Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ehkä tässä ei oo toi pelaaminen pelkästään ideana....Hmm...Eiks tota pystyisi pelaamaan netissä,tai siis pleikkarilla netin kautta?![]()
kiitos ninja vinkeistä......mut eiköhän toi nyt oo ihan riittävä meille tähän tilaisuuteen......ei kai sill nii välii mitä kännis pelaa.....ja mä oon joka tapauksessa surkee...![]()
![]()
vielä mahtuu peli/ryyppäys skabaan joku rohkea...![]()
Päivää, että pätkähti... pitkästä aikaancometti ei pääse messii sittenkää,sill duunii...sori oli pakko![]()
![]()
eiks kukaa muu haluu ryypätä ja nautti huonosta ja hyvästä seurasta ja pelata....vielä mahtuu peli sessioon...![]()
![]()
mahtuu,mahtuu.....tuu kaheks lepuskin juna-aseman parkkipaikalle koukkastaa matti ärrän kaa siit jengii.....huomennaMahtuunkos vielä joukkoon iloiseen ?![]()
![]()
Peruuntui juuri huominen case..![]()
No tottakai sitä uskaltaa....uskaltaakohan sitä lähtee sinne jatkoille ollenkaan![]()
saattaa aiheuttaa heikon olon seuraavan päivän duuneihin![]()
no katsellaan huomenna mikä on fiilis
joo sinne vaa...en osaa tarkkaa aikaa sanoo koska tullaa..mut se kybä vois olla hyvä ni ei oo jonoi vielä....mut siellä nähääInfernoon voisin tunkea jatkoille!
juujuu pitää olla erikoispaukkunen kun ollaan niin paljon muita jäljessäkriisi +salomon ja vaimo...mä laitan teille sit erikois paukut et saatte meitä vähän kiinni..![]()
![]()
Aikas "hyvät" pohjat ehitään ottaan ennen baariin lähtöä, jos kymmeneksi tähdätään infernoon kun aikaakin vain työpäivän verranjoo sinne vaa...en osaa tarkkaa aikaa sanoo koska tullaa..mut se kybä vois olla hyvä ni ei oo jonoi vielä....mut siellä nähää![]()