Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suihkun kautta ja tooosi isolla kimpulla.Saakss tulla messiin jos lähtee ovet paukkuen perjantaina ja kipittelee sitten sunnuntaina kukkapuskan kanssa kotiin?![]()
No voihan sitä ehkä kelien salliessa tulla käymään ja kääntyä samointein takarenkaalla kun piha on täynnä setämiehiä ja häipyä Bikeshowhun. Edelleen vaan tuntuu, että paras ja tässä iässä melkeen ainoo tapa tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajiin on baarissa pienessä hönössä, valitettavasti...Eiköhän tässä tullut jo selväksi miksi jengi on sinkkuja![]()
luulis tulevan, sillä onhan se tiedettyä että moottoripyöräilynharrastajissa sinkkuus lisääntyy suorassa suhteessa ajokauden kulumisen kanssa.Toivottavasti näitä mahtuu kesään ainakin toinen mokoma niin pääsee allekirjoittanutkin mukaan rymyämään![]()
Sehän onkin vain sinkuille...vai mitäJa samaan aikaan Virtasalmen SM-kisojen kanssa!! http://www.motopark.fi/index.php?sivu=kalenteri
Se on kyllä jännää, kun itketään, kun sattuu samana päivänä olemaan muita tapahtumia.
Meikäläisellä on kuitenkin väestöliitto sponsorina kun olen kuulemma täydellinen ehkäisyväline. Nää jutut ja mun naama, niin kukaan koko porukasta ei varmasti saa...![]()
Älähän nyt, mukaan vaan!Pöh. Hirveä valitus ja hampaiden kiristely. Itselläkin eräät tuprit ois siinä aiemmin, mutta jos ne ottaisi rauhallisemmin niin pääsee tuohonkin tapahtumaan osallistumaan.
Toisaalta jos joku on tosissaan tuonne osallistumassa, niin kannattaisi minut juottaa niin humalaan etten varmasti osallistu ajeluihin. Meikäläisellä on kuitenkin väestöliitto sponsorina kun olen kuulemma täydellinen ehkäisyväline. Nää jutut ja mun naama, niin kukaan koko porukasta ei varmasti saa...![]()