• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org Pleikka-skabailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
pääsen sillon 6.1 lähtemään duunistä klo18 jälkeen

Vähäks me ollaan samiksia, mäkin pääse joskus 18 aikoihin töistä ja seuraavana päivänä klo 13 töihin. Ja vielä ristiin mennään, mä kun oon töissä siellä teijän nurkilla  
smile_org.gif

No nyt on täälläkin työvuorot arvottu, ja toivottavasti muutoksia ei enää tule.
Eli siis mukana
033102beer_1_prv.gif
, tosin pääsen paikalle vasta n. klo 19.
Vinkkejä millä julkisella pääsis pelipaikalle=Piipulle Leppävaarasta otetaan kiitollisena vastaan, vaikka privaan.
laitan osotteen lähempänä privana.... stadista pääsee 248:lla...lepuskista
24,25,26 ja olikohan se 27.....

pukki oli aika honey...ja toi jo eilen bleikka 2 ja tietty tähän skabaan vaadittavan pelin.....
062802jumpie_prv.gif

en kauheesti oo kyll kerenny treenaa.....mut ei hyvält kyll näytä...
tounge.gif
eihän toi pyörä meinaa millää pysyy pystyssä....voi olla et skabassa keskityn siihen minkä osaan ...eli höpöttämiseen....
wink.gif

mä voisin taas hakee osan jengistä vähän ennen kahta lepuskista.....eli ilmootelkaa kyydillä vai ilman....kriisi +salomon ja vaimo...tulevat omia polkuja...toivottavasti ei olla kauheessa pierussa ku tuutte
lookaround_orig.gif
biggrin.gif

Ois kyllä kiva tulla, mutten taida olla 'ajokunnossa' lauantaina kun pitäs edellisenä iltana viettää vanhenemisen juhlaa
033102beer_1_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Lauantaina sit
ghostface.gif

Ois kyllä kiva tulla, mutten taida olla 'ajokunnossa' lauantaina kun pitäs edellisenä iltana viettää vanhenemisen juhlaa  
033102beer_1_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Lauantaina sit
ghostface.gif
höpö,höpö....illalla bile jalka kummiski vipattaa
wink.gif
ja sit eiku jatko paikkaan messiin...
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif

edelleen vaikee saada äijää ja pyörää pysyy pystyssä......ohjaus herkkä, huomasin...ja sit huomasin semmosen pikku jutun et painan hanaa täysii...ja sit ihmettelen ku äijä makaa taas maassa...
tounge.gif

laittakaas tuutteko omia teitä ja ketkä tulee lepuskista mun kyytiin
baaa.gif

Täältä ollaan näillä näkymin tulossa Kikin kanssa peli-iltaan. Kiki ei tosin pelaa vaikka maksettais. Voitais tulla lepuskista punaisen paholaisen kyytiin
biggrin.gif
eli kyyti kelpaa.

mie tuun ilomielin hakee kaik mun punasella paholaisella
cool.gif

näytän miten kahella pyörällä mennää kotilolla...
wink.gif
Taitaa olla jo punainen rellukka kantokykynsä rajoilla
biggrin.gif

Mä voin tulla omin neuvoin suoraan perille, jos vaan muistan miten sinne löytää
idea3.gif

Taitaa jäädä jälleen kakut leipomatta kun on loppuviikosta vähän kiirettä tiedossa, mutta tuon ainakin keskiolutta
wink.gif

Taitaa olla jo punainen rellukka kantokykynsä rajoilla
biggrin.gif

Mä voin tulla omin neuvoin suoraan perille, jos vaan muistan miten sinne löytää
idea3.gif

Taitaa jäädä jälleen kakut leipomatta kun on loppuviikosta vähän kiirettä tiedossa, mutta tuon ainakin keskiolutta
wink.gif
kyll sä jens kyytiin mahut...et uskalla tulla
033102bebe_1_prv.gif

hei jääkapiss on viel 8 pulloo kaljaa viime bileistä,juot neki pois
wink.gif

Back