Mikä noissa nyt on vaikeaa? En vain ymmärrä. Orgin ratapäivien käytäntö on, että ryhmään mahtuu 25. Jos paikkoja on etukäteen myyty 25 johonkin ryhmään niin se on loppuunmyyty - vaikka puolet ei edes ilmestyisi paikalle. Jos paikkoja on myyty 23, on niitä myynnissä 2kpl itse päivillä hieman korotettuun hintaan. Mikä tässä on ongelma? Oma moka, jos et paikkaa hanki etukäteen ja jäät ilman. Lippunsa ostaneille taas reilua, että säännöistä pidetään kiinni, eikä myydä ylimääräisiä paikkojan.
Orgilla ja on Orgin säännön ja esim. Mp-tuella on mp-tuen säännöt. Jos jokin ei kelpaa niin eihän sinne tartte mennä.. Itse ainakin olen käynyt orgin päivillä juuri sen vuoksi, että homma toimii, järjestelyt on hyvät eikä ryhmät ole liian buukattuja. Omasta mielestäni orgin käytäntö on toimiva, eikä sitä mielestäni tule muuttaa, kun on hyvä.
Kiitos siis kärsivällisille ja ihanille järjestäjäpuolen ihmisille hyvistä ratapäivistä!
Orgilla ja on Orgin säännön ja esim. Mp-tuella on mp-tuen säännöt. Jos jokin ei kelpaa niin eihän sinne tartte mennä.. Itse ainakin olen käynyt orgin päivillä juuri sen vuoksi, että homma toimii, järjestelyt on hyvät eikä ryhmät ole liian buukattuja. Omasta mielestäni orgin käytäntö on toimiva, eikä sitä mielestäni tule muuttaa, kun on hyvä.
Kiitos siis kärsivällisille ja ihanille järjestäjäpuolen ihmisille hyvistä ratapäivistä!
. Saattaahan siinä tilanteessa itseä kyrsiä, mutta mielestäni erittäin reilua niille jotka on paikkansa ajoissa varmistaneet.

Ensi kerralla paremmalla onnella......
Ihan tarpeeksi ohitettavia ja nopeempia kuskeja oli..