• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Sinkkuajot (Etelä-Suomi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Työpäivä  
sad_orig.gif

Aikamoista reissua pukkaa, näyttää suorastaan hyvältä  
biggrin.gif

Enää vaaditaan osallistujia reissulle, niin onnistuminen on lähes varmaa.
Tuonne kesään syöksyminen on kuitenkin se hauskin vaihtoehto. Sukkalaatikot pihalle sitten jos ei muuten
biggrin.gif

Ajatus...Mikäli oma mp on tallissa tai kaupassa (pysyvästi tai vain
tilapäisesti) ja lauantain kesäreissulle tekee mieli, niin
myös bussin takapenkille voi hypätä jos
kypärä+varusteet löytyy ja se kyyti vain puuttuu. No worries.
(Ajokorttia ei kyytiin tarvita, kuitenkin vähintään siitä
passista voisi löytyä F-merkintä ja 1980-luvun puolella oleva syntymävuosi.
Ei sekään väärin ole jos liikuntamuodot eivät aiheuta välitöntä
oksennusrefleksiä.)...yes.

Eiköhän tässä tullut jo selväksi miksi jengi on sinkkuja  
biggrin.gif
No voihan sitä ehkä kelien salliessa tulla käymään ja kääntyä samointein takarenkaalla kun piha on täynnä setämiehiä ja häipyä Bikeshowhun. Edelleen vaan tuntuu, että paras ja tässä iässä melkeen ainoo tapa tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajiin on baarissa pienessä hönössä, valitettavasti...

Kiitos ja anteeks, väsynyt eilisestä konsertista. Pitää lähteä varmaan vähän pommittamaan että heräis.
buttrock.gif

Heh,

Ilman muuta mukana, olettaen että lakko loppuu pian ja inssi menee läpi ensimmäisellä.
smile_org.gif

Menee jokatapauksessa omalta osalta pyörän sisäänajoksi.
sport05.gif

Voisi tämmöinen 3-kymppinen neitokainen uskaltautua kyytiin jos "takapaikka" löytyisi kun en vielä pyörää omista (kovasti hakusessa on kyllä, pitäs päästä itsekin ajeleen).

Mutta jostainhan se on aloitettava
smile_org.gif

Kirkkonummelta itse olen että jostain sieltä miut pitäs saada vielä koukkailtuakin?

mutta jos ei tällä kertaa niin ehkäpä jo toisella kerralla olen omalla sitten jo mukana meiningissä
biggrin.gif

Ei taida päästä vaikka lapseton viikko?  
sad_orig.gif
 Syitä?:
Kuitenkin sataa; Mopotinkin on varmaan rikki; Reitti kaameen pitkä-> tuutte kai vasta sunnuntaina kotio; En saa olla myöhään ulkona,etten joudu huonoon seuraan; Avoliitossa/seurustelen; 2x synttärit tuona päivänä; tontillakin varmaan tarttis tehdä jotain; Pitäis välillä vetää henkee tai tehdä jotain hyödyllisempää jne...
Tai ehkä kaikesta huolimatta ujuttaudun mukaan kenenkään huomaamatta ja salaa. Saas nähdä näkyykö  
sport05.gif

Nyt ei ehkä harmita niin paljon jäädä pois kun lupailevat märkiä teitä
sad_orig.gif

Se on kyllä jännää, kun itketään, kun sattuu samana päivänä olemaan muita tapahtumia. Voisihan sitä pitää talvella ajelut, niin ei olisi kaikenmaailman kokoontumisten kanssa samaan aikaan. Mutta talvellakin saattaa mennä pikkujoulujen, jääkiekkopelien ja laskiaisen kanssa päällekkäin... Ei oo helppoa.

Jos saan sukkalaatikon siihen mennessä kondikseen, niin miksei...harkinnassa..  
thumbs-up.gif

Pöh. Hirveä valitus ja hampaiden kiristely. Itselläkin eräät tuprit ois siinä aiemmin, mutta jos ne ottaisi rauhallisemmin niin pääsee tuohonkin tapahtumaan osallistumaan.

Toisaalta jos joku on tosissaan tuonne osallistumassa, niin kannattaisi minut juottaa niin humalaan etten varmasti osallistu ajeluihin. Meikäläisellä on kuitenkin väestöliitto sponsorina kun olen kuulemma täydellinen ehkäisyväline. Nää jutut ja mun naama, niin kukaan koko porukasta ei varmasti saa...
biggrin.gif

Meikäläisellä on kuitenkin väestöliitto sponsorina kun olen kuulemma täydellinen ehkäisyväline. Nää jutut ja mun naama, niin kukaan koko porukasta ei varmasti saa...
biggrin.gif
biggrin.gif
 päivän parhaat naurut, kiitos (itse kai olen liki samaa kategoriaa)

Ja te, jotka siellä etelässä valitatte, useempikin sinkkunaisia on tälläkin palstalla kyytejä tai ajoseuraa kysellyt, siellä järkätään sinkkuajoja ym. Jos oikeesti kiinnostaa niin luulis mahdollisuuksia olevan.
Toisin on täällä Keski-Suomessa... eipä ole liikaa ehdokkaita näkynyt, siis omalla pyörällä tai takasatulalle.

Pöh. Hirveä valitus ja hampaiden kiristely. Itselläkin eräät tuprit ois siinä aiemmin, mutta jos ne ottaisi rauhallisemmin niin pääsee tuohonkin tapahtumaan osallistumaan.

Toisaalta jos joku on tosissaan tuonne osallistumassa, niin kannattaisi minut juottaa niin humalaan etten varmasti osallistu ajeluihin. Meikäläisellä on kuitenkin väestöliitto sponsorina kun olen kuulemma täydellinen ehkäisyväline. Nää jutut ja mun naama, niin kukaan koko porukasta ei varmasti saa...
biggrin.gif
Älähän nyt, mukaan vaan!

Vanha kikkahan on, ku lähtee "radalle", ottaa mukaan viel rumemman/tyhmemmän kaverin, sen vieres ku näyttää/vaikuttaa sitt ite paremmalta  
wink.gif

Back