Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin joo ,miehillehän täytyy sanoa asiat suoraan ,ne ei ymmärrä vihjailuaKilpailua, ujostelua vai mun turhia löpinöitä?..ja mä jo niin odotin...![]()
![]()
Ens kerralla Nasu sit ottaa ohjat omiin käsiin ja tokasee kuuluvalla äänellä et "Miehet hoi, mä olen vapaa ja kaipaan seuraa. Tehkää asialle jotain!"
Sillon ehkä saattaa jotain tapahtuakinEn mä väitä et miehet mitenkään hitaita olis, mut kun asian ilmaisee tarpeeks selvästi ni eiköhän jotain ala tapahtumaan![]()
![]()
pääsiköhän se naakka turvallisesti kotiin
Sanonpa minäkin sitten oman mielipiteeni ihan vastapainoksi.Jos saan sanoa ja saankin oman mielipiteeni niin...
Tässä olen seurannut näitä ajelupyyntöja joita rupeaa olemaan kaikenmaailman koirankusetuslenit.....ym.
Pitäydyttäisiin vaan nyt noissa PK- ja KU- ajeluissa jolloin porukkaa riittää ajelemaan,
muuten tuppaa nämä ajelut luultavastikin hiipumaan kokonaan.
Tuon custom- ajelun vielä ymmärrän, mutta en sitä että kohta varmaan yksinäisille, orvoille ja pervoille järjestetään kaikille omia ajeluja.
Toivottavasti en pahoita kenenkään, mieltä mutta meillä on jo järjestettyjä ajeluita joihin tervetulleita ovat KAIKKI.
Jos jutella haluaa niin tulee vain ajoissa paikalle , kyllä sieltä juttuseuraa löytyy, ja jos ei halua ajella niin menee vaikka terassille.
Parempihan se on suoraan sanoa, ei jää mitään tulkinnan varaan eikä tarvii arvuutella. Turha sitä on kierrellä ja kaarrella kun tekee asian kertaheitolla selväksiNiin joo ,miehillehän täytyy sanoa asiat suoraan ,ne ei ymmärrä vihjailua![]()
Työhän voitte järjestää omat sielläpäinSama ralli Pori, Rauma, Tampere, Turku akselille niin mukana ollaan! Järvenpäähän asti en jaksaisi lähteä pommittaan ja toteamaan, et on tääl ainakin äijiä paikalla...
Muistattehan että me odotellaan niitä kuvia! Tai ainakin mä... tai ainakin kunnes näen neKuvituksia tulen latailemaan tänne tai Treffejä threadiin huomisen aikana, jahka pääsen ensin kotio täältä yövuorosta. Ja kaikki muutkin jotka siellä muisti kuvia ottaa niin kantakaa kortenne kekoon ja näytetään muillekin mitä paikalla näkyi![]()