• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Sinkkuajot (Etelä-Suomi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitais olla tarvettä järkätä vastaavat ajot johonkin tähän keskisempään Suomeen  
smile_org.gif
Ensi viikolla sekin onnistuisi. Esim. Jossain Pieksämäki - Varkaus -akselilla.

Edit: Tarkistan tänään illalla huomisen sääennusteen ja käyn tarvittaessa tanssimassa sadetanssin pihalla. Pysykää kanavalla, laitan myöhemmin tuomion lauantain reissusta; ajetaanko vai eikö.

Hmm... Onkohan se hyvä, vai huono asia, että sinkkuajoihin on luvassa märkää ja liukasta keliä... herkästi osa vattaallaan, osa selällään ja joku ehkäpä kontillaankin... Huh huh... rohkeneekohan tällanen ujo pieni poika mukaan lainkaan...

Ittekseni täs vaan "ääneen" pohdiskelen... ja tietty joku kuvittelee mun pohdinnasta ihan jotain muuta, ku mitä mä OIKEASTI tarkoitan...
biggrin.gif

Tää ainakin tulossa.
Oli sitten luvassa märkää ja liukasta, kostean nihkeää tai rutikuivaa
baaa.gif

Meinaatte oikeesti ajaa vapaaehtoisesti 300km vesisateessa / märillä teillä?
biggrin.gif
Ok ei siinä mitään, itse en kai sitten ole tarpeeksi epätoivoinen...

Ainahan soveltaminenkin on mahdollista, tarkoitus pyhittää keinot. Ymmärtääkseni Posarissakin oli osa porukasta autoillen  
smile_org.gif

Uskoisin meitä autoilevia mopoilijoita olevan sen verran, että on mahdollista pitäytyä kaikessa muussa suunnitellussa, mutta liikkua kotilolla. Puusilmäisyyttäkään et tarvii nii älyttömästi pelätä, ku esteri on poistanu mopot tieltä. Taukopaikoilla vois aina sekottaa matkustajat kotilosta toiseen, ei tarvis saman kuskin jorinoita kuunnella koko matkaa. Ja jos ujostuttaa, ni ainahan saa laittaa kypärän päähän  
biggrin.gif

Taas mä vaan ittekseni "ääneen" ajattelen...

Oikeestaan.. joo...
biggrin.gif
.

Eihän paku sivulasit avattuna juurikaan eroa kunnon matkajuhdasta.... jossa on kolmen neliön plexi ja kuuden kuution laukut...
tounge.gif
.

Mitä nyt pari mustaa pyöreää rengasta on siinä enemmän  
biggrin.gif
.

on mahdollista pitäytyä kaikessa muussa suunnitellussa, mutta liikkua kotilolla.
Autoletka mutkatiellä kyydissään porukkaa täysissä ajokamoissa.
buttrock.gif
Kokeillaan tota seuraavalla kerralla sitten.

Ja sitten se säävaraus-tuomio:

Huomenna ajetaan, mutta reitti + määränpää tulee todennäköisesti muuttumaan. Niiden, jotka suunnittelivat letkaan liittymistä kesken matkan, kannattaa jättää tämä reissu väliin. Lähtöaika edelleen 10.30.

Meinaatte oikeesti ajaa vapaaehtoisesti 300km vesisateessa / märillä teillä?
biggrin.gif
Ok ei siinä mitään, itse en kai sitten ole tarpeeksi epätoivoinen...
Sää ei ole este, se on vain ja pelkästään pukeutumiskysymys. Ja märillä teillä ajaminen on kivaa
sport05.gif

Juu, olen outo.
Märällä tiellä ei kyllä pysty harrastamaan kivaksi kokemaani ajamista
biggrin.gif
mutta kukin tyylillään...

Mä täällä kovasti tanssin sadetanssia, mutta näyttää siltä, että mun väärinpäin kiinni olevat kaksi vasenta jalkaa pysyvät liian hyvin tahdissa. Ei taideta koko matkaa kuivana pysyä. No, reitistä sen verran, että suunnataan länteen matalalla profiililla. Vihti, Sammatti, Pohja, Tammisaari ja sieltä hiljalleen takaisinpäin.

Jos teille on tulossa kyytiläisiä, huolehtikaa että heillä on myös kunnolliset ajovarusteet päällä.

Edit. Mut löytää Kessalta sieltä perältä Motorestin puolelta, siellä on paremmin tilaa istua sisätiloissa.

Osaako kukaan arvioida monenko aikaan olisitte esim. Siuntiossa, jos koittais sieltä jostain liittyä letkaan mukaan??
062802moto_prv.gif

Voihan riivattu sentään kun en päässyt mukaan, kun olin kerenny sopia jo menoa. Nyt sitä joutuu tämänki kesän ajeleen sinkkuna.

Back