiva olisi osallistua tämmöiseenkin, mutta on mulla vähän muutakin mielessä kun Mäntsälä...nimittäin yöpaikka. Mitenkäs muuten tulet jostain 500km päästä käymään sinkkuajoissa? Kaipa siellä etelässä nyt joku motelli majoittaa, ettei tarvitse takaisin lähteä ajamaan?  
062802moto_prv.gif
Eiköhän joku neiti sinut yöksi majoita  
wink.gif

Jos ei, niin tämä on yleensä ollut vapaana -> Motelli

Njoo, ei kans iha ensimmäisenä oo mielessä lähteä 400km päästä sinkkuajoihin vaikka muuten mukava idea onkin  
smile_org.gif

Toivottavasti sää suosii  
thumbs-up.gif

no voihan v.... kun ei pääse messiin, joutuu menee töihin.
crazy.gif

kaikille mukaan pääseville nautinnollisia
sport05.gif

Harmi kyllä olin kerenny varata muuta menoa lauantaiksi. En tiä jos sitä kerkeäis alkumatkalle yhet pakit ottaan.

heh... jos siellä o niitä tyttöjä/naisia. ni saasnähä moniko ukko o tollareissulla kontallaa ku esitellää mihi mopo kykenee
wink.gif

Back