• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! Sinkkuajelut La 6.6.2009 Järvenpää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolfie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No jokos komiat ja kauniit pariutu notta me rumat uskalletaan seuraavalla kerralla tulla sinne porvooseen missä seuraava sinkkuajelu järjestetään  
tounge.gif

..ja mä jo niin odotin...  
tounge.gif
Kilpailua, ujostelua vai mun turhia löpinöitä?  
biggrin.gif

Ens kerralla Nasu sit ottaa ohjat omiin käsiin ja tokasee kuuluvalla äänellä et "Miehet hoi, mä olen vapaa ja kaipaan seuraa. Tehkää asialle jotain!"
Sillon ehkä saattaa jotain tapahtuakin  
wink.gif
En mä väitä et miehet mitenkään hitaita olis, mut kun asian ilmaisee tarpeeks selvästi ni eiköhän jotain ala tapahtumaan  
tounge.gif
Niin joo ,miehillehän täytyy sanoa asiat suoraan ,ne ei ymmärrä vihjailua ;)

Kiitos Sheriffille ja muille järjestäjille. Kiva oli ajella vaikka hieman kylmä oli silloin tällöin. Suvirannassa oli onneksi lämmintä
smile_org.gif

pääsiköhän se naakka turvallisesti kotiin
smile_org.gif
Kiitos kysymästä. Pääsin turvallisesti kotiin, umpijäässä; onneksi oli sauna kaukosäädetty päälle.

Kiitos kaikille seurasta, vähän itsekukin taisi olla jäässä henkisestikin  
blush.gif
. Tuli sentään jokunen sana vaihdettua jonkun tuntemattomankin kanssa. ...Tosin suurimman osan nikit jäivät arvoitukseksi. Ja ennestään tuttuja oli taas kiva nähdä  
smile_org.gif
tounge.gif
.
Tulipahan Wolfien kanssa paiskattua ne sovitut ylävitoset. Hyvä itsehillintä hällä, ei ihan kauheesti säikähtänyt  
biggrin.gif
.
Oli ihan kiva mutkapätkä valittu ajeluun, kiitos vetäjälle siitä.
Ja myöskin ajeluseuralle, mennessä  
smile_org.gif
ja kotiin palatessa  
tounge.gif

Pahoittelun sille viimeiselle Helsinkiin suunnanneelle porukalle, että allekirjoittanut joutui salama kaahaamaan kohti kotia
sad_orig.gif

En huomannut ajan kulua ja yhtäkkiä Riihimäelle tajusin, että on vajaa 1,5 tuntia aikaa ehtiä himan kautta satamaan
baaa.gif

Juuh, viileetä oli kun motarilla nojasin tuuleen...
buttrock.gif

Jeppistä, kiitokset vaan ajoreissun järkkäämisestä. Kahvila oli uusi ja mukava tuttavuus, kuten ihmisetkin. Kiitokset myös paluumatkan navigaattorille. Vielä kun olisi ollut parempi ilma (tai edes enemmän päällä)...

Ja tiedoksi ja muistutukseksi Mintulle ja muille, jotka rata-ajoa aristelevat, että ainahan voi aloitella pienemmällä. Torstaisin on viikottain minimotoharjoitukset >täällä<. Poiketkaa joskus, niin voitte hyvällä tuurilla päästä koeajolle.

Jos saan sanoa ja saankin oman mielipiteeni niin...

Tässä olen seurannut näitä ajelupyyntöja joita rupeaa olemaan kaikenmaailman koirankusetuslenit.....ym.
Pitäydyttäisiin vaan nyt noissa PK- ja KU- ajeluissa jolloin porukkaa riittää ajelemaan,
muuten tuppaa nämä ajelut luultavastikin hiipumaan kokonaan.
Tuon custom- ajelun vielä ymmärrän, mutta en sitä että kohta varmaan yksinäisille, orvoille ja pervoille järjestetään kaikille omia ajeluja.

Toivottavasti en pahoita kenenkään, mieltä mutta meillä on jo järjestettyjä ajeluita joihin tervetulleita ovat KAIKKI.

Jos jutella haluaa niin tulee vain ajoissa paikalle , kyllä sieltä juttuseuraa löytyy, ja jos ei halua ajella niin menee vaikka terassille.
Sanonpa minäkin sitten oman mielipiteeni ihan vastapainoksi.

Vai että koirankusetuslenkkejä on sellaiset ajot jotka ei kiinnosta juuri SINUA? Tässä tuli jo todettua että muiden ajelut ei ole sulta pois, joten jospa antaisit kaikkien kukkien kukkia. Ajeluissakin kysyntä kohtaa varmasti tarjonnan eli kysytyille ajeluille tulee ihmisiä, eikä kenellekään tarvitse tulla sanomaan "älkää järjestäkö tällaisia".

Ihan kaikki ei välttämättä syystä tai toisesta edes halua tulla PK-ajeluille vaikka sinne mahdollisesti ehtisivätkin, ja moni ei ehdi.

Edit: ahaa, Masa on järkännyt toiset ajot samalle päivälle, eipä siinä mitään, mutta vilkaise PELIKANI aloitusviestien päivämääriä. Sinkkuajeluiden ilmoitus 30.5, PK-ajon ilmoitus 5.6. illalla.

omg.gif
Täällä siis on toinenkin Minttu  
tounge.gif
kun ite en tuolla ajelulla mukana ollut...
Radallakin olen käynyt  
thumbs-up.gif
-Ja suosittelen!
Ja ens torstaina olen tuolla tattiksella, niin tulenpa vilkaisemaan minimotoja  
062802moto_prv.gif

Jep kiitokset minultakin järjestäjille, kiva olisi jos jatkoa seuraa..
Keli oli tosiaan aika raikas, mutta onneksi säilyttiin sentään kuivina.

Joku sana Pelikanin kommenteista.
Eipä tässä varmaan kenenkään mieli eriävistä mielipiteistä pahoitu, mutta minuakin noi sanat hieman kummastuttaa.. Keneltäkään ei ole mitään pois, vaikka näitä ajeluita järjetettäisiin missä puitteissa vaan. Vaikka sitten niille pervoille ja orvoille
tounge.gif

Oikeastaan päin vastoin, sillä meitä ja mieltymyksiä on aika moneksi. Ja muutenkin, eli tarvitseeko alkuperäisen PK-ajelun osanottajamäärää loputtomiin kasvattaa.

Jos vielä pikku kritiikkiä uskaltais laittaa, niin ainakin itseäni hieman arveluttaa lähteä PK-ajeluille mukaan. No, siitä sen enempää enää ala jauhamaan.. Toteanpahan vaan ajatuksieni johtuvan siitä, mistä viime syksynä jonkun sanan kirjoitinkin.

^^^
Mä oon harvinaisen samaa mieltä  
tounge.gif

Kaikelle kimppa-kivalle on kysyntää...olkoot sit orvoille tai pervoille  
biggrin.gif

Ei voi tosiaan paisuttaa PK-ajelua varmaan enää yhtään.
Kyllä tollasen 40-50 mopon letkaa on jo vaikee pitää kasassa, vaikka ois kuin hyvä veturi (heille kunnia siitä silti  
bowdown.gif
)

Yksinhän on parasta ajella, mutta joskus se ei vaan ole kivaa ja sillon kaiken näköset "kimpat" on minusta ihan ok  
wink.gif

Siitä se MC Tyräkin "lähti"  
062802moto_prv.gif

Ehkä tällaisissa kimppakiva tms. ajeluissa ajelu on sivututuote, ja pääasia porukkaan tutustumisessa. En nyt väitä ettei PK-ajeluissa tutustuisi, harkinnan arvoiset ovat vaan (omalla kohdalla) olleet arkipäivinä sellaisiin aikoihin ettei käy. Ja ei tolla harrilla vedetä muutenkaan sillai, kun oon antanut itseni ymmärtää että vedetään ;).
Kaipa tietenkin kaikissa ajeluissa porukkaan tutustuu, jos haluaa.

Allekirjoitannut on siis siviilissä Minttu
biggrin.gif

Mutta toiselle Mintulle, kyllä kai se on radalle lähdettävä! Ei taida hinku muuten laantua. Vai yltyykö se vaan kun kerran kokeilee?
062802moto_prv.gif

Sama ralli Pori, Rauma, Tampere, Turku akselille niin mukana ollaan! Järvenpäähän asti en jaksaisi lähteä pommittaan ja toteamaan, et on tääl ainakin äijiä paikalla...

Sama ralli Pori, Rauma, Tampere, Turku akselille niin mukana ollaan! Järvenpäähän asti en jaksaisi lähteä pommittaan ja toteamaan, et on tääl ainakin äijiä paikalla...
Työhän voitte järjestää omat sielläpäin  
smile_org.gif
Helppo homma, järjestätte veturin, rakennatte semmosen tunnin parin lenkin, hyvä lähtöpaikka ja lopetuspaikka joissa mahtuu isompikin porukka seurustelemaan ja sitten ei muutaku ankaraa mainostusta ja parin viikon varotusajalla. Kyllä mä luulen että sieltäkin suunnalta sinkkuja löytyy  
smile_org.gif

Ei nää ole mitenkäänpäin sidottu nää Sinkkuajelut tänne PK-seudulle tai järjestäjiin. Senkun rakentamaan omat vaan sinnepäin, ei siinä mitään voi menettää  
thumbs-up.gif

Kuvituksia tulen latailemaan tänne tai Treffejä threadiin huomisen aikana, jahka pääsen ensin kotio täältä yövuorosta. Ja kaikki muutkin jotka siellä muisti kuvia ottaa niin kantakaa kortenne kekoon ja näytetään muillekin mitä paikalla näkyi  
tounge.gif
Muistattehan että me odotellaan niitä kuvia! Tai ainakin mä... tai ainakin kunnes näen ne
tounge.gif

Eikös linkki kannata tänne laittaa selvyyden vuoksi, eikä treffeihin.
Niin ja helppo vaatia kaikkee kun ei itse viittiny kameraa kuljettaa
wink.gif

Terv. nimim. Kuvaamattoman laiska ihminen
blush.gif

Allekirjoittanutta odotti tänään työpaikalla täydellisesti mopon väriin mätsäävät kukat
inlove.gif

Että jos joku vielä parjaa sinkkuajoja niin täältä pesee
062802jumpie_prv.gif

Back