Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu,ei pahasti myöhästytty. ehkei sitäkään oltas jos ne siel shellillä olis tajunneet palvella nopeemminHuh. Meni sauna päälle ja ensihätään lämmin suihku.. Pitäis nähtävästi uskoa lämpömittaria enemmän![]()
Kiitos ajelu ja kahvitteluseurasta, hauska höpistä uusien naamojen kanssa!
Tulihan myös törmättyä Masan pk-"letkaankin" Suvirannassa![]()
Nyt murkinaa ja saunaa. Ja Bellezza, hyvinhän me ehdittiin -ei tarvinnut jahdata letkaa horisontista![]()
jep kuvat kehiin niin me nähään mitä missattiin
Enempi naisia tiedossa seuraavalla kerralla. Nyt meitä jäi kolme naista pois. Kaksi meistä kipeenä ja kolmas ei sitten uskaltanut yksin lähteä.(yllätysyllätys) varsin miesvoittoinen osanotto.
sittenhän sulla nicci kohillaanKoittaa seuraavalla kerralla kattoo vähän lämpimämmän ilman. Melkein keskikesä eikä kesävaatteilla meinannu taretaJoo mut muuten oli ihan mukavaa vaikkakin (yllätysyllätys) varsin miesvoittoinen osanotto.![]()
Se on kato nää meirän Orggilaiset sen verran kohteliasta sakkia että antaavat naisten valikoida eivätkä tungetteleno joo.. oli miesvoittoista, eikä pahemmin tainnut tulla edes kilpailua naisista![]()
Niin ja eikös se eka kerta yleensä menekin aika pitkälti ujostellessaSe on kato nää meirän Orggilaiset sen verran kohteliasta sakkia että antaavat naisten valikoida eivätkä tungetteleno joo.. oli miesvoittoista, eikä pahemmin tainnut tulla edes kilpailua naisista![]()
![]()
Täytyy kyllä myöntää että itte olin hyvin pitkälti jäässä. Niin fyysisesti kuin henkisesti, tästä pyydän anteeksi kaikilta osallistuneilta. Ens kerraksi lupaan nukkua vähän pidempään niin saatan jopa joskus sanoa sanan tai toisenkin kun ei tarvitse keskittyä pysymään hereillä![]()
No sitäkin varmaan normaalemmilla immeisillä. Mä en jaksa semmosia harrastaaNiin ja eikös se eka kerta yleensä menekin aika pitkälti ujostellessaSe on kato nää meirän Orggilaiset sen verran kohteliasta sakkia että antaavat naisten valikoida eivätkä tungetteleno joo.. oli miesvoittoista, eikä pahemmin tainnut tulla edes kilpailua naisista![]()
![]()
Täytyy kyllä myöntää että itte olin hyvin pitkälti jäässä. Niin fyysisesti kuin henkisesti, tästä pyydän anteeksi kaikilta osallistuneilta. Ens kerraksi lupaan nukkua vähän pidempään niin saatan jopa joskus sanoa sanan tai toisenkin kun ei tarvitse keskittyä pysymään hereillä![]()
![]()
..ja mä jo niin odotin...Niin ja eikös se eka kerta yleensä menekin aika pitkälti ujostellessaSe on kato nää meirän Orggilaiset sen verran kohteliasta sakkia että antaavat naisten valikoida eivätkä tungetteleno joo.. oli miesvoittoista, eikä pahemmin tainnut tulla edes kilpailua naisista![]()
![]()
![]()
Kilpailua, ujostelua vai mun turhia löpinöitä?..ja mä jo niin odotin...![]()