• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Sinkkuajelut La 6.6.2009 Järvenpää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolfie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Piti lähteä reissuun mukaan, mutta rakeet vähän pilasi tunnelmaa. Joten väliin jäin.

Josko huomenna (su) iltapäivällä olis joku lähdössä jonnekin päin ajeleen, niin tää vois lähteä mukaan.

Tuohon aamun ajeluun en taida jaksaa lähteä kun yö menee humalaisia viihdyttäessä.

Iso kiitos kaikille osallistuineille  
thumbs-up.gif

Ja varsinkin veturille.

Ilmat ei nyt ihan suosineet, onneksi ei hirveänkauheasti kuitenkaan vettä tai muutakaan kamaa tullut taivahalta.

Mahtavaa oli nähdä uusia ja vanhojakin kasvoja nimimerkkien takaa, todella mukava oli nähdä että näinkin paljon porukkaa uskaltautui paikalle.  
smile_org.gif

Mielipiteitä, kommentteja, parannusehdotuksia ja kaikenmaailman palautetta niin risuja kuin ruusujakin voi heitellä allekirjoittaneelle privalla tai sitten tuonne Treffejä threadiin niin kehitetään näitä ajeluita seuraavaksi kerraksi.

Ja siitä seuraavasta kerrasta, mulla ei itselläni ole hajuakaan koska seuraavat järjestetään. Riippuu täysin kuka lähtee seuraavalla kerralla veturiksi, koska veturille sopii lähteä yms. Mutta pyritään antamaan mahdollisimman pitkä varoitusaika kaikille ettei päästä kitisemään kuinka tuli taas yllättäen  
wink.gif

Säälle minä en mitään mahda, mutta kaikelle muulle pyrin tekemään kaikkeni jotta immeiset viihtyy.

Kuvituksia tulen latailemaan tänne tai Treffejä threadiin huomisen aikana, jahka pääsen ensin kotio täältä yövuorosta. Ja kaikki muutkin jotka siellä muisti kuvia ottaa niin kantakaa kortenne kekoon ja näytetään muillekin mitä paikalla näkyi  
tounge.gif

Huh. Meni sauna päälle ja ensihätään lämmin suihku.. Pitäis nähtävästi uskoa lämpömittaria enemmän  
biggrin.gif

Kiitos ajelu ja kahvitteluseurasta, hauska höpistä uusien naamojen kanssa!  
Tulihan myös törmättyä Masan pk-"letkaankin" Suvirannassa  
crazy.gif

Nyt murkinaa ja saunaa.  Ja Bellezza, hyvinhän me ehdittiin -ei tarvinnut jahdata letkaa horisontista  
biggrin.gif
juu,ei pahasti myöhästytty. ehkei sitäkään oltas jos ne siel shellillä olis tajunneet palvella nopeemmin

Koittaa seuraavalla kerralla kattoo vähän lämpimämmän ilman. Melkein keskikesä eikä kesävaatteilla meinannu tareta
sad_orig.gif
Joo mut muuten oli ihan mukavaa vaikkakin (yllätysyllätys) varsin miesvoittoinen osanotto.

Kiitokset veturille ja reitin suunnittelijoille. Jos mä jään ens kerralla pois niin saatte paremman kelin.
biggrin.gif
Pikku hiljaa alkaa varpaisiin palaamaan tunto ja kädet lämpiämään. Näitä lisää vaan.. ja
sport05.gif
.

Toivottavasti oli mukava ajelu viileästä säästä huolimatta. Itse kävin vain katsomassa onko startissa kaikki okei. okie

Anteeksi häiriköinnistä, piti vain tulla st1:lle pyyhkimään unihiekat silmistä ja mulkoilemaan minkälaista sakkia MUN kylällä oikein liikkuu, mutta kaupasta palatessani törmäsin teihin uudestaan enkä malttanut odottaa koko letkan menevän ohi. Pienellä pojalla on aina niin kova kiire.

no joo.. oli miesvoittoista, eikä pahemmin tainnut tulla edes kilpailua naisista  
biggrin.gif
Se on kato nää meirän Orggilaiset sen verran kohteliasta sakkia että antaavat naisten valikoida eivätkä tungettele  
wink.gif

Täytyy kyllä myöntää että itte olin hyvin pitkälti jäässä. Niin fyysisesti kuin henkisesti, tästä pyydän anteeksi kaikilta osallistuneilta. Ens kerraksi lupaan nukkua vähän pidempään niin saatan jopa joskus sanoa sanan tai toisenkin kun ei tarvitse keskittyä pysymään hereillä  
biggrin.gif

Taalla yksi ilmaan pettynyt ,sokerista tehty ,ja aika hupaisaa taytyy myontaa,kun ensin heraa ajoissa ,ja puunaa pyoran vimosen paalle ,vanteetkin kun sattuu olee valkoiset,menee sisaan syomaan, pukemaan ja ulos niin vetta oli tullut oikeikn olan takaa taalla Nummelassa.Eika siina viela kaikki ,hetken paasta tuli oiken hirmu raekuuro, ja silloin ma sanoin ,nou nou,en prkl lahde tohon ilmaan ajelee .Eniten harmittaa se etta menee lupaamaan tulla paikalle.Sita se ika teettaa,enaa en ajele kuin aurinkoisella tai muuten kuivalla saalla jos pystyy valitsemaan.No ei se paiva mennyt sitten ihan harakoille kun alkoi se aurinkokin paistaa,ja asensin ohimennen teholastun mun Punaiseen paholaiseen Honda VTR SP-1 ,seen.ja woi etta lahtee,kylla oli halpoja hevosia,valmistaja lupailee +25 hv lisaa ,ja taytyy sanoa etta pakko hankkia pitavimmat housut kun ei meinannut satulassa pysya.MUTTA , on se huomennakin paiva,ainakin toivon niin ja Bembolen kahvituvalle olen tulossa porukkaan mukaan.Toivottavasti ei katsota kieroon kun ei tanaan *viitsinyt* lahtea kastumaan.Kunnioitus niille, jotka tanaan oli paikalla saasta huolimatta.
062802jumpie_prv.gif

no joo.. oli miesvoittoista, eikä pahemmin tainnut tulla edes kilpailua naisista  
biggrin.gif
Se on kato nää meirän Orggilaiset sen verran kohteliasta sakkia että antaavat naisten valikoida eivätkä tungettele  
wink.gif

Täytyy kyllä myöntää että itte olin hyvin pitkälti jäässä. Niin fyysisesti kuin henkisesti, tästä pyydän anteeksi kaikilta osallistuneilta. Ens kerraksi lupaan nukkua vähän pidempään niin saatan jopa joskus sanoa sanan tai toisenkin kun ei tarvitse keskittyä pysymään hereillä  
biggrin.gif
Niin ja eikös se eka kerta yleensä menekin aika pitkälti ujostellessa
idea3.gif

biggrin.gif
wink.gif

biggrin.gif
idea3.gif
No sitäkin varmaan normaalemmilla immeisillä. Mä en jaksa semmosia harrastaa  
biggrin.gif
Kolmen tunnin yöunet 9h yövuoron jälkeen ei ihan tehny tarpeeks hyvää ni tuppas olemaan vähän heikonlaista toi meikäläisen ulosanti. Töihin päästyä ehin vielä vetästä 45min torkut ennenku joutu hommat alottamaan. Nyt yrittää pysyä tolpillaan melkein kofeiini-tippapussi suoraan suonessa ja järkyttävän huonoa musiikkia ihan liian kovalla. Yheksän tuntia enää... Sit koti, sänky, peitto, kooma. Ah, taivas.  
biggrin.gif

Olis ees ollu sen verran fiksu et ois pakannu kameran kaapelin kassiin ennen lähtöä ni tässä vois ajankuluks latailla kuvia teille mut ei sitä siin aamuhorkassa mitään ymmärtäny taas  
tounge.gif

biggrin.gif
wink.gif

biggrin.gif
idea3.gif
..ja mä jo niin odotin...
tounge.gif

..ja mä jo niin odotin...  
tounge.gif
Kilpailua, ujostelua vai mun turhia löpinöitä?  
biggrin.gif

Ens kerralla Nasu sit ottaa ohjat omiin käsiin ja tokasee kuuluvalla äänellä et "Miehet hoi, mä olen vapaa ja kaipaan seuraa. Tehkää asialle jotain!"
Sillon ehkä saattaa jotain tapahtuakin  
wink.gif
En mä väitä et miehet mitenkään hitaita olis, mut kun asian ilmaisee tarpeeks selvästi ni eiköhän jotain ala tapahtumaan  
tounge.gif

Terveiset sinkkuporukalle meidän orgin toiselta ryhmältä.

Anteeksi kovasti, mutta se tapaamisemme siellä Suvirannassa oli puhdas sattuma. Toivottavasti teillä oli kivaa, meillä oli ainakin. Ajeltiin sen verran reippaasti, että mutkateillä ei päässyt pahasti jäätymään.

terv,

wink.gif

-Masa (veturi)

Back